Românii aleg noul ambalaj ediţie limitată DERO!

DERO crede în prospeţimea din inima României curate și a lansat la începutul verii o provocare pentru români: să dea culoare și formă acestei idei. Pasionaţii de design, profesionişti sau nu, au fost invitaţi să se inspire din lucrurile frumoase din jurul lor şi să creeze design-ul ambalajului pentru ediţia limitată a unuia dintre sortimenele DERO, care va ajunge pe rafturile din întreaga ţară.
Până pe 4 august, românii pot vota pe pagina de Facebook DERO una dintre cele 10 lucrări finaliste în cadrul etapei finale de votare națională. Cea mai apreciată creație va îmbrăca noul ambalaj al unuia din sortimentele DERO, în ediție limitată, și va fi premiată cu 4.000 de lei. În plus, toate lucrările finaliste vor fi premiate cu 1.000 de lei. Lucrările sunt semnate de Lana Dumitru, Ionuţ Popescu, Cristina-Ruxandra Avram, Adriana Chele, Ciprian Bucur, Ţurcanu Teodor, Amuza Raluca Mariana şi Domiţian Tincaba.
Votând pentru creația lor preferată, fanii DERO pot câștiga o excursie în inima României pentru 2 persoane și produse DERO.

Cele 10 lucrări finaliste au fost alese din peste 150 de lucrări înscrise pe platforma The Creator a IQAds, în prima fază a competiției. Lucrările au fost selectate cu ajutorul unui juriu de specialitate și pe baza voturilor trimise de vizitatorii website-ului.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod