Coca-Cola şi (RED) răspândesc vocea unei generații fără SIDA

The Coca-Cola Company și (RED) lansează campania „Răspândește vocea unei generații fără SIDA”, o iniţitivă globală care încurajează lupta împotriva transmiterii virusului HIV de la mamă la copil. În cadrul campaniei, artiști de top precum Bono, Queen, Avicii sau OneRepublic vor lansa o serie de piese prin care fanii vor putea susține direct cauza. Toate donațiile vor fi folosite de Fondul Global de Luptă împotriva HIV/SIDA, a Tuberculozei şi a Malariei, pentru finanțarea serviciilor de prevenire, testare, consiliere și tratament a infecțiilor cu HIV.
Campania globală se va desfășura în următoarea lună, inclusiv de Ziua Internaţională pentru Combatere a SIDA (1 Decembrie 2014) și transmite un mesaj de speranță și unitate pentru toți tinerii: ei au puterea de a stopa epidemia virusului HIV.

În fiecare zi, 650 de copii se nasc infectați cu virusul HIV, deşi costul zilnic al tratamentelor medicale de prevenire este unul redus. Aceste tratamente pot reduce cu până la 95% riscul ca o mamă infectată cu HIV să transmită virusul nou-născutului. Pentru prima oară de la descoperirea virusului, în 2013 numărul celor tratați a fost mai mare decât numărul persoanelor deja infectate cu virusul HIV, ceea ce ne arată că pandemia SIDA poate fi oprită.

Campania debutează cu melodia Queen “Let Me in Your Heart Again”, un cântec nelansat până acum, mixat de William Orbit exclusiv pentru această campanie.
Melodia este interpretată de Freddie Mercury, care a murit în anul 1991 ca urmare a unor complicaţii cauzate de maladia SIDA. În fiecare săptămână a campaniei, artiștii implicați vor lansa câte o nouă piesă. Melodiile vor putea fi descărcate de pe iTunes (www.iTunes.com/REDSound), iar încasările vor ajunge la Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA.

Lista de piese include:

·         “Let Me in Your Heart Again” (William Orbit Mix), semnată Queen și Freddie Mercury, care se va lansa în prima săptămână a lunii noiembrie

·         “Together”, semnată Aloe Blacc, care va fi lansată în săptămâna 10 – 16 noiembrie

·         “Divine Sorrow”, interpretată de Wyclef Jean și Avicii, care va fi făcută public în săptămâna 17 – 23 noiembrie

·         “I Lived (RED) Remix”, semnată OneRepublic și lansată în ultima săptămână a lunii noiembrie

Coca-Cola și RED au încheiat un parteneriat cu OMAZE, o platformă de top de strângere de fonduri prin intermediul căreia utilizatorii care fac o donație pot câștiga experiențe unice.
Fanii pot accesa www.Omaze.com/CokeRED, unde vor avea șansa de a câștiga experiențe incredibile, în urma unei donaţii:

·         Acces în culise la un concert U2: Câștigătorul va primi chitara Gretsch a artistului Bono, personalizată cu autograf (Omaze.com/Bono)

·         Experiența EDM: Un fan Avicii va câștiga bilete la trei dintre cele mai mari festivaluri de muzică electronică din lume, urmând să se alăture DJ-ului chiar pe scenă, la concertul din Las Vegas de anul viitor (Omaze.com/Avicii)

·         Acces pe scena concertului Queen și Adam Lambert, de la Arena Q2 din Londra: Câștigătorul va avea parte și de un tur VIP în studioul de înregistrări al trupei Queen, din Montreux, în Elveția (Omaze.com/Queen)

·         O zi cu OneRepublic: Un fan al trupei va petrece o zi cu membrii OneRepublic și se va bucura de acces VIP la un concert al trupei (Omaze.com/OneRepublic)

Compania Coca-Cola se implică activ în inițiative pentru stoparea HIV/SIDA.
Începând cu anul 2006, compania Coca-Cola, alături de fundațiile sale, a investit peste 15 milioane de dolari în lupta împotriva SIDA prin creșterea gradului de conștientizare a problemei, prin educație și prevenire. În 2011, în cadrul parteneriarului cu (RED), compania Coca-Cola s-a angajat să sprijine strângerea sumei de 5 milioane de dolari pentru a fi donată Fondului Global de Luptă împotriva HIV/SIDA. Mai mult, Coca-Cola a donat direct alte 2 milioane de dolari către Fondul Global. Anul acesta, compania își va amplifica eforturile de susținere a cauzei, desfășurând campania în peste 40 de țări din întreaga lume.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod