A insela sau a nu insela?

O intrebare al carei raspuns ar trebui sa fie foarte simplu
Am citit un studiu realizat de MSNBC.com/iVillage din care am aflat ca intr-un cuplu, fidelitatea este o promisiune foarte greu de tinut. Am ridicat din spranceana, ce-i drept, la aflarea acestei concluzii si mi-am amintit de Tiger Woods (jucatorul de golf), Mark Owen (component al trupei Take That), Ronan Keating (liderul formatiei Boyzone), Jesse James (fostul sot al actritei Sandra Bullock), barbati celebri care si-au inselat nevestele si ma intrebam: "Ce a fost in capul lor de au renuntat la frumusetile pe care le aveau acasa?". In toate cazurile enumerate mai sus, relatiile sexuale cu alte femei au pus capat iubirii.

Nu sunt feminista, nu sunt de partea nimanui, dar tind sa cred ca multi insala pentru "a simti ca traiesc", pentru a-si urma instinctul animalic, dar mai multi "stau lipiti" de adevarata dragoste.
Pentru majoritatea persoanelor aflate intr-o relatie, acest statut presupune "niciodata calcat stramb". Potrivit studiului "Dorinta, dragoste si loialitate", una din cinci persoane aflate intr-o relatie si-au inselat partenerul/partenera. Insa, exista si participanti la cercetare carora le este frica sa insele, pentru a nu rani.

"Eu nu mi-am inselat iubita si suntem impreuna de patru ani. Sper sa nu ajung niciodata in situatia asta denigratoare, pentru ca asta ar insemna ca dragostea mea fata de ea s-a stins. Multi barbati spun ca pot insela, pot face sex cu alta femeie, fara ca dragostea fata de iubita oficiala sa se diminueze. Eu nu cred asta! Sunt destule femei care 'imi fac ochi dulci', dar nu le iau in seama, pentru ca iubita mea este mai de pret si nu as rani-o. Deci, raspunsul meu este: 'Categoric NU! Nu as insela!'", spune Mihai.
El se tine tare, "e pe pozitii", dar ce se intampla atunci cand aceasta "rezistenta" cedeaza?

"Un barbat, oricat de implicat ar fi intr-o relatie, daca o femeie insista, il preseaza, se imbraca provocator, il complementeaza, stie sa isi joace bine rolul, il poate face sa calce stramb. Nimic nu se compara cu o femeie determinata sa distruga o relatie"
, imi spunea o prietena. Asa sa fie? "Daca un barbat pica in plasa unei astfel de femei, nu e barbat si in mod sigur nu-si iubeste cu adevarat partenera. E foarte simplu!", raspunde Florin. Este o parere pe care o impartasesc si eu, dar venind din partea unui barbat, cantareste mai mult, nu-i asa?

Cand tradarea doare mai tare...


Nu este niciun secret, si femeile calca stramb. "Eu am ales sa insel, pentru a-mi salva relatia", spune, senina, Cristina.
"Relatia in care sunt implicata este una lunga, sase ani, si nu pot renunta la ea asa usor. L-am inselat de cateva ori, el nu stie, dar cu toate acestea nu pot sa il parasesc. Il iubesc si trebuie sa recunosc faptul ca aceste escapade mi-au salvat relatia, in sensul ca m-au ajutat sa elimin o serie de frustrari... sexuale", marturiseste Cristina.

Citeam intr-o statistica referitoare la infidelitate ca nimic nu poate distruge mai repede o relatie decat o aventura, o infidelitate din partea unuia dintre parteneri. Si cum prima oara este mai greu, cascada "pasilor strambi" poate merge la nesfarsit, in cazul in care iti place sa te minti pe tine sau/si sa minti persoana de langa tine.

Imi amintesc de o declaratie a Mioarei Roman, care atunci cand a fost parasita de Petre Roman a spus: "Barbatii sunt niste copii, iar ei mai fac si boroboate.
Ar fi trebuit sa fiu mai pretentioasa in ceea ce priveste relatia noastra (...) Ma doare nu inselatul, ci tradatul"
. Si aici se referea la tradarea unor sentimente si nu la actul sexual in sine.

Intr-adevar, dupa cum spune si Dr. Gail Saltz, pentru femei conexiunea emotionala este extrem de importanta si, de cele mai multe ori, flirtul si tradarea se identifica cu inselatul.

"A insela inseamna a distruge viata persoanei care te iubeste"
, imi spune Mihaela. Si pana la urma de ce ai "mutila" viata celui/celei de langa tine? Din egoism pur, ura, ciuda, ignoranta, rautate, singuratate, curiozitate, pofta carnala, din dorinta de a salva "o iubire" care nici macar nu exista de fapt? Merita oare? Gandeste-te!
 

Comentarii (39)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Teo pe 2 Iun 2014, 02:47
    NU !

    Justificarile nu-si au rostul, eu nu concept sa insel. Ar insemna pentru mine ca persoana aia nu valoreaza nimic, ca nu o respect, ca nu ii sunt recunoscatoare pentru tot ce a facut vreodata pentru mine. Asociati inselatul sotiilor cu inselatul copiiilor vostri. Mintiti-va copii, ascundeti dulciuri de ei (mancati pe ascuns), uitati-va la alti copii si simtiti-va triste/tristi ca ceilalti sunt mai frumosi, au abilitati mai multe si incercati sa-i schimbati. De ce nu acordati statusul adevarat partenerului vostru de viata ? Daca ati ales, incercati sa gasiti fericirea :)

    1
    0

  • nicoleta pe 3 Oct 2013, 18:03
    offfff mi aas dori................

    mi as dori si eu un barbat ca mihai eu am fost inselata intr-un mom f greu din viata mea.eu ma zbateam ptr viata si el se f..... cu alta.acum am terminato si nu mai vreau sa stiu de el nic.ptr k eu eram in coma si el isi facea viata

    0
    0

  • viorel pe 6 Ian 2013, 20:48
    a insela ...a nu insela

    a ti insela persoana iubita e ceva f dureros.....de ce?...pt ca o relatie e bazata pe incredere pe iubire,afectiune..etc.....nimic nu poate sa mai faca ca acea relatie sa mai fie stabila sentimental...nici faptul ca sunt copii la mijloc sau aspecte de natura materiala....atunci ar fi compromitere nu ai mai avea verticalitate...nu ai mai fi tu....sau daca te compromiti inseamna ca si comportamentul tau structura ta de om este indoielnica si asa vei fii toata viata.. fie femei sau barbati inseala fie din curiozitate ...fie din cauza firii lor slab emotionale....sau ajung sa insele sa si gaseasca o alta persoana datorita faptului ca acei piloni ai relatiei atat comunicarea,compatibilit mentala sexuala,afectivitatea ..ele dispar ....se creeaza o fisura in cadrul relatie..si cat ar lupta persoana afectata de lipsa in timp a unui pilon ai relatiei va ajunge sa se distruga sufleteste.... in momentul in care nimic in casnicie numai este bun cat ai fi luptat tu....e bine sa pui punct .....sau daca intre timp ai gasit pers.care simti ca te a facut sa renasti din sentimente.....atunci ...dupa ce ai reusit sa l cunosti ca si caracter ...ca un tot unitar e bine sa nu lungesti timpul pana vei lua decizia de a div si de a fi impreuna cu acea pers..... chiar daca multe pers o sa spuna ...si daca cu aceasta pers se intampla la fel?...aici ar fi mult de povestit....de filozofat.....ciar daca unora nu le plac astfel de filozofii ca se simt cu musca pe caciula... in concluzie......ce e rau aruncati nu carpiti ca la un moment dat tot se va rupe de tot.....sa aveti ceva de care sa il aveti in suflet nu la spate.....iubiti va mult

    0
    0

  • love pe 16 Oct 2012, 00:46
    depinde

    am o relatie de cativa ani buni... si am fost impreuna mereu, am locuit si impreuna...dar eu am plecat cu serviciu in alt oras si ..am calcat stramb. am facut-o pt ca relatia noastra se racise, vorbeam doar lucruri de rutina si am simtit ca trebuie sa fac ceva sa imi dau seama daca il mai iubesc sau nu. m-am intalnit cu un baiat cateva sapt, nu s-a ajuns la sex....am incercat sa il cunosc si mi-am dat seama ca nimeni nu poate ajunge la inaltimea iubitului meu. am fost constienta cand am inselat dar am facut-o pt a salva relatia. stiu ca nu ma va ierta daca o sa afle, de aceea nu ii voi marturisi nimic desi ma mustra constiinta.. Succes tuturor si faceti mereu cum simtiti, fara regrete!

    0
    1

  • ljhjl pe 22 Sep 2012, 00:50
    nebunule

    Chiar esti nebun bre :))

    0
    0

  • EVE pe 17 Mai 2012, 18:12
    INSELA CLAR

    INSELATI FETELOR NU FITI PROASTE CA ATUNCI CAND O SA VA INSELE O SA MARAITI::::::SOARTA INSELATI CA UN BARBAT INSEALA SI DE 60 de ori daca are ocazia deci futeti tot ce prindeti:))))))))

    0
    6

  • mary pe 30 Ian 2012, 20:46
    uneori nu merita ....fidelitatea mea

    sunt plecata din tara de 4 ani , timp in care spre surprinderea multora (tinand cont ca aveam 30 de ani atunci)nu l-am inselat pe sotul meu niciodata,chiar daca am avut n ocazii.Dar sa nu credeti ca esti mai apreciata dacat o c....,desi el e sigur ca nu am "calcat stramb"datorita principiilor ortodoxe,pe care le am.E un om rece ,distant fara chef de cand l-am cunoscut ,nu inseala dar uneori e mai preferabil sa insele si sa fie "om "si in familie decat....

    4
    2

  • valiushk pe 9 Dec 2011, 14:47
    hmmm.....

    nimic nu e cert !!! lipsa afectiunii din viata de cuplu poate duce la a insela !!! cateodata ne dorim sa si simtim ca suntem cu adv atragatori ptr pers de langa noi..iar daca asta lipseste ...si vezi ca iubitul/iubita evita deseori contactul sexual cand tu iti doresti f mult...atunci ramai dezamagit/a...si prin minte iti trec o multime de ganduri si uneori le poti pune si-n aplicare !!!! important e sa nu o ranesti asa cum poate te simti tu ranit /a ! discretia conteaza f mult...asta i-am cerut si eu iubitului meu in cazul in care va ajunge vreodata sa ma insele......1 sa nu se mai vada si a doua a oara ...2 sa nu fie vecina ..3 sa nu se cunoasca f mult !!!! :) :)

    2
    1

  • lala pe 6 Nov 2011, 11:40
    ....

    De inselat poate insela oricine.....e mai greu sa nu inseli..

    1
    1

  • vali pe 2 Iun 2011, 19:51
    pot insela???

    am crezut ca ma poate ajuta cineva,un sfat ceva...unde sunteti voi cei care a-ti inselat din suflet?oare nu mai eu m-am indragostit de altul decat sotul meu...stiu ca m-a cititi dar poate nu aveti curajul necesar sa-mi raspundeti,viata e scurta si d-asta imi e frica,nu vreau sa pierd ceva ce nu stiam ca exista...

    4
    0

  • 2sweet pe 26 Feb 2011, 12:19
    ..inselatul = o problema adevarata ..

    ..multi se confrunta cu aceasta problema.. de ce? ..totul este un joc psihic .. atunci cand faci ceva ce tu de fapt sti ca nu ar trebui, apare ciudatul -placutul sentiment .. "adrenalina" -cea care te alimenteaza cu sentimente placute,bizare .... sau .. ..langa partener/ a ..nu mai gasesti ceea ce-ti doresti ..tocmai pt ca ..dupa un timp de relatie totul incepe sa se rezume la monotonie ..poate pt simplul fapt ca ascundem ce simtim .. ciudat ..:D

    6
    0

  • vali pe 19 Nov 2010, 21:40
    dorinta de a nsela

    se pare c-a scazut numarul "inselatorilor",n-ati vrut sa ma ajuta-ti cu vreun sfat,nu-i doresc nimanui s-ajunga ca mine...uneori incerc sa uit,dar cand ma intalnesc zilnic cu ispita,ma intreb de ce nu l-am intalnit cu 10 ani mai devreme....degeaba...

    2
    1

  • vali pe 10 Nov 2010, 20:18
    DORINTA MEA

    n-as vrea sa ma considerati o ipocrita,sunt o simpla fata,m-am chinuit timp de 10 ani sa ajung unde am vrut,am o fetita de 5 ani,ocasa mare,2 masini,sotul meu ma iubeste...nu stiu ce m-a lovit,de ce m-am scimbat,de acum nu mai vreau al 2lea copil si-l vreau pe el.era intr-o zi obisnuita,m-am dus sa rezolv o problema cu el...s-a uitat fix lamine in timp ce vorbeam cu el,eu uitasem ce vroiam,ma pierdeam cu totul si nu intelegeam de ce,a doua zi la fel,la fel,as vrea sa vorbesc si cu el,el nu e casatorit,il simt ca-mi da tarcoale,dar nu face nimic concret,ne fixam din priviri si ne topim amandoi,ma innebuneste situatia si nu stiu ce sa fac....

    4
    0

  • vali pe 10 Nov 2010, 13:18
    dorinta de a insela

    Inca nu s-a intamplat nimic intre noi doi,faptic,e colegul meu cum de altfel si sotul meu e colegul meu,ne vedem zilnic,ne apropiem,ne atingem involuntar,dar ramanem blocati amandoi...eu tremur la apropierea lui,el devine tandru,urasc c-am devenit alta,o ipocrita dar simt ca-l vreau numai pe el si nu stiu ce sa fac,nimeni n-a aobservat nimic,numai noi doi ne-am schimbat si totul numai fiindca l-am privit in ochii,atunci totul s-a schimbat si-mi e tare greu..

    4
    2

  • vali pe 10 Nov 2010, 13:11
    dorinta de a insela

    cred ca toti ati trecut prin asa ceva...imi este f.greu,mai acum 2 luni nici n-as fi conceput sa insel.Oprivire de 15 secunde a fost deajuns si acum nu ma recunosc dar sunt...indragostita

    4
    1

  • Tomis pe 7 Nov 2010, 20:37
    pentru Mary -26 oct.2010

    Cred ca e normal sa inseli un baiat de 3 ani (poate nici acum nu realizezi ) ca ar fi greu pentru el la performante in iubire cu tot ce implica (inclusiv sex). Parerea mea!

    1
    1

  • Tomis pe 7 Nov 2010, 20:29
    a insela sau anu insela?

    Viata e complexa, iar dragostea si sexul fac parte din ea! Exista multi factori ce pot influenta o relatie sau o casnicie dar, dupa parerea mea, atunci cind partenerul te tine la distanta invocind diferite motive PUERILE de genul "nu vreau sa facem sex ca sa nu ramin gravida! -putem folosi anticonceptionale, -au efecte secundare! -folosim prezervativ! - nu-mi place! - dar e o modalitate...- NU!; nu vreau sa facem sex pentru ca e posibil ca la un moment dat o sa te saturi de mine si te duci la alta!!?????!! Ce-as gasi la alta are si ea! La o relatie pasagera chiar si boli venerice. La inceputul casatoriei, pina sa avem primul copil, nu se comporta asa, ba chiar o recunosc cu placere ca ma sufoca ( si-mi placea), o iubesc, i-mi iubesc copii, nu am inselat-o( am avut ocazii) si nu vreau, dar nu stiu cit mai pot rezista- dupa 18 ani de viata impreuna. Unii "barbati" (care se cred masculi tari) sustin ca barbatul care nu-si inseala nevasta, e un prost! asa o fi , dar eu cred ca asemenea indivizi nu au acasa ce le trebuie, altii o fac doar sa se creada don Juan-i si sa mai adauge una pe care au f.., altii nu se respecta pe ei si/sau femeia de acasa.Pina sa ma casatoresc am avut mai multe relatii mai scurte sau mai lungi si stiam ca toate o au in acelasi loc, fiecare cu experienta ei, dar cind am stabilit o relatie oficiala, nu am avut nevoie sa ma duc la alta deoarece aveam acasa ce as fi gasit (pasager) la alta femeie. Am "motive" sa o insel???? poate, dar mai incerc sa-mi salvez familia si copii de la o eventula destramare a tot ce avem si nu e vorba de bunuri materiale. Viata are complexitatile ei!

    1
    1

  • mary pe 26 Oct 2010, 15:03
    am inselat!

    eu aveam o relatie cu un baiat de 3 ani.in acesasta perioada pot spune k la orice pas eu il inselam.ne am despartit o perioada si mi am sp k numai rebuie sa fac ce am facut.din contra nu am putut si tot mai mult il inselam.niciodta insa nu a aflat.dar in mintea mea imi spuneam Doamne sa nu afle k nu stiu cum ar reactiona si nu stiu ce as face.pana la urma numai suntem impreuna si nici in ziua de azi nu realizez dc il inselam knd el se purta cu mn k cu o printesa si imi face toate poftele si i plus ma iubea foarte mult.Acum in schimb am o relatie de 2 luni si in aceste 2 luni am avut ocazia sa insel dar nu am putut.nu stiu dc dar nu pot.Si acest baiat cu care sunt nu se compara cu ce a fost acei 3 ani.tot timpul ma intreb dc cu acel baiat am putut si acum numai pot?mi ar placea sa stiu ce se intampla cu mn!

    1
    4

  • brunetzik249 pe 25 Oct 2010, 11:43
    poate se merita sa inseli..

    Cand vezi k partenerul/partenera este preocupat de alte lucruri..knd incerci sa'l suni si nu'ti raspunde...iti vin in cap tot felul de idei..Mie mi s'a intamplat si intuitia nu m'a inselat..in acel moment el ma insela..Atunci am iesit si eu sa ma plimb cu alticneva(nu am facut sex)..dupa ce iubitul si'a facut treaba a incercat sa dea de mine..intr'un final a dat de mine, evident i'am spus totul..ne'am certat urat..apoi...ne'am impacat :-D a trecut 1 an de atunci si am ramas tot impreuna si acum este mai bine..nici unul nu mai inseala si ne iubim si ne apreciem mai mult :)

    1
    0

  • maria pe 1 Oct 2010, 17:53
    pentru Cristina

    Cristina draga, gandeste-te bine ca ar suferi atatea suflete daca ai face pasul spre acel "strain", cum il numesti chiar tu. Rezolvarea problemelor din casnicia ta o puteti gasi la un psihoterapeut in probleme de cuplu, iar daca nici asa nu se rezolva, atunci solutia este divortul. Sa evadezi in bratele altui barbat, casatorit si el, cu responsabilitati si destule probleme....nu e o solutie la fericirea ta.Cele mai gresite hotarari se iau in momente bulversante si niciodata nu-ti poti construi FERICIREA ta pe SUFERINTA altora. Te inteleg, inimii nu-i poti dicta, dar nu-ti pierde demnitatea, incearca sa-ti salvezi casnicia pentru puiutul vostru. As avea multe sa-ti povestesc din casnicia mea de 19 ani , cu bune, cu rele, cu fluturasi, dar inca impreuna o familie frumoasa, deci.....se poate.Sa te lumineze Dumnezeu sa mergi pe calea cea buna si dreapta!!!

    1
    1

  • cristina pe 20 Sep 2010, 15:01
    infidelitatea

    buna sunt o femeie casatorita de 9 ani.am uncopilas de 9 ani si simt ca relatia noastra nu este tocmai ce-mi doream.de curand am cunoscut un barbat cu care vorbesc ore in sir la telefon deoarece locuim in orase diferite.ne-am cunoscut pe net. problema este ca acest barbat i-mi vorbeste atat de frumos exact ce-mi doresc eu sa aud de la sotul meu. vreau sa specific ca am luptat cu toata fiinta mea ca eu si sotul sa avem o relatie buna. el este genul de barbat care se enerveaza repede ,arunca ,tranteste chiar ma si pocneste. acest barbat care a aparut in viata mea este casatorit dar desi nu-mi puteam imagina ca mi se poate intampla asa ceva mie care eram o familista convinsa il doresc foarte mult pe acest strain. ce sa fac? simt ca inebunesc daca nu vorbesc cu el la telefon. am inceput prin ai povesti problemele mele si mai nou am ajuns sa vorbim numai despre dragoste. nici el nu se simte tocmai inplinit langa fam. lui. ajutati-ma cu un sfat. tin sa precizez ca o data la doua saptamani eu merg in acel oras. ne-am vazut o singura data vreo 2 ore care au trecut foarte repede.eu simt ca i-mi doresc sa incep o relatie cu acest barbat. astept sfaturile voastre va multumesc anticipat.

    1
    3

  • taisa pe 12 Sep 2010, 15:57
    traiesc infidelitatea

    sunt casatorira de 20 de ani,insa pe 28 august,seara,am dat telefon sotului meu care nu ma sunase o saptamana(lucreaya in alta tara)ingrijorata ca e bolnav,imi spune ca nu,insa locuieste cu alta femeie,totul s-a prabusit,nu mi venea sa cred,a plecat in 18 mai,eu urma sa ma intorc la el in septembrie,am venit,sunt aici de o saptamana,ne-am intalnit de doua ori pe fuga,nu l recunosc,e schimbat total,spune ca vrea sa indrepte totul,insa sta cu ea si mie imi cere sa am rabdare,nu i pasa nici de suferinta mea nici de a baiatului,care a fost la fel de ydruncinat de veste ca si mine.insa am de gand sa pun capat suferintei,in urmatoarele yile ,cand o sa insist pentru o confruntare in trei,sper sa am puterea asta ,pentru ca sunt distrusa ,durerea tradarii e prea mare. Va cer sincer,sa-mi spuneti ce ganditi despre mine si nebunia mea de astepta sa se intoarca,sunt sincera cu voi si spun ca inca il iubesc si -l vreau inapoi,asta simt acum,poate timpul ma va ajuta sa devin mai inteleapta daca alegerea lui va fi sa ramana acolo,cumea ca aceea femeie e una usoara,cu multe antecedente

    3
    1

  • Daniella pe 11 Sep 2010, 08:38
    fidelitate

    " Nu mă înșeli cu nimeni , mă înșeli cu tine prefăcându-te că rămân importantă când totul în tine mă transformă în neant ” . Nu știu cui aparțin cuvintele dar pentru mine spun un mare adevăr ; mare și trist . Mi se pare cel mai trist mod de a înșela .

    3
    0

  • simona pe 19 Iul 2010, 18:20
    fidelitate este cea mai importanta intr-o relatie

    si eu am fost inselata o singura data si de atunci nu mai cred in iubire

    1
    0

  • daniel pe 11 Iul 2010, 12:01
    Imi cer scuze ca ma implic dar sper ca ajut si nu deranjez

    Sunt baiat , sincer din ce vad aici ma ingrozeste putin , sincer , am iubit si am fost iubit , dar cred ca ceva a intrat si intre mine si prietena mea , devenise diferita complet , mult timp plecata si nu a raspuns la telefon , ceea ce pe mine ma km baga la idei , nu mai exista comunicare , eu vorbeam ; ea spune 2 cuvinte ; s-a terminat conversatia si am citit ce a scris Adryanne ... perfecta dreptate . Asa am procedat eu .... detaliu cu detaliu ... nu este o poveste ... doamnelor daca iubiti o persoana si persoana de langa dumneavoastra va iubeste cu adevarat , nu o raniti , eu am fost ranit si imi este frica sa iubesc din nou .

    2
    1

  • adryanne pe 7 Iul 2010, 14:53
    din ptc meu de vedere

    ..si a multor oameni ce ii cunosc..omul ce iubeste cu adevarat si din tot sufletul lui..ce are o relatie frumoasa cu tot cu rele..si partenerul ii ofera TOT ce are nevoie..plus exista si comunicarea si rezolvarea problemelor de pe parcurs..nu inseala..si nu va avea ochi niciodata pentru altcineva..la urma urmei asta inseamna A IUBI in adevaratul sens al cuvantului..cu fiecare fibra a fiintei tale..."Certitudinea iubirii ne face invincibili"..doar omul care are motive si relatia nu ii ofera tot ce are nevoie,va cauta in alta parte ceea ce ii lipseste..si oricat am suferit si voi suferi de acum incolo..NIMENI niciodata nu mi va schimba parerea ..multumesc.

    2
    1

  • sorana pe 7 Iul 2010, 13:15
    inselatul

    poate ai dreptate, dar copii nu cred ca ar trebui sa indure certurile sau distanta dintre parinti. eu una nu as continua o relatie doar de dragul copilului, ca as fi mustrata psihic si poate ar avea si copilul meu de suferit, fiindca intr-un fel sau altul mas descarca pe el, pt neintelegerile dintre mine si sot. acum si io parca as crede ca il intereseaza alte fete de pe net, mai ales ca ii este atat de usor sa le faca complimente si mie ...trec zle pana sa zica ceva frumos. aasta ma deranjeaza, de ce nu-mi spune si mie cate ceva de dulce.??? daca as fi inselata desi urasc minciuna, nu cred ca as vrea sa aflu ca sa-r rupe toata dragostea care o am pt soul meu si credetima in iubesc enorm de mult dar nu pot sa trec peste. va dati seama ca in fiecare zi as face ironii la adresa lui si chiar daca nu as face zi de zi cineva tot vb despre chestiuti din astea si mias aminti si iar as suferi. sigur nu as continua daca as afla ca sotul ma inseala. miar fi foarte greu dar mas alinta cu copilasul meu drag care semana cu el. eu una nu as insela pt ca cred in dragoste adevarata si sunt o fire foarte romantica chiar daca pt multi nu par

    0
    1

  • drmag pe 7 Iul 2010, 12:39
    fidelitate

    5 ani de zile n-am stiut ca sotul m-a inselat cu o femeie ordinara.Am avut zile bune si rele ca in orice casnicie .In ultima perioada , mai ales ,lucrurile s-au asezat pe un fagas linistit,pana cand,mai mult in gluma ,am aflat de grozavia de acum 5 ani.Am facut un soc si nu ma pot elibera de gandurile rele.suntem casatoriti de peste 30 de ani si avem copii.Nu stiu ce decizie sa iau.De fapt,aceasta lovitura mi se adreseaza strict mie,cea inselata ,nimeni nu poate sti ce tare m-a tulburat ,dar as vrea sa aud si parerile voastre,mai ales ale celor care au mai trecut prin asta

    1
    0

  • ana-maria pe 7 Iul 2010, 08:54
    da poti insela daca nu esti tratata cum trebuie de partener

    atunci cand comunicare nu mai e relatia sufera o ruptura fff mare. traiesc o astfel de experienta si stiu cum e,deacea am cautat o relatie noua bazata pe sex si intelegere. am cautat ce partenerul meu nu imi oferea.da lam inselat si nu am nici un fel de remuscare.

    1
    2

  • d@n@ pe 4 Iul 2010, 21:25
    MERITA!!

    Am 48 de ani,o casnicie,implinita,,oarecum",cu ani de iubire frumosa,tandra,cu dese incarcari cu energie...totul este doar amintire.Sotul,are60de ani si o banala operatie,la adus in stare de impotenta! Nici un corp,nu isi mentine echilibru,fara sexsi nici o minte nu este lucida,dupa ani de lipsa a sexului.Am cunoscut un al barbat,e o noua denumire,de fapt ,toate au un nume,si sanatea este un nume,si sexul imi reda sanatatea! nu va intreb ,daca fac ceva rau sau bine cu asta??Spun doar, ca-s mai echilibrata,mai puternica si mai sufletista si tandra cu sotul meu,dar este o alta etapa a vietii lui de care depinde mult de mine.Il iubesc mult,dar alt fel,si nu mie jena s-o spun,ca acest barbat cu ,care continui vita sexuala,imi da puterea si starea de echilibru,pentru ai putea oferi sotului meu,liniste,multumirea si impacarea de care are nevoie el acum.Eu zic, ca merita sa,, INSELI" stiind ca faci bine! mie,sotu-lui, amantu-lui...CINE ARE DE PIERDUT IN ASEMENEA SITUATE??? DAR DEPINDE CUM STIE FEMEIA SA O FACA SI SA DUREZE!!

    3
    1

  • camy pe 1 Iul 2010, 14:24
    depinde de persoana

    Eu una nu as putea trece peste asa ceva. Nu as putea ierta nici faptul in sine si nici tradarea.Si nu ca as fi egoista sau ceva de genul asta. Sunt intr-o relatie de 5 ani de zile, avem planuri de viitor, locuim impreuna si totusi daca ar fi sa aflu ca m-a inselat vreodata l-as parasi. Eu una, cred ca pentru a rezista o relatie trebuie sa existe si comunicare, pe langa celelalte lucruri. Sunt o persoana deschisa in discutii, vorbim absolut orice si tocmai de aceea nu as suporta tradarea. Am fost inselata intr-o relatie anterioara, la momentul acela am avut impresia ca "am iertat", dar nu am mai rezistat impreuna decat o saptamana. Barbatul este din fire un vanator si este imposibil sa nu fi inselat vreodata. Stiu ca ma repet, dar eu una prefer sa nu aflu niciodata. O relatie nu va mai fi niciodata la fel.

    1
    2

  • Catalina pe 30 Iun 2010, 15:11
    esti inselata ...

    De multe ori nici nu trebuie sa afli intr-un fel sau altul : o simti! Ce faci? Te roade gelozia, gandurile te ucid si traiesti o drama. Zi si noapte cauti o solutie salvatoare. E timpul sa procedezi la fel sau sa te retragi? Poti trai fara el??? Dar cu el?

    4
    0

  • elena pe 30 Iun 2010, 14:31
    ai perfecta dreptate Ana!

    Asa este cum spui. Nu putem sti in ce situatii ne aduce viata asa ca, nu avem voie sa criticam pe nimeni; si nici sa lasam pe cineva sa ne conduca viata. Singuri trebuie sa luam deciziile, fara a ne lasa influentati de ceva sau cineva.

    1
    2

  • annysoala pe 30 Iun 2010, 14:02
    f adevarat

    apropo de subiectul a insela sau nu a insela si cat de diferiti/te putem fii... mai demult cand eram de vreo 17 ani, gandeam f f f diferit ci ca daca cineva ar incerca sa-mi ia iubitul sau el sa ma insele as face pe dracu, vai de pielea lui, acum cand stau si ma gandesc, sunt casatorita de 4 ani si am si un copilas nik chiar nik nu ma mai intereseaza daca el m-ar insela sau nu... nush poate ca par nebuna, sau atat de mult m-am schimbat incat nu-mi mai pasa si ca chiar eu uneori cand plec la culcare ma gandesc, fac fantazii si imaginez barbati ce nu i-am vazut niciodata in viata mea..si ma gandesc la tot felul.. nush cei cu mine dar stiu ca sotul ma iubeste si nu vede pe nimeni altcineva inaintea lui inafara de mine + ca arat bine pt a fii mamica numai nush de parca mie imi lipseste ceva in suflet..ceva ce ma face sa gandesc in felul acesta si nush de ce... am auzit si citit ca doar numai a gandii si avea fantazii cu altcineva se numeste insel...

    2
    1

  • Angelica pe 30 Iun 2010, 10:38
    hmmm

    suntem intr-adevar diferiti, chiar foarte diferiti unii de altii, ce sa mai spun despre diferentele dintre femei si barbati. eu am fost intr-o relatie, am trecut printr-un episod in care am fost inselata, am trecut mai departe si... s-a repetat... cred ca va puteti da seama ca s-a terminat a doua oara si nu fara a lasa urme in suflet, in viata, in atat de multe aspecte... e adevarat ca m-a si motivat in a face unele lucruri, insa le-am facut cu atatea lacrimi in suflet, in ochi... asa ca, nu toate relatiile se salveaza cand se intampla sa fii inselat... si, mai cred ca nu as putea sa insel, asta este felul meu si dupa cat am suferit cand am fost inselata nu cred ca as putea sa provoc o asemenea suferinta cuiva...

    1
    1

  • Ana pe 30 Iun 2010, 10:02
    Suntem unici si de aceea extrem de diferiti

    Omul este unic suntem copii la indigo, doar gasim asemanari intre relatii, sentimente sau actiuni. Ceva s-a intamplat in viata mea care m-a facut sa realizez ca nimeni nu poate spune "Niciodata eu nu am sa fac asa"! Nu poti sa fii atat de transant in afirmatii si nu poti judeca, si mai rau condamna, pe cineva ca a inselat, daca tu nu ai fost in pielea respectivului. E greu de afirmat categoric "daca inseli inseamna ca nu iubesti partenerul" asta pt ca sunt situatii in care, chiar daca iubesti, iubirea se transforma cu anii, si poate ajunge sa fie o iubirea puternica insa platonica. Ma refer aici la lipsa pasiunii, la faptul ca "a face dragoste" devine a face sex simplu si multe altele. Toate astea laolalta cu diverse tracasari, frustrari pot duce la a insela. Si totusi iubirea pt partener sa existe. E teribil de greu sa judeci pe cineva in astfel de situatii, nu sunt legi stricte atunci cand vorbim de suflet si simtiri, de momente in care te ratacesti si cauti sa te regasesti. Da o aventura poate salva o casnicie, la modul ca se pot rezolva cumva frustarile de orice natura ar fi ele. Eu eram, pana nu demult, cea care dispretuia si condamna pe cei ce inseala, insa in viata sa nu spui niciodata "niciodata". Omul este cea mai complexa fiinta de pe pamant, asadar sa fim mai toleranti nu strica niciodata.

    2
    1

  • angica5 pe 30 Iun 2010, 08:57
    poate

    eu am 59 de ani ,sotu 70 de ani, nu am mai avut relati de 5ani nu lam inselat niciodata ,dar stiu ca timpul nu e trecut ,nu pot garanta ca in viitor nu o sa fiu tentata sa-l insel mai ales ca la tinerete si el a facuto dar daca o fac cred ca ma va mustra constinta dar pana la urma o viata avem.....

    1
    0

  • Mara pe 30 Iun 2010, 07:12
    poate

    eu sunt de acord cu Cristina , as insela daca prin asta mi-as salva casnicia . am o casnicie de peste 25 de ani si as face orice e omeneste posibil sa o fac sa reziste , nu am inselat pana acum si sunt la fel de sigura ca nici sotul meu nu m-a inselat dar e bine sa nu spui niciodata , niciodata .

    1
    2

  • cami pe 30 Iun 2010, 02:44
    depinde...

    si spun depinde deoarece eu ma aflu intr-o situatie dificila as putea spune...prietenul meu cu care sunt impreuna de un an m-a inselat...l-am iertat...am trecut peste...si acuma...dupa multe luni...am ocazia sa il insel...dar...nu am facut-o...desi imi doresc sa o fac....nu pt k nu l-as iubi...doar pt k as vrea sa il fac sa simta c am simtit eu...si totusi...m-am oprit...nu o pot face..imi amintesc cat il iubesc si k am avut si momente frumoase...deci...dak iubesti cu adevatat...nu poti insela...face...imiaamamintesc cat i

    2
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod