Puya și Cabral, împreună cu Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter, Doddy și Vescan, au acceptat provocarea Lay’s

Cabral și Puya se întrec în cea mai nouă provocare Lay’s: „Ghicește numele rețetelor secrete”. Trei sortimente noi de chipsuri și tot atâtea premii mari, a câte 25.000 lei, sunt ingredientele unei campanii inedite, marca Lay’s. Consumatorii sunt invitați să guste și să ghicească denumirile rețetelor secrete, pentru a câștiga unul din numeroasele premii puse în joc.
Puya și Cabral au fost primii care au acceptat provocarea Lay’s. Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter, Doddy și Vescan s-au alăturat dezbaterii în primul și al doilea spot TV din campanie, iar invitația a fost lansată tuturor românilor: până pe 16 noiembrie 2014, toți consumatorii care gustă noile chipsuri se pot înscrie în concurs, pe site-ul retetelays.ro sau prin SMS la 1828.

„Noua campanie Lay’s este cea mai îndrăzneață inițiativă a noastră de până acum: am lansat trei rețete secrete și o provocare inedită.
Așa cum ne-am obișnuit, Cabral și Puya dau tonul acestei provocări, iar consumatorii noștri sunt răsplătiți la fiecare pas. Îi vom ajuta și noi, din mers, oferindu-le indicii și surprize pentru a-i ajuta să ghicească denumirile secrete și să câștige premiile puse în joc”
, declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.

Cele trei noi rețete Lay’s, denumite A, B și C, propun trei gusturi speciale: rețeta secretă A are gust de carne și legume, rețeta secretă B are la baza un gust condimentat, iar rețeta secretă C conține legume combinate cu un produs din lapte.
În cadrul campaniei, Lay’s va ajuta consumatorii cu indicii săptămânale, anunțate pe pagina de Facebook Lay’s Romania, pe site-ul campaniei și prin materiale TV dedicate.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod