TOMMY HILFIGER SI FRED GEHRING AU TINUT UN DISCURS LA HARVARD BUSINESS SCHOOL

Iconicul designer de modă american Tommy Hilfiger și Fred Gehring, fostul CEO și președinte actual al Tommy Hilfiger Grup, au vizitat renumitul campus Harvard Business School și au vorbit cu elevii despre experiențele lor în construirea unui brand global de retail și lifestyle. Sesiunea a inclus o discuție pe studiul de caz Harvard Business School din 2014, "Transforming Tommy Hilfiger", scris de Raffaella Sadun, asistent professor in disciplina de Administrare a Afacerilor și de Richard Hodgson Fellow, în cadrul Strategy Unit Harvard Business School.
"Este o plăcere să fiu invitat la Harvard Business School pentru a vorbi cu antreprenorii aspiranți și viitorii lideri ai industriei de afaceri", a declarat Tommy Hilfiger. "După 30 de ani, mă simt norocos să spun că încă îmi place ceea ce fac astăzi. Este important pentru mine să am oportunitatea de a-mi împărtăși pasiunea și experiența cu următoarea generație de oameni talentați în afaceri și design.“

"Este o onoare să fiu invitat la Harvard Business School pentru a-mi împărtăși experiențele extraordinare  avute de-a lungul carierei", a declarat Fred Gehring, președintele Tommy Hilfiger și vicepreședinte, PVH Corp.
"Sunt privilegiat să fac parte din echipa care a ajutat la construirea Tommy Hilfiger într-un brand global de lifestyle, cu o istorie unică. Noi am văzut o oportunitate în fiecare provocare, am învățat să ne adaptam la o structură de afaceri în continuă schimbare, am îmbrățișat inovarea, și am rămas concentrați pe construirea unei imagini coerente de premium-brand în întreaga lume."

Găzduită de școlile ce aparțin Retail & Luxury Goods Club și deschisă către studenti, profesori și absolvenți Harvard, discuția a fost moderată de profesoara Sadun, a cărui cercetare se concentrează pe aspectele economice ale productivității, managementului și schimbării organizaționale.
Munca sa implică documentarea asupra determinanților economici și culturali ai opțiunilor manageriale, precum și implicațiile acestora în performanța firmei.

Discuția a fost găzduită la Spangler Auditorium al Harvard Business School, una dintre cele mai istorice și prestigioase instituții de învățământ superior din lume.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod