„Acces direct”, lider absolut de audiență în anul 2016, pe toate targeturile

„Acces direct”, emisiunea difuzată de luni până vineri, la Antena 1, de la ora 17.00 este lider absolut de audiență de la începutul anului și până acum.
Astfel, în luna ianuarie, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost lider de audiență atât pe întreg publicul din mediul urban (cu o medie de 7,2 puncte de rating și 18,6% cotă de piață, urmată de ProTv cu 6,6 puncte de rating și 17% cotă de piață), cât și la nivelul întregului public din România (Antena 1 cu o medie de 8,8 puncte de rating și 21,4% cotă de piață, urmată de ProTV cu 7,6 puncte de rating și 18,5% cotă de piață).

În lunile februarie, martie și în perioada cuprinsă între 1-5 aprilie, „Acces direct” a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. În februarie, „Acces direct”, a fost lider de audiență aât la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban, și al celui național.

Așa se face că, emisiunea difuzată de Antena 1 s-a situat în luna februarie în topul clasamentului pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 6 puncte de rating și 21,8% cotă de piață, urmată pe poziția secundă de ProTV cu 4,8 puncte de rating și 17,4% cotă de piață.

În februarie, clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din mediul urban când „Acces direct” înregistrează o audiență medie de 8,4 puncte de rating și 21,9% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al doilea înregistrează 5,7 puncte de rating și 14,8% cotă de piață.

Cu o audiență medie de 10,3 puncte de rating și o cotă de piață de 25,6%, Antena 1 se situeazăîn februarie pe primul loc și pe întreg publicul din România, la distanță mare de ProTV care înregistrează doar 6,3 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.

Antena 1 își păstrează supremația și în luna martie când este lider absolut de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public.

Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, „Acces direct” se situează pe primul loc cu o medie de audiență de 5,4 puncte și o cotă de piață de 22,4 procente, în timp ce ProTV se clasează pe locul secund cu 4 puncte de rating și 16,5% cotă de piață.

Diferența dintre Antena 1 și ProTV este și mai mare pe publicul din mediul urban când emisiunea prezentată de Simona Gherghe înregistrează o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 23 procente, în timp ce ProTV înregistrează doar 5,2 puncte de rating și 15% cotă de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul întregului public din România, „Acces direct”,  situându-se din nou pe poziția fruntașă cu 8,9 puncte de rating și 25,6% cotă de piață, urmată de ProTV cu o medie de 5,5 puncte de rating și 15,9% cotă de piață.

Trendul se păstrează și în aprilie, când în primele cinci zile ale lunii, emisiunea „Acces direct” a fost  lider de audiență atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani (când Antena 1 a înregistrat o medie de 3,9 puncte de rating și 22,2% cotă de piață, iar ProTV 2,5 puncte de rating și 14,4% cotă de piață), cât și la nivelul întregului public din mediul urban (Antena 1 situându-se pe primul loc cu 6,2 puncte de rating și 23,8% cotă de piață, aproape dublu față de ProTV care a inregistrat 3,7 puncte de rating și 14,1% cotă de piață), și al întregului public din România (Antena 1 înregistrând o medie de 5,8 puncte de rating și 25% cotă de piață, urmată de ProTv cu 3,1 puncte de rating și 13,5% cotă de piață).

Sursa: Kantar Media

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod