Aventuri in miez de zi

De ce este mai bun amantul?
"Aceasta aventura imi salveaza casnicia", imi spune Oana. Cum asa? Oare cum poate o legatura extraconjugala sa faca un bine casniciei?

Oana are 25 de ani, este casatorita cu Iustin de doi ani si impreuna par foarte fericiti. Ii vad foarte des tinandu-se de mana, isi zambesc unul altuia ca niste oameni indragostiti, petrec toate vacantele impreuna, dorm in acelasi pat in fiecare seara... Au imaginea unui cuplu pe care l-ai putea invidia.

"Nu ii spun tot adevarul, asta nu inseamna ca il mint"


In timpul saptamanii, in fiecare pauza de masa, Oana se vede cu Dan, un tip pe care l-a cunoscut acum un an prin intermediul unor prieteni. "De un an, Dan este amantul meu. Ne vedem in acelasi loc, la aceeasi ora, ne facem treaba si fiecare se intoarce la job. Este ceva fizic, nimic mai mult. Mi se pare foarte excitant ca in timpul zilei 'iau masa' in pat cu Dan. Si unde mai pui ca el are biroul la doua etaje mai jos de mine?", imi povesteste Oana, putin ciufulita, cu un zambet foarte larg, semn ca tocmai s-a intors de la "masa".

"Sa afle Iustin? Este putin probabil, pentru ca nu ii dau nimic de banuit. Nu as petrece niciodata o noapte in patul lui Dan, pentru ca Iustin este foarte important pentru mine", mai spune Oana, foarte hotarata, aproape convingatoare.

Totusi, daca sotul este atat de important pentru ea, ce nevoie mai are de Dan, cum ii salveaza acesta casnicia? "Iustin imi ofera stabilitatea, siguranta de care am nevoie, Dan imi ofera aventura, imprevizibilul. Eu si Iustin avem un trecut si un viitor impreuna, cu Dan este vorba doar de satisfacerea unor nevoi sexuale de moment, iar sexul nu are de-a face cu dragostea", marturiseste Oana.

Are Oana are regrete? Nu se satura sa joace mereu un rol? "Care rol? Nu este niciun rol si nu ma consider o persoana egoista. Nu il mint pe Iustin. Nu ii spun tot adevarul, asta este drept. Clar pentru mine este ca il iubesc pe Iustin, Dan isi iubeste logodnica, iar relatia dintre noi doi este una pur fizica si nimic mai mult. Cat va mai dura? Cat vom dori noi", conchide Oana.

Este o situatie pe care, poate, multe femei nu o inteleg. Oana spune ca relatia cu sotul ii ofera stabilitate, siguranta, dar oare o face pe deplin fericita? Din moment ce cauta in alta parte imprevizibilul, raspunsul logic ar fi "Nu". Dar oare "a iubi" si "a insela" nu sunt doua verbe total opuse? Verbul "a iubi" poate insemna multe, dar cu siguranta nu si "a insela". Dar cine suntem noi sa o judecam?

Cand razbunarea scapa de sub control


Corina si-a facut un obicei din a face sex in miez de zi. Fuga de la birou este una placuta, o simte ca pe o sete de razbunare, o evadare care o incarca energetic: "Acum doua luni, am aflat ca iubitul m-a inselat, dar am preferat sa nu ii spun ca stiu. Acum, in timpul pauzei de masa, ma vad cu Marian si facem sex. Este totul plin de pasiune si pe fuga, exact cum imi place.

Totusi, parca lucrurile au luat o turnura nu tocmai comoda pentru mine - simt pentru Marian mai mult decat atractie fizica si tare imi este teama ca el nu simte la fel. O razbunare este pe cale sa se transforme in mai mult..."
, spune Corina, vizibil ingrijorata. Intotdeauna exista si astfel de riscuri, nu-i asa? Poate daca exista o buna comunicare, nu se ajungea la infidelitate, la complicatii...

Legea nescrisa a moralei


"De este mai bun amantul? Pentru ca este ceva 'interzis', incitant", imi spune Ada. "Eu nu sunt adepta acestei 'practici', consider ca sotul sau iubitul alaturi de care te hotarasti sa fii, ar trebui sa te implineasca total, pe toate planurile. Comunicarea este esentiala, ea este cea care rezolva toate problemele. De ce te-ai complica sa ai un amant si un sot sau iubit? Iti ingreunezi existenta aiurea. Clipe incitante poti trai si alaturi de iubitul oficial, nu ai nevoie de artificii gen 'amanti in miez de zi'. Daca relatia nu merge, mai bine te desparti decat sa 'fii pe doua fronturi'", este de parere Ada.

In definitiv, fiecare isi traieste viata cum doreste... Nimeni nu iti poate interzice sa ai un amant, insa exista o lege nescrisa a moralei. Daca nu simti ca partenerul te poate implini fizic si psihic, chiar trebuie sa ii stai alaturi din mila sau pentru ca este un "om bun"? Cred ca se poate trai frumos fara sa inselam increderea celui de langa noi si, pana la urma, sa ne inselam pe noi insene...
 

Comentariile 51-78 din 78

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • maurica pe 8 Apr 2010, 12:12
    dragoste???fidelitate??

    Oameni buni ,relatia cu un alt barbat/femeie inafara casniciei ,nu are nici o legatura cu calalalt de acasa.Pur si simplu e un val care te duce undeva si te aduce inapoi.E o evadare daca vreti ,un ceva care te scoate din rutina zilnica ,atunci cand bateriile sunt descarcate,cand simti ca bate vantul din toate partile ,...cand simti ca ceva se prabuseste in tine ,..atunci ai nevoie de acest val,care te scoate oarecum ,pe cai cam neortodoxe ,.la suprafata.

    0
    0

  • Gabriela pe 8 Apr 2010, 12:06
    loialitate nu inseamna neaparat fidelitate

    Personal, consider ca loialitatea fata de partenerul pe termen lung si stabilitatea unei asemenea relatii nu sunt sinonime cu fidelitatea in cuplu ... o relatie extraconjugala (sau in afara relatiei 'oficiale') de natura pur sexuala nu are de ce sa afecteze parteneriatul pe care trebuie sa se bazeze relatia pe termen lung ... hai sa fim sinceri! fiinta umana nu este monogama prin natura sa! totul e firesc vizazvi de o relatie extraconjugala atata timp cat nu apar sentimente

    1
    0

  • djdansmart pe 8 Apr 2010, 11:38
    Concluzii

    Pt Ana(dulcea aventura) Super..uite cineva care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume! Ai perfecta dreptate..nu are rost sa ne ascundem dupa deget! Cei care comentati..o faceti EXACT pt ca nu vi s-a intamplat! Pt anna (referitor la comentariu lui bau bau) o duci rau din cauza relatiei..adica in plan sentimental? Daca da..de ce o lungesti? Cine vrea sa mai vb despre asta ma gaseste si pe mess la acelasi id Poate devenim si AMANTI ;))

    0
    0

  • cflorin20001 pe 8 Apr 2010, 11:38
    salut

    Toata lumea are dreptate ... nimeni nu poate fi acuzat. Chiar credeti ca actorii (actritele) de filme porno o fac pentru bani? De obicei se intampla cam ceea ce isi doreste fiecare de la viata. Asta le place ... asta primesc si , indiferent daca este bine sau rau , sunt convins ca asa aleg sa isi traiasca viata (sa insele sau nu, cu amant- fara amant s.a.m.d.)

    0
    0

  • anna pe 8 Apr 2010, 11:08
    referitor la comentariu lui bau bau

    in cazul meu,sunt cu cineva timp de un an si jumate,locuim impreuna si o duc ingrozitor de rau,dar iti spun sincer k niciodata nu l-am inselat.si treaba e k fiecare lucru care se intampla are un motiv al sau.

    0
    0

  • Ana pe 8 Apr 2010, 11:02
    dulcea aventura

    Nu mai judecati fara sa stiti despre ce este vorba.Poate voua nu vi s-a intamplat inca sa vedeti cum este sa va ia valul. Si chiar e frumos sa fii amanta. O relatie dintre un amant si o amanta este o relatie libera, fara nici un fel de constrangeri, in care tot ce te intereseaza este sa te simti bine si atat. E aventura, placere pura, pasiune nebuna, distractie ... e cu fluturasi in stomac si genunchi inmuiati. Iar relatia oficiala merge mai departe cu rutina de zi cu zi, cu problemele si lipsurile pe care le genereaza. Nu stiti ce pierdeti daca n-ati avut niciodata o astfel de relatie.

    0
    0

  • Luiza pe 8 Apr 2010, 10:24
    ......vai si amar

    ....Ptr.ca nu sunteti in stare ,sau nu vreti ori poate ca nu stiti sa apreciati ce aveti acasa. Sau pur si simplu ptr.ca va place aventura si tot ce este nou.Curiozitatea bate-o vina ca doar este feminina!!!! Daca nu ar fi curiozitate si dorinta asta de nou n-ar exista nici amante (,amanti) si nici atatea casnicii destramate!!!!!!!!!!!!

    0
    0

  • badbaby pe 8 Apr 2010, 10:15
    nu as sta in viata mea cu 2 persoane in acelasi timp

    Consider ca daca iubesti o persoana nu mai ai nevoie si de a doua. Daca vrei amant, nu mai sta cu iubitul oficial sau sotul. Este foarte urat sa inseli.Si roata, cu siguranta, se va intoarce la un moment dat.

    0
    0

  • gina18 pe 8 Apr 2010, 10:10
    aaaaaaa

    nu sunt de acord cu amantele sa-si caute barbati neinsurat

    0
    0

  • ank_bt pe 8 Apr 2010, 10:04
    eeeeeee

    TOATA LUMEA CRITICA SI JUDECA....

    0
    0

  • bau bau pe 8 Apr 2010, 09:58
    intrebare

    Oare exista vreo femeie care sa nu isi insele barbatul? Greu de spus, greu de gasit. probabil doar cele oarbe.de ce s-a mai inventat si afurisita asta de casnicie? Greu de raspuns!

    0
    0

  • roxana_andreea pe 8 Apr 2010, 09:54
    curiozitata

    Buna,sunt cam noua in clubul Eva , dar apropo de acest subiect am auzit ca e tare bine sa fii amanta. Cica nu trebuie sa speli hainele, sa gatesti,si multe alte lucruri pe care o sotie trebuie sa le faca... oare e adevarat? eu una urasc din tot sufletul meu persoanele care distrug o casnicie sau o relatie

    0
    0

  • firesand pe 8 Apr 2010, 09:54
    imperfect

    daca e bun in pat nu ofera siguranta materiala , daca ofera siguranta materiala nu e bun in pat sau o face numai ca sa se simta el bine , sau e bun numai in pat si are probleme de comunicare ori nu respecta persoana de langa el.oricum ar fi niciodata nu va fi perfect si nu va putea oferi totul ca sa multumeasca pe deplin asta fiind valabil si pentru barbati si pentru femei.a te hotara sa fii numai cu o singura persoana inseamna sa accepti ce are si sa renunti la ce nu are(cam greu dupa parerea mea) ... de aia imi place mai mult sa fiu amant ca sa nu aiba nimeni de suferit

    0
    0

  • djdansmart pe 8 Apr 2010, 09:53
    Mda..

    Nu mai acuzati daca nu ati trecut prin asta! In situatiile alea iti pierzi capul! Se intampla fara sa iti dai seama,zici ca ai totul sub control,se intampla pt ca toti suntem "slabi"! Desigur ca nu e tocmai moral ceea ce facem..dar asta este! Si noi barbati..suntem si ipocriti..noi vrem sa ne ducem cu altele,dar criticam femeile daca fac acelasi lucru! Personal am trecut prin asa ceva..chiar de 2 ori,e frumos la inceput..dar se termina nu tocmai frumos..macar unul dintre cele 2 pers implicate nu va vrea sa puna punct asa usor..de aici aparand si problemele!

    0
    0

  • fixbrain pe 8 Apr 2010, 09:36
    Morala

    Daca ai amant inseamna ca ai o problema in casnicie. mai bine pui punct si gata.

    0
    0

  • Mark pe 8 Apr 2010, 09:32
    pt Bianca

    Iti dau dreptate,Daca relatia continua,, cu siguranta se va atasa, macar fizic,..daca se implica si emotional e mai grav.. pt ca de multe ori barbatii gestioneaza mai prost decat femeile..emotiile.. Nu sunt de acord cu solutia ta.. mai de graba incerci sa comunci mai mult cu sotia/sotul..decat viata dubla..de durata.. Escapadele ocazionale.. se exclud.

    0
    0

  • MASKI pe 8 Apr 2010, 09:28
    Fiecare cu boala sa

    Eu cred ca fata e putin bolnava, fiecare avem anumite nevoi, dar chiar sa faci sex zilnic la aceiasi ora? Atentie totusi, minciuna are picioare scurte si de cele mai multe ori adevarul iese la iveala precum uleiul deasupra apei. Atunci sigur ii va pierde pe amandoi.

    0
    0

  • catalinburlacu pe 8 Apr 2010, 09:25
    sal

    # E mai bun amantul pentru ca altceva mai bun nu a gasit! E mai bun amantul pentru ca in sotul ei nu poate gasi un amant! E mai bun amantul pentru ca barbatul ei nici macar nu se poate preface ca o asculta atunci cand trebuie! E mai bun amantul pentru ca e temporar si oricand se gaseste altul! Saracele fete bune fara noroc..... :))))))

    0
    0

  • Bianca pe 8 Apr 2010, 09:24
    Completare pt Mark

    Consider ca barbatul care inseala motivand ca sexul cu sotia nu il implineste/satisface asa cum si-ar dori, are mari sanse sa se ataseze sa spunem emotional, de amanta...pt ca oricum fizic si oficial este legat de sotie.Faptul ca atractia fizica pt amanta ( ex prietena dinaintea casatoriei) nu s-a consumat nici dupa 5 ani spune ceva totusi.Sa fie oare nefericire conjugala? Duplicitatea este singura solutie pentru moment.

    0
    0

  • Mark pe 8 Apr 2010, 09:02
    mare diferenta de mentalitate

    Barbatii daca inseala o fac 90% fizic...vin acasa si a doua zi au uitat,asta daca nu gasesc o scorpie sa i santajeze, etc.. La femei e mai grav, daca a ajuns sa te insele, 90% se ataseaza si emotional si atunci se cam "rupe" casnicia...

    0
    0

  • Bianca pe 8 Apr 2010, 08:13
    aventuri in miez de zi

    Intradevar sunt foarte greu de inteles aceste situatii bizare si usor de acuzat ''vinovatii''. Propria experienta de a fi cu un barbat cativa ani, in care am cunoscut pasiunea sublima de care nu eram sigura ca exista, m-a facut sa trec printr-o astfel de situatie. Amandoi ne-am casatorit intre timp, cu alte persoane, si culmea am continuat relatia noastra si dupa aceea chiar si in prezent. Dureaza de peste 5 ani.Spuneti voi daca este vorba doar de sex, pasiune sau mai mult. Nu mai acuzati ca s-ar putea sa vi se intample!

    0
    0

  • pisi pe 8 Apr 2010, 07:51
    niciodata sa nu zici niciodata

    sunt casatorita de 9 ani,9 ani frumosi,sotul e cel mai bun prieten si amant,in urma cu 2 luni m-am reintalnit cu o fosta iubire de acum 12 ani,vreau sa va spun ca am renascut,cand il vad imi tremura picioarele,il doresc,ma doreste,dar suntem amandoi casatoriti si cred ca suntem destul de maturi incat sa ne tinem infrau sentimentele,nu vreau si nu pot sa-mi dezamagesc partenerul de incercat sa nu condamnati pe toata lumea....viata,dar nu se stie niciodata ce zile vor veni...asa ca

    0
    0

  • lavi pe 8 Apr 2010, 03:16
    amantul diurn

    sunt situatii si situatii, nu dati cu bata si nu aruncati cu pietre. si eu judecam asa, pana mi s-a intamplat. si da, e greu sa pastrezi totul la nivel fizic, e greu sa nu te implici mai mult. pana la urma, nici nu ajungeam in postura asta, dc. n-as fi simtit ceva pt. el. dc. e vreo femeie printre voi care poate afirma cu mana pe inima ca a ales perfect atunci cand s-a maritat, o felicit sincer. eu am trait in povestea noastra, pana in momentul cand am avut forta sa recunosc ca povestea mea si a lui nu este chiar aceeasi si ca am luptat pt. lucruri care nu se vor schimba in veci. fiecare e responsabil fata de el si fata de devenirea lui.

    0
    0

  • cristina pe 7 Apr 2010, 23:43
    amantii

    nu trebuie neaparat sa ai amant, doar sa ai pe cineva care sa stie sa iti asculte offfffurile.nu cred ca dak ai pa cineva cui sa te confesezi, gata ai amant.eu vb zilnic cu unu sau doi barbati la tel, ne povestim cate in luna si in stele, asta nu inseamna ca imi sunt amanti.nu m-am intalnit cu ei niciodata pt a face sex.ne cunoastem de mult timp dar ne rezumam doar la conversatie.o femeie sau un barbat cauta doar ceea ce nu are acasa.

    0
    0

  • O alta eva pe 7 Apr 2010, 21:05
    Si eu am fost

    Am fost cu un barbat care a avut atata ''respect'' pentru mine incat s-a casatorit cu alta in timp ce era cu mine ,iar eu fiind angajata sa, a facut din mine o mizerie de femeie, ma facut sa ma simt ultima femeie si mi-a luat mult timp pana sa pun capat acestei ''relatii'' mizerabile.Mi-a trebuit foarte mult ca sa ajung sa ma respect din nou.

    0
    0

  • o eva pe 7 Apr 2010, 20:29
    Am fost

    Amanta unui barbat insurat, dezgustator si oribil rol pe care nu as mai vrea sa il mai traiesc vreodata. Este cel mai josnic rol pe care il poate juca o femeie.

    0
    0

  • bubu pe 7 Apr 2010, 20:06
    uffffff

    pai unde te uiti cand iti alegi sotul? gasesteti acea persoana cu care sa nu duci lipsa nici de amant nici de sot nici de prieten in acelasi timp, sa fie el tot ce vrei,; amati ,amante ,sa inseli e dezgustator... si sa traiesti in asa hal .......hmmmmmmmm va veni vremea si te vei judeca singura

    0
    0

  • profesoru pe 7 Apr 2010, 18:26
    dolce vita

    E mai bun amantul pentru ca altceva mai bun nu a gasit! E mai bun amantul pentru ca in sotul ei nu poate gasi un amant! E mai bun amantul pentru ca barbatul ei nici macar nu se poate preface ca o asculta atunci cand trebuie! E mai bun amantul pentru ca e temporar si oricand se gaseste altul! Saracele fete bune fara noroc..... :))))))

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod