Messi, Luiz, van Persie și Ramos – starurile celei mai noi ediții limitate Pepsi

Pepsi continuă seria surprizelor pentru iubitorii fotbalului din întreaga lume. Ca parte a campaniei globale Pepsi Football 2014, superstarurile fotbalului mondial își împrumută imaginea pentru cea mai nouă ediție limitată de doze Pepsi, celebrând astfel entuziasmul fanilor pentru sportul rege.
Începând cu această lună, fanii din România vor putea achiziționa produse Pepsi pe ale căror ambalaje îi vor regăsi pe câștigătorul a patru titluri „Fifa World Player of the Year”, Leo Messi, apărătorul brazilian David Luiz, prolificul goal-getter Robin van Persie și internaționalul spaniol Sergio Ramos.

„Pepsi are o relație specială cu fotbalul, ce durează de aproape 15 ani. Campania de anul acesta aduce consumatorilor o experiență integrată ce îmbină muzica, arta și sportul într-un mod  interactiv, precum și o serie de ediții limitate ale produselor noastre. Noile ambalaje Pepsi cu superstarurile fotbalului mondial reflectă spiritul brandului și îi aduc pe fanii din România mai aproape de sportul preferat. Milioane de doze cu imaginea celor patru fotbaliști se vor comercializa pe piața din România în această vară”, declară Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România.


Alături de Messi, Luiz, van Persie și Ramos, alți doi fotbaliști internaționali de renume, Wilshere și Agüero, completează echipa de superstaruri Pepsi ce va putea fi admirată în execuții outdoor spectaculoase. Acestea reunesc fotbalul, fotografia și arta urbană, făcând parte din colecția „The Art of Football”, lansată de Pepsi la începutul acestui an.

În plus, noul spot TV Pepsi, „Simte ritmul fotbalului”, dă startul unei noi promoții. Fanii Pepsi din România au ocazia să simtă ritmul fotbalului în campania promoțională ce îi invită să se bucure de experiența braziliană. Ei pot câștiga pe loc milioane de doze în ediție limitată Pepsi Ginga, noul gust Pepsi inspirat din cultura și aromele Braziliei. În urma tragerilor la sorți, toți cei înscriși la promoție pot câștiga premii pe oră (fileuri de fotbal), pe zi (mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi) și pe săptămână (mese de fussball).
Pentru marele premiu, Pepsi a pus în joc o excursie la Carnavalul de la Rio din 2015. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe informații sunt disponibile pe http://promotie.pepsi.ro.  

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei de comunicare „Simte ritmul fotbalului” este formată din:
-    Călin Clej - Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo East Balkans & Eastern Europe Region CSD Platforms Activation, Adriana Nestoriuc - Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România şi Alina Crăciunoiu - Assistant Brand Manager Pepsi, din partea PepsiCo România;
-    Alecsandra Roman - Strategic Planner, Vlad Lazăr - Creative Director, Cristina Pănăitescu - Art Director,  Ana Vasilache - Copywriter,  Delia Arghir - Account Director, Bianca Troncea - Account Executive, Liviu Isop – Head of AV Production și Sever Petrovici – AV Producer, din partea agenţiei de publicitate Graffiti BBDO.
Spotul TV poartă semnătura regizorală a lui Iulian Moga, fiind realizat de casa de producţie Roco Media.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume.
PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare și băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul de produse PepsiCo reunește o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

Promisiunea PepsiCo este Performanță cu Scop – angajamentul nostru de a atinge performanțe financiare de top și de a crea, în același timp, o creștere sustenabilă pentru acționari. În practică, Performanță cu Scop înseamnă a oferi o gamă largă de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase, a găsi modalităţi inovatoare de scădere a impactului asupra mediului și de a reduce costurile operaționale, a le asigura angajaților noștri la nivel global un mediu de lucru sigur și incluziv, a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod