O nouă ciudăţenie: Un bărbat face reclamă la rimel!

Brandul de produse cosmetice Maybelline a lansat prima reclamă la rimel în care un bărbat promovează un rimel.
Am trăit s-o vedem şi pe asta: un bărbat machiat şi rujat promovează un rimel! Manny Gutierrez are 25 de ani şi este "beauty boy", un make up artist care postează pe reţelele de socializare imagini în care apare machiat şi cu un look elaborat.

Gutierrez a început să posteze în 2014 tutoriale de machiaj, iar acum e celebru - cu peste două milioane de urmăritori pe YouTube şi trei milioane pe Instagram, este deja un personaj foarte cunoscut şi pe asta a şi mizat brandul Maybelline New York atunci când l-a desemnat ambasador de imagine.


Tânărul s-a declarat încântat de alegerea celor de la Maybelline, relatează cotidianul britanic The Guardian.

"Când eram copil, o urmăream pe mama cum se pregătea să plece la serviciu şi stăteam şi mă uitam la ea cu orele, cum se machia. N-a trecut mult şi am început să mă machiez şi eu", a spus el într-un interviu pentru Teen Vogue, în 2016.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod