Bravado si The Killers semneaza un parteneriat pentru merchandising

Facebook Twitter Comenteaza
Bravado si The Killers semneaza un parteneriat pentru merchandising

Bravado, compania de merchandising din domeniul muzical, a incheiat o intelegere conform careia va produce si distribui marfa promotionala pentru trupa rock nominalizata la premiile Grammy, The Killers.

The Killers, formatie rock a carei componenta este alcatuita din Brandon Flowers (vocal, clape), Dave Keuning (chitara, vocal), Mark Stoermer (chitara bas, vocal) si Ronnie Vannucci Jr. (percutie, tobe) a luat fiinta in 2002 in Las Vegas. Doi ani mai tarziu, si-au lansat albumul de debut, Hot Fuss, care a produs patru hit-uri internationale si a primit cinci nominalizari la premiile Grammy.

Primele doua albume The Killers au vandut in total 12 milioane de discuri in intreaga lume.
Cel mai recent material lansat de formatie, "Sawdust", este o colectie de B-side-uri, raritati si remixuri.

"Aceasta este o oportunitate foarte buna pentru Bravado, care se alatura astfel formatiei The Killers in acest proiect si suntem extrem de incantati de potentialul acestui acord", a declarat Bennett. "Marfa promotionala are o legatura stransa cu vanzarile de CD-uri, mai ales cand este voba despre o trupa atat de populara. The Killers sunt exemplul perfect care demonstreaza pentru cine a fost creat merchandising-ul si suntem incantati ca vom realiza marfa promotionala inovatoare care va ajuta formatia sa interactioneze si mai bine cu fanii sai adevarati".

In aceasta perioada, The Killers lucreaza la urmatorul album, insa vor si calatori in jurul lumii pentru concerte si aparitii la festivaluri in aceasta vara si toamna.
Formatia va concerta in Statele Unite inainte de a se indrepta spre Canada si apoi in Germania, Austria, Belgia, Irlanda si Anglia.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod