Italia anilor '60 reinterpretată în proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni

Instalart, asociaţia culturală care îşi propune să promoveze şi să susţină artele tridimensionale (sculptura, obiect si land art), alături de Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană numărul unu în lume si Fratelli, au lansat joi, 21 martie, începând cu ora 20:00, la Fratelli Studio 1, proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni. Începând de vineri, 22 martie, proiectele celor mai cunoscuţi designeri români vor putea fi admirate la expozitia galeriei Moir Concept Store, care va fi deschisă până pe 6 iunie.
La evenimentul de lansare au fost prezentate câte 3 dintre cele mai importante lucrări de până acum ale designerilor asociaţi şi proiectele obiectelor propuse pentru proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni cu tema Italia anilor ’60. Printre cei care au admirat lucrările designerilor s-au numărat invitați din lumea modei, dar şi îndrăgite vedete din televiziune, precum Livia Dilă, Cristina Cioran, Tania Budi, Mihai Albu, Mirela Bucovicean, Florin Dobre sau Laura Lazăr.

Expoziţia va fi deschisă publicului până la începutul lunii iunie la MOIR Design Concept Store, iar vernisajul va avea loc vineri 22 martie, începând cu orele 19.00.

Designerii care fac parte din proiectul Instalart/ Obiect/ 001 - Inspired by Peroni sunt Ion Setran, Marcel Klamer, Nicolas Ciuchindel, Mihai Popescu, Stefanel Barutcieff, Sebastian Barlica şi fondatorul secţiei de design UNARTE, Vladimir Setran, oameni care au reuşit să işi impună numele în mari companii de design din lume ca Pininfarina, Chanel, Pilotfish, dar şi independent.

Orice obiect din jurul nostru este o temă de design: un creion, un dulap, o coală de scris… Tot ce are volum, ce poate fi atins, pipăit, mirosit, gustat şi foloseste omului.
Pentru aceasta s-au inventat designerii. Fac artă, filosofie, industrie – obiect.

Anul acesta, Peroni Nastro Azzurro sărbătoreşte 50 de ani de la crearea sa sub semnul stilului şi al eleganţei desăvârşite, emblematice Italiei anilor '60. Cu o Romă devenită spațiu de întâlnire al starurilor internaţionale şi al cântăreţilor celebri, cu zile petrecute pe platourile de filmare și nopţi pline de forfotă în localurile de pe Via Veneto, cu petreceri grandioase în grădini din Sardinia şi palate venețiene, acea perioadă și-a câștigat renumele de La Dolce Vita, simbol suprem al unui lifestyle degajat şi luxos.
Este perioada în care designul italian atinge un apogeu, "Bel Disegno" sau "Linea Italiana" intrând în vocabularul industriei de design.

Peroni Nastro Azzurro este berea creată special pentru perioada La Dolce Vita. Stilul, rafinamentul, înclinația către design, creativitatea din acea perioadă plină de efervescență sunt valori păstrate în personalitatea brandului Peroni încă de atunci.  Astfel, anul acesta este dedicat sărbătoririi anilor ’60 prin retrospectiva simbolurilor emblematice ale stilului Italian.
Şi pentru a aduce în actualitate toate elementele fascinante din lumea Peroni, tema noului proiect  Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni este Italia anilor ’60.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod