Cititorii Eva.ro isi spun parerea despre eutanasierea cainilor fara stapan

Prefectul Capitalei vrea sa legalizeze eutanasierea cainilor fara stapan. Atat a celor grav bolnavi, a celor agresivi, cat si a celor care nu sunt adoptati in sapte zile.
Prefectul Capitalei vrea sa legalizeze eutanasierea cainilor fara stapan. Atat a celor grav bolnavi, a celor agresivi, cat si a celor care nu sunt adoptati in sapte zile.

Am strans pareri de la cititorii Eva.ro. Iata cateva dintre acestea:

"Sa se ia masuri!!! Nu sunt impotriva lor, iubesc animalele, dar sa nu ma atace degeaba. Nu cred ca sunt singura persoana care a fost alergata de caini si careia ii este frica sa mearga seara pe strada," spune Kym.

Iulia isi spune parerea: "In toate tarile sunt caini... dar ca la noi pe toate strazile nu-i vezi nicaieri. Autoritatile locale folosesc fondurile luate din impozite sa faca adaposturi pt animale... Daca sunt in captivitate, sunt controlati si nu se pot inmulti...
In italia au mai dat odata la tv pe postul national filmulete din romania cand luau cainii de dupa strada, ii bateau si-i aruncau in duba pentru ca apoi sa-i omoare....si am fost criticati destul de toate tarile vecine pentru nepasarea vis-a-vis de drepturile animalelor. Cred ca primarii ar fi mai bine sa-si schimbe un pic modul in care isi fac datoria si sa bage mai putini bani care nu li se cuvin in propriile buzunare...
"

"Peste tot in toate tarile ridica cainii si apoi, daca nu ii ridica nimeni, ii eutanasiaza. Chiar credeti ca tara asta are prea multi bani si ca nu au ce face cu banii decat sa creasca cainii? Sa fim seriosi, daca ii iubea cineva nu ajungeau acum atatia pe strada, asa ca nu mai sariti acum ca nu are rost.
Cine iubeste animalele, le iubeste si le tine acasa nu in fata blocului de ataca pe toata lumea,
" spune si Elena.

Sunt insa si cititori care nu sustin legalizarea eutanasierii.

Iata ce spune Eygenia: "NU NU NU sunt de acord. Dumnezeu a dat viata si noi nu avem dreptul acesta, de a ucide. Ce te faci daca Doamne fereste parintele(copilul) iti este grav bolnav? Il omori? Il eutanasiezi? Cea mai mare prostie. Rusine Celor care au raspuns da! Nu aveti pic de credinta. In viata nimic nu este intamplator."

De aceeasi parere este si Alinutza: "Nu sunt de acord, in primul rand ca sunt o iubitoare de animale si in al doilea rand, hai sa fim seriosi, chiar asta e cea mai importanta problema din Romania? Desi ar fi normal sa se construiasca un adapost pentru ei si sa fie cat de cat protejati ca in alte tari.
Sunt de acord cu eutanasierea celor grav bolnavi si in cateva cazuri si a celor agresivi (cainii agresivi sunt asa tot din cauza oamenilor care ii agreseaza, intr-adevar sunt un pericol, dar cred ca pot exista si alte cai in afara de eutanasiere). In Romania un om nu este protejat sau in siguranta in niciun fel de situatie, ce putere sa avem noi sa aparam niste biete animale? Romania, te iubesc !!! Dar cu fiecare zi trecuta imi lasi un gust din ce in ce mai amar..."


"Pe cei bolnavi si pe cei agresivi sunt de acord sa ii eutanasieze, dar restul cainilor ar trebui doar sterilizati si dati spre adoptie sau macar intretinuti in centre speciale cu ajutorul persoanelor care iubesc animalele, dar care nu au posibilitatea de a adopta...
Exista un sistem, implementat si la noi de cateva centre, in care oamenii pot sa adopte un catel fara a-l lua de la centru, ci doar platind lunar intretinerea si hrana acestuia. Si, de asemenea, proprietarii de caini care ii lasa sa se inmulteasca si abandoneaza puii, ar trebui amendati usturator...
", isi spune parerea si Catalina.
 

Comentarii (25)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • sandybell pe 5 Mai 2010, 17:52
    Draga @Florina-Flory

    Acum cativa ani am adoptat o catelusa si sunt bucuroasa sa o vad in siguranta spre deosebire de ce se intampla cu cei mai putin norocosi.Cand am avut ocazia am gasit stapan la cei care puteam sa ii ajut ,stau la bloc dar iubesc enorm animalele acestea care mi-au adus in suflet ce oamenii de obicei distrug.Vreau sa spun ca nu toti pot sa tine sau sa adopte ,iar nepasrea a facut ca aceste animale fara noroc sa fie mult prea multe iar acum trebuiesc luate masuri fara sa fim o tara criminala(si nu suntem prea departe ). SI INCA CEVA ASTA E O MANEVRA A UNORA DE ''SUS'' CA SA NE INDREPTAM ATENTIA ASUPRA ACESTEI NEBUNII IAR EI SA ISI FACA TREBURILE LOR MURDARE NESTINGHERITI.

    0
    0

  • Florina-Flory pe 29 Apr 2010, 18:19
    Buna

    am citit tot ce ati scis voi aici...sunt din braila si aici e teroare,peste tot caini......imi e si frica sa ies din casa...nu sunt de acord cu uciderea,dar macar sa ii adune,iubitorii de caini sa ii iubesca si sa ii ia acasa,nu sa le aduca de mancare la coltu strazii si gata,te consideri mare iubitor,eu stiu ca daca iubesti un animal faci sa ii fie bine,nu tu sa il hranesti si altul sa il bata,daca il iubesti,ia-l de acolo la tine acasa sau du-l la un adapost.si lasa ca nu toata vina e a statului,e si a noastra,celor care nu ne pasa,frate,daca vrei sa faci ceva,poti face....sunt atatea posibilitati,sotul meu a facut in 3 randuri cerere la cei cu adunatu si au fost stransi,asa ar trebui sa facem toti,ca degeaba eu ii strang pe astia din fata blocului si la o strada mai incolo vine altu cu cainele lui mascul si il da la o femela pe strada ca sa se calmeze....hai sa fim seriosi,la asta nu se gandeste nimeni?

    0
    0

  • Corina pe 29 Apr 2010, 16:49
    Nu ucideti!

    Da, azi cainii, pisicile, pasarile, copacii, maine pensionarii, handicapatii, copiii strazii, boschetari, etc - pana raman brutele analfabete cu averi de pe spinarea noastra, sa se sfasie intre ele... Traim in Romania... Si ne mai mira ca cei de "afara" ne considera salbatici...

    0
    0

  • Elena pe 29 Apr 2010, 14:25
    Rezolvare

    Cred ca nu avem curajul sa facem ceva pentru tara asta . Eu sunt prea batrana pentru asa ceva dar nu se stie niciodata de unde sare IEPURASU. La cate manifestari de nemultumire se arata la orizont dar care sunt ATENUATE DE ,, cainii comunitari ,, si alte lucruri marunte pentru atragerea atentiei de la viata grea de zi cu zi a celor care au muncit si muncesc si pentru care MESERIA A FOST SI ESTE O BRATARA DE AUR indiferent ca muncim in afara tarii sau in tara .Macar catelusi sa muste pe cei cara coboara din masini de lux poate asa ajung si ei cu picioarele pe pamant deoarece viata vazuta de sus este ROZ dar in realitate este GRI . Mila imi este si de noi care nu meritam totusi MILA (unii dintre noi ) dar parca mai mila de cei care nu se pot apara DE RAUTATEA NOASTRA. Daca as avea un noroc la LOTO dar nu joc ,, din lipsa banilor ,, ajutorul meu ar fi pentru CUTULACHII dar asa ii pot ajuta numai cu ceva mancare din putinul meu care sper sa nu se dimunueze incepand cu noul val de concedieri anuntat de GUVERN.Asta dupa 30 ani de munca .Multa BAFTA ANIMALUTELOR din capitala si din alta zone care au aceiasi soarta .Si sa luam aminte ca asta ne asteapta si pe noi si poate in lipsa de hrana o sa ajungem mai rau ca ei .

    0
    0

  • mtache76 pe 29 Apr 2010, 13:47
    INAINTE DE A PROPUNE TREBUIE SA AI MATERIE CENUSIE

    NU INTELEG DE CE? NU SIA FACUT EUTANASIEREA PREFECTU CARE A PROPUS ACEASTA LEGE SI PERSOANELE CARE AU FOST ALATURI DE EL CA EU SIGUR ERAM DE PARTEA LEGII

    0
    0

  • mtache76 pe 29 Apr 2010, 13:38
    NU NE VOM LASA NICIODATA CALCATI IN PICIOARE DE VOI

    sint de acord cu comentariiile facute si vreau sa mai adaug ca urmam noi .Doar voi nu o sa credeti ca cei alesi isi vor da viata pentru noi prostimea care iam votat si am avut speranta intro viata mai bunaEi doresc doar un buget cit mai mare si acela luat tot de la noi si fondul monetar din care ei sa o duca foarte bine iar noi sa fim muritori de foame.tocmai de asta vin cu astfel de idei .IAR NOUA NU NE RAMANE DE FACUT DECIT SA NE UNIM SI SA INCEPEM O NOUA REVOLUTIE DIN CARE SA NU MAI PIARA NUMAI 2 MA REFER LA CEAUSESCU SI SOTIA SA PIARA TOTII CARE SAU GINDIT DOAR LA EI SI INTERESE PERSONALE SI CARE NU AU TINUT CONT DE MORTII CARE SAU JERTFIT PENTRU ACEASTA LIBERTATE A NOASTRA ACUM IN ULTIMUL CEAS SA FIM MAI UNITI CA ORICIND SI SA NUI LASAM SASI BATA JOC DE NOI CUM AU FACUTO DE 20 ANI INCOACE

    0
    0

  • Elena pe 29 Apr 2010, 12:33
    Exemplu

    Poate are cineva sa dea un exemplu de AJUTOR fara sa ceara ceva in schimb din partea oamenilor. Cand ai fost ajutat ultima oara de un compatriot al tau si nu a cerut ceva in schimb. La spital? La munca? Toti se lupta pentru a ajunge cat mai sus , se cearta pentru un lot de pamant sau te miri ce are de impartit chiar si fratii intre ei asta ducand la INGRASAREA CELOR DIN TRIBUNALE CARE au salarii si sporuri de stres ,, saracii de ei,, . Nimeni nu se gandeste la altii care nu au ce manca dar nu se plang . Ziarele sunt pline de FITE , masini de lux, fitosi care nu au muncit o zi din viata lor pentru masina de lux pe care o are de la PARINTII lui care au furat tot ce se poate din tara asta. Imi este mila de noi dar MERITAM soarta asta la cat de rai suntem si nu gandim ca fiecare fiinta sau obiect are rostul lui pe pamant .Trebuie sa pretuim ce avem deoarece azi suntem poate maine nu mai suntem.

    0
    0

  • Elena pe 29 Apr 2010, 12:20
    Adevarat

    Oricum pentru GUVERNANTI noi suntem tot ca niste animale si suntem tratati asemanator mai asteptam eutanasierea care vine sunb forma SOMAJULUI . Cred ca se infiinteaza adaposturi si pentru cei fara LOCURI DE MUNCA care dupa cum observam cresc pe zi ce trece . Daca se infinteaza adapostui pentru animale ma angajez si eu acolo macar fac ceva care imi place si salvez si animalele . Diferenta intre noi ca oameni si animale este de 2 picioare si o coada . Unii dintre noi mai au si COARNE . Prefer compania NECUVANTATOARELOR decat a OAMENILOR deoarece ei nu musca nciodata mana care ii ajuta. Oamenii nu fac la fel cu cat ii tratezi mai bine primesti inapoi NUMAI RAUTATI .

    0
    0

  • ioana.daian pe 29 Apr 2010, 12:04
    eutanasierea doar a cainilor bolnavi

    In tarile civilizate, cei care chinuie animale sunt amendati sau fac inchisoare chiar si un an de zile. Nicaieri in lume nu sunt eutanasiati atat de repede. Maidanezii trebuie castrati si dotati cu microcipuri care sa arate persoana care i-a luat in intretinere, iar daca acel caine provoaca rani altor caini sau, doamne fereste, vreunui om, stapanul ar trebui sa plateasca cel putin o amenda usturatoare iar daca acest lucru se repeta, acel caine ar trebui confiscat si tinut in adapost, iar persoane specializate sa stabileasca motivele agresiunii lui si sa actioneze in consecinta. Ong ar trebui sa se implice mult mai mult in lupta pentru apararea cainilor fara stapani, sa organizeze strangeri de fonduri, de hrana pentru animale. Avem o politie comunitara care nu face absolut nimic.Politistii se arata cu degetul unul pe altul si zic ca nu e treaba lor, atunci cine sa aplice legea? S-ar strange fonduri enorme din aplicarea amenzilor! In Singapore, cel mai curat oras din lume, daca arunci o guma de mestecat pe jos, primesti o amenda de 200 de dolari! S-au rezolvat toate problemele Romaniei, doar cainii au ramas "nerezolvati"?

    0
    0

  • catalina pe 29 Apr 2010, 11:59
    OAMENI FARA DUMNEZEU

    SUNTETI NISTE OAMENI LIPSITI DE DUMNEZEU PARLAMENTARILOR SI TOTI CARE DORITI SA II UCIDETI PE ACESTI BIETI CAINI. NU SUNT VINOVATE ANIMALELE ACESTEA CA ATUNCI DUPA REVOLUTIE ATI INCEPUT STERILIZAREA LOR SI CREDETI-MA IN 20 ANI II STERILIZATI INCA DE 4 ORI SI V-ATI OPRIT DEOARECE NU MAI AVEATI BANI CA SA VA FACETI VOI VILE SI PISCINE. VE-TI VEDEA CA VOM FI VAZUT PESTE HOTARE CA NISTI CRIMINALI SI SPUN ASTA CA IN TOATE STATELE EUROPENE ANIMALELE SUNT PROTEJATE DE LEGE SI DACA OMORI UN ANIMAL FACI PUSCARIE. IN LOC SA SPRIJINITI OAMENII CARE VOR SA CONSTRUIASCA ADAPOSTURI PT ANIMALE VOI LE PUNETI NU MAI OBSTACOLE. ASA CUM LATI OMORIT PE CEAUSESCU IN ZIUA DE CRACIUN SI ACUM VRETI SA UCIDETI ANIMALE CARE SUNT PRIETENII OMULUI SA FITI SIGURI CA NU O SA NE AJUTE DUMNEZEU. DUMNEZEU NE-A BLESTEMAT SI PT FAPTUL CA ATI OMORAT UN OM DE CRACIUN. RUSINE CRIMINALILOR. INAINTATI ACEASTA LEGE IN CONSILIUL EUROPEAN SI INTREBATII CE PARERE AU. FITI SIGURI CA VA VA CONDAMNA NENOROCITILOR. ASA SA VA AJUTE DUMNEZEU

    0
    0

  • Elena pe 29 Apr 2010, 11:57
    Reversul

    Deja platim pentru moartea celor care ne-au condus tara si au murit ca niste animale fara stapan si fara o judecata dreapta. Avem tara pe care o meritam si conducatorii pe masura. Daca am fost in stare sa ne omarom semenii ce sa mai incercam sa salvam BIETELE ANIMALE . Copii aruncati la gunoi ca niste ambalaje si se numesc acele mame ,, OAMENI ,, ?. Catelele nu parasesc puii nici moarte . Ce parere aveti de civilizatia NOASTRA . Si sterilizarea doamnelor CIVILIZATE ar fi necesara . Ce parere aveti.

    0
    0

  • ioana.daian pe 29 Apr 2010, 11:44
    azi cainii, maine boschetarii?

    Cainii omorati sunt doar o pata in plus pe obrazul Romaniei. Ce le pasa guvernantilor ca ne critica toata Europa? Ce sa mai zicem de boschetarii care s-au inmultit enorm in ultimii ani. Oameni care ataca alti oameni. Si eu si copilul meu am fost atacati de niste boschetari, am sunat la 112, mi-au spus ca trimit un echipaj de politie, care nu a venit nici dupa 40 de minute. Pe acesti oameni de ce nu-i strange nimeni de pe strazi? Ar trebui ca organizatiile de protectie a animalelor sa dea statul roman in judecata , ca sa-l oblige sa respecte legea care spune ca acesti caini trebuie castrati si se vor reduce in mod natural. Iar ca statul sa aiba bani sa intretina cainii la adapost , sa aplice legea si sa dea amenzi stapanilor care au caini care sunt obligati sa poarte lesa si n-o poarta, celor care nu strang murdaria cainilor, stapanilor care au caini agresivi si ii lasa liberi, de ataca copiii sau alti caini, pana ii omoara. Sa-i amendeze pe cei care arunca hartii, dar cine sa faca acest lucru, cand politistii insarcinati cu acest lucru mananca seminte pe care le arunca cu cea mai mare nesimtire pe jos, desi au un cos de gunoi la nici 2 m?

    0
    0

  • mtache76 pe 29 Apr 2010, 11:33
    VA VENI OZI IN CARE VOM PLATI TOTI CHIAR SI PENTRU ACESTE DECIZII

    Nu sint deacord cu decizia luata de prefect multi din alesii nostrii vin cu idei si argumente pe care nu nu le testeaza inainte pe domniile lor aceste animale nu au nici o vina ele au nevoie de ajutorul nostru dar noi am devenit atit de rai incit nu mai avem mila nici de aproapele nostru daramite de bietele animale fara aparare.RUSINE .De la aceasta decizie nu vor avea de suferit numai bietele animale chiar si noi oamenii si asta o vedem in fiecare zi prin intermediul massmediei caci multi dintre noi sintem bolnavi ,batrani iar statul roman nu face nimic .deci in concluzie masura luata de domniile lor este .EUTANASIEREA PENTRU CIINI SI O MOARTE SIGURA SI RAPIDA PENTRU OAMENII BOLNAVI SI BATRANI CARE NU MAI POT ADUCE NICI UN BENEFICIU STATULUI ROMAN.

    0
    0

  • ioana.daian pe 29 Apr 2010, 11:30
    azi cainii, maine boschetarii?

    Vor sa ucida cainii pentru ca nu se impotriveste nimeni in mod legal. Nu a mai aparut un caz de turbare la caini de cel putin 15 ani in Bucuresti. Maidanezii din Drumul Taberei sunt in proportie de 80% castrati si dotati cu cercelul galben care atesta acest lucru. Am crezut ca le-au pus cerceii fara sa le faca intr-adevar castrarea, dar i-am verificat pe toti maidanezii din jurul blocului si sunt castrati pe bune

    0
    0

  • Teodora pe 29 Apr 2010, 11:25
    Suntem mai rai ca ei

    Dna Tanta nu cred ca a avut vreun animal in viata ei. Atunci ar sti cata afectiune iti ofera acestea, neconditionat. Sa stiti doamna, ca eu stau la bloc si am luat de pe strada 2 caini, pe langa catelusa mea de rasa. Si ii duc la plimbare zilnic (daca nu apuc eu, fiica mea) si nu ne pica blazonul. Si sunt nascuta si crescuta la oras. Cat am fost copil parintii nu mi-au dat voie sa am caine si pt asta imi pare foarte rau. Nu am facut aceeasi greseala cu copilul meu. Un copil care are un caine, creste mult mai echilibrat, mai responsabil. Nu zice nimeni ca trebuie sa fim de acord cu mizeria de pe strada sau cu muscaturile. nici vorba de asa ceva. Dar ar fi mult mai ....uman, ca nu stiu ce expresie sa folosesc, sa fie sterilizati cainii, daca tot se face efortul de a-i strange. Da, cei batrani si bolnavi sa fie eutanasiati. Nici nu e bine altfel. Dar cine va stabili daca un caine e agresiv sau doar speriat si se comporta agresiv in momentul acela? De ce nu se fac si la noi adaposturi ca in tarile civilizate, unde sa aiba si specialisti in comportamentul canin, care sa se ocupe de ei, sa-i educe si sa dea sfaturi eventualilor doritori de adoptii? Si nu ar cheltui statul chiar atat de mult pt asta. Din banii pe care parlamentarii si-i tot voteaza pt salarii, masini grozave si tot felul de telefoane si laptop-uri cu care habar nu au sa umble, mai bine s-ar face niste case pt copii aflati la nevoie, pt batrani amarati si adaposturi de caini. Ar fi suficienti pt toate, la stilul in care demnitarii nostri stiu sa bage cheltuieli fictive si de mari grandomani pe bugetul tarii. Si revin la caini. Nici in tarile civilizate nu se omoara cainii dupa 7 zile. Se tin macar 30 de zile. Daca e pierdut cainele si stapanul nu-i da de urma in alea 7 zile? Eu i-as strange de gat pe cei care mi-ar omori vreun caine. Desi nu ar fi ei vinovati, ci cei cu legea asta idioata. Botnita trebuie sa poarte anumite categorii de caini. Dar spuneti-mi dna Tanta, ce botnita sa-i pun unui caine care are 3 kg cu "ambalaj" cu tot si un botic de vreo 3 cm? Aveti idee despre ce vorbiti? Si pe mine m-au muscat cainii de mai multe ori si nu am sarit sa-i bat. Dimpotriva, l-am rugat pe stapan sa nu-i bata. Au fost niste conjuncturi nefericite, caine reactioneaza la ceva. Din pacate, la noi sunt foarte multi si se organizeaza in haite, asa cum au ei instinctul. Daca ar fi sterilizati, nu s-ar mai inmulti si ati vedea ca in cativa ani nu ar mai fi o problema. Da, i-as amenda de sa-i usture pe cei care ii lasa in strada. Care nu au nevoie de pui si in loc sa le gaseasca stapani, sau sa-i duca la un adapost, ii arunca in strada. Sau pe ce care iau cainii de la adapost sau de la o canisa si cand li se pare lor ca nu mai au chef de ei, le da drumul pe strada. Pe astia i-as pedepsi in primul rand, nu pe amaratii de caini. Si sunt de acord cu cine a scris ca noi macar atata grad de civilizatie ar trebui sa avem, sa nu lasam resturi in urma noastra.

    0
    0

  • neo geo pe 29 Apr 2010, 11:21
    din pacate..

    ...haitele de caini sunt o problema pentru bucuresti si devine o adevarata aventura sa iesi pe strada.peste tot in lume se intampla asa. 2 saptamani la ecarisaj si apoi eutanasierea.

    0
    0

  • Elena pe 29 Apr 2010, 10:28
    Animalute fara noroc

    Sunt de acord cu comentariul postat de Anisoara. Oamenii sunt mai rai decat animalele fara stapan care nu au nici o vina ca sunt fara adapost si asta tot din cauza noastra . Aceasta este o strategie de atregerea atentiei noastre de la lucruri cu adevarat importante.In legatura cu mizeria lasata de animale sa stiti ca nu ne cade gradele sa luam mizeria lasata de ele dar atata timp cat unele doamne arunca mizeria de la balcon si tomberonul este la 5 metri de bloc de ce sa respectam noi legea .Cand vor fi amendate cele care arunca si ma refer la doamne ca arunca in fiecare luna ......... imi este si rusine sa va descriu ... sa le fie rusine . Cred ca de frica cainilor nu duc GUNOIUL . RUSINE Civilizatia incepe din CASA VOASTRA si dupa aceia cereti si altora acelasi lucru. Asta este pentru doamna Tanta .

    0
    0

  • Andreea pe 29 Apr 2010, 09:26
    Nu ii ucideti!!! Nu fiti niste criminali!!!

    Nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan, in primul rand eu sunt o iubitoare de animale si am si un catelus pe care il consider membru in familia mea, sunt si alte solutii: deparazitati, sterilizati si apoi dusi la un adapost pt caini. Si sa se faca mai multe adaposturi pt caini, ca au supt destui bani de la tara asta macar atat pot face si ei pt aceste fiinte nevinovate.

    0
    0

  • Andreea pe 29 Apr 2010, 09:21
    Nu sunt de acord cu eutanasierea!!!

    Este pacat in fata lui Dumnezeu sa-i omoram. Unde sunt banii din fondurile europene dati pentru programele de sterilizare? Asta ar trebui sa faca autoritatile, sa ii castreze si se vor imputina de la sine. Dar nu trebuie omorati. Criminali fara minte, care fura banii si nu se uita in spate la niste biete animale. A cui e vina ca sunt pline strazile? De ce ii abandoneaza lumea pe strada? Ar trebui amenzi usturatoare pentru cine arunca un caine in strada pentru ca nu mai are chef de el. Sigur, e simplu, sa-i ucidem. Si sa ne spalam pe maini. :((( CASTRARE si se vor imputina. Asta e solutia.

    0
    0

  • dorutza__31 pe 28 Apr 2010, 21:25
    informatie

    PT. COANA TANTA .SUNT ANUMITE RASE DE CAINI ,PT.CARE LEGEA II OBLIGA PE STAPANI SA LE PUNA BOTNITA.ITI DAU UN INDICIU :CE AR FI SA MERGI LA UN ADAPOST PT ANIMALE SA FACI VOLUNTARIAT SI AS VREA SA VAD ATUNCI DACA MAI AI GRAI CAND VEZI UN ANIMAL CARE SUFERA GROAZNIC DIN CAUZA UNOR OAMENI CA TINE DE EXEMPLU.EU AM FOST MUSCATA DE UN CAINE AL STRAZII ,FOARTE RAU CHIAR,INSA NU M-AM DUS SA-L OMOR CU BATAIA SAU SA-L AGRESEZ IN VRE-UN FEL..RUSINE CELOR CARE NICI MACR NU CAT UN CAINE!!

    0
    0

  • dorutza__31 pe 28 Apr 2010, 21:18
    incert

    Situatie imposibila de rezolvat. Ideaa este ca mai intai ar trebui sterilizati ,deparazitati,vaccinati si cai care sunt batrani sau bolnavi sa fie eutanasiati .Pentru toate acestea trebuiesc bani .La mine in oras au venit cei care strangeau cainii de pe strada,din greseala l-au luat si pe al meu dupa ce l-au tranchilizat.I-am rugat sa ma lasa sa-l iau si au raspuns ca daca il mai vreau sa vin la adapost si ma costa 150 lei.Am mers la adapost si,spre surprinderea mea nu era acolo insa nu va pot descrie in cuvinte ce am vazut acoolo.Imaginea este de nedescris animalele se mancau intre ele,era un miros groaznic si in rest tacere ...

    0
    0

  • anisoara pe 28 Apr 2010, 21:06
    solutii

    Pt.Tanta intrebare: te-ai oprit vreodata pe strada sau pe trotuarul pe care treci sa aduni o harie de pe jos ,pe care poate copilul tau a aruncat-o ??Ai iesit in fata blocului sa faci curat ,sa maturi ,sa plantezi un copac,o floare etc??Cu siguranta ca nu .Eu stau la casa si cei care stau alaturi de mine -la bloc au animale ,in general caini -si nu astept sa vina salubritatea sa faca curatenie.Eu am luat un caine de pe strada, a fost batut,maltratat si imi dau seama din comportamentul lui,insa incerc sa il fac sa se simta in siguranta.Il educ mai exact.Ce ar fi sa ne educam si pe noi!!

    0
    0

  • Angelikutsha pe 28 Apr 2010, 19:10
    NU II UCIDETI!!!

    Pt ce sa omorati saracii catelusi???? Noi vrem sa ii omoram si tot noi ii aruncam in strada... ar trebui sa se organizeze petitii contra uciderii cainilor!!!!

    0
    0

  • Tanta pe 28 Apr 2010, 18:44
    Cainii fara stapan!!!!!

    Da, da, da, cine iubeste cainii sa ii ia acasa, strazile sunt pline de rahati de caine, pana si stapani de caini isi lasa animalele sa faca oriunde si oricum. Nu putem sa plecam la serviciu, copii nu pot sa plece la scoala, ne e frica sa mcirculam seara din cauza cainilor fara stapan. DAAAAAAAAAAA sa nu mai existe caoni fara stapan si cine ii iubeste asa mult sa ii tina in domiciliul propriu. Cainii care au stapn sa poarte botnita si sa fie obligati prin lege sa stranga mizeria (stiti voi care) pe care o fac. In felul asta va aparea o noua meserie, cea de plimbator de caine pentru ca "doamnele" care au caini le cade rangul sa stranga treaba mare de la caine. OK sa se rezolve problema cainilor comunitari. Bucurestiul e plin de caini. Ar trebui sa ne mai civilizam. Imi pare rau ca sunt dura, dar asta e adevarul chiar daca nu doriti sa il vedeti.

    0
    0

  • Theo pe 28 Apr 2010, 18:18
    Fiinte ucid fiinte:( :( :( :(

    Noi tratam efectul si nu cauza, parerea mea este ca aceste animale nu au nici o vina pentru faptul ca nu au fost luate masuri(nu drastice cum este eutanasierea) inca de cand se stricau case si erau alungati ,erau lasati pe strazi sa cerseasca mila celora care ar fi trebuit facut ceva nu sa ii bata si sa ii alunge.O masura pentru a nu mai fi atat de multi este sa fie sterilizati . Si inca ceva sa fie amendati cei care arunca pui catelelor care au fatat si nu vor sa ii tina...sunt multe de facut ....dar tara asta o meritam asa cum e daca nu ne educam noi...apoi sa avem macar un strop de civilizatie ....

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod