Pavel Bartoș este concurent într-un show culinar!

Pavel Bartoș, cunoscutul prezentator TV, își face apariția în calitate de concurent al unui show culinar, în noul spot de promovare a pateului Bucegi, o creație Bucegi și Lowe&Partners. Spotul de imagine scoate în evidență într-un mod inedit gustul produsului, punând față în față două personaje: Pavel Bartoș, o vedetă iubită de români, care joacă rolul unui concurent la un show culinar și chef-ul exigent.

„Gustul pateului Bucegi este elementul central al campaniei de comunicare, fiind apreciat în unanimitate de către consumatorii noștri. Iar decizia de a colabora cu Pavel a venit chiar de la începutul procesului de creație. Ne-a inspirat umorul lui, cu care a cucerit o întreagă țară. Ne-am dorit să fie el cel care aduce la viață un personaj autentic”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Pate Bucegi.


Pus în ipostaza de a convinge chef-ul pretențios că a pregătit ceva cu adevărat special, Pavel merge la sigur și apelează la gustul foarte bun al pateului Bucegi, despre care știe că va impresiona cu siguranță, dar și la o tehnică inedită de a savura pateul așa cum se cuvine: aceea de a întoarce felia.

Deși reticent înainte să guste, chef-ul este cucerit de savoarea pateului Bucegi, recunoscând că „Îi plaaaaace!”, căci Gustul bun se recunoaște!
„Încă de când am primit invitația echipei Pate Bucegi, a fost clar că ideea spotului îmi plaaace, pentru că scoate în evidență, cu creativitate și umor, gustul bun al produselor Bucegi. În plus,  am fost pus într-o ipostază aparte. Dacă în viața reală sunt gazda unui show de anvergură, de această dată m-am regăsit în postura de concurent.
Deși am avut emoții, m-am bazat pe faptul că „Gustul bun se recunoaște” și am câștigat. Abia astept să-mi văd prietenii mâncând pate pe felia întoarsă.”, spune Pavel zâmbind.


Campania TV va rula în perioada 18 mai – 31 iulie 2015 și va fi susținută printr-o promoție națională ce va beneficia de amplificare în online, social media, la radio și TV. Promoția „Îți plaaace să câștigi cu Bucegi!” se va desfășura între 18 mai și 31 iulie și va invita consumatorii să înscrie prin SMS la numărul 1750 sau pe website-ul www.patebucegi.ro codul unic din spatele etichetei produselor de pate Bucegi participante, pentru a câștiga electrocasnice Russell Hobbs sau marele premiu, de 10.000 de euro.


Noul spot de promovare a produselor Bucegi poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=7MWsfnBYEA4, iar spotul de promovare a campaniei promoționale poate fi urmărit aici: https://youtu.be/UfHv-WhMEZY.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod