Animax lansează EDUMAX, proiect de educaţie a copiilor privind creşterea şi îngrijirea animalelor

EDUMAX face parte din programul de responsabilitate socială dezvoltat de Animax.

Animax, cea mai mare reţea de petshop-uri din România, dă startul unui nou program de responsabilitate socială corporativă, lansând EDUMAX, un proiect de educaţie a copiilor privind creşterea şi îngrijirea animalelor de companie. Realizat în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, EDUMAX are drept scop promovarea unui comportament responsabil faţă de animalele de companie şi conştientizarea impactului acţiunilor noastre asupra acestora.

Programul se adresează copiilor din clasele 0-IV şi se va desfăşura în perioada septembrie-noiembrie 2014, în 10 şcoli din Bucureşti, atât din sistemul public cât şi cel privat. EDUMAX cuprinde mai multe etape, copiii implicaţi în proiect fiind invitaţi să participe la mai multe activităţi menite să-i ajute să conştientizeze importanţa îngrijirii responsabile a animalului de companie.

Prima etapă se va desfăşura în perioada 22 septembrie-13 octombie şi constă în organizarea unui concurs de desen cu tema “Prietenul meu necuvântător”, în şcolile partenere.

Elevii cu cele mai interesante lucrări, din fiecare categorie de vârstă, vor fi selectaţi pentru a fi incluşi în programul de educaţie dezvoltat de proiect.

Astfel, elevii vor avea ocazia să cunoască mai multe despre animalele lor de companie şi nevoile acestora, participând la seminariile cu tema: “Cum îngrijesc animalul meu de companie”, susţinute de specialiştii Animax. Seminariile se vor desfăşura în perioada 20 octombrie – 27 noiembrie 2014, în şcolile incluse în proiect şi au drept scop dezvoltarea unui comportament responsabil față de animalul de companie în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 5 şi 10 ani.

La finalul fiecărui seminar, cunoştinţele elevilor vor fi evaluate printr-un test. Copiii care vor acumula cel mai mare punctaj vor fi incluşi într-o tombolă cu premii speciale constând în vouchere pentru produse destinate animalelor de companie. Valoarea totală a premiilor se ridica la 300 euro, in timp de investiția în proiectul EDUMAX este de 15.000 euro.


“Dezvoltarea unui anumit comportament faţă de animalele de companie are loc încă din copilărie, atunci când copilul începe să intre în contact cu animalele. Ne dorim micuții să perceapă animalele de companie ca pe nişte fiinţe vii, membri ai familiei. Este important să educăm copiii în acest spirit, astfel încât să creăm un mediu plăcut şi armonios pentru creşterea şi dezvoltarea animalelor. Prin EDUMAX încercăm să educăm şi să responsabilizăm comunitatea referitor la nevoile animalelor. Credem că în România este nevoie de astfel de programe de educaţie pentru dezvoltarea unei relaţii armonioase între copii şi animalele de companie”, a declarat Adriana Aruxandei, manager dezvoltare reţea Animax.

”Prin parteneriatul cu Animax pentru dezvoltarea și implementarea proiectului EDUMAX, Asociația CSR Nest confirmă încă o dată angajamentul său de a sprijini proiecte educaționale alături de sectorul corporatist. Proiectul EDUMAX aduce un plus de valoare prin faptul că intenționează să dezvolte și să cultive un comportament responsabil față de animalele de companie, zonă foarte puțin acoperită în România prin proiecte de educație”, a declarat Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.



EDUMAX este susţinut şi de platforma online www.edu-max.ro care cuprinde informaţii despre proiect, şcolile implicate, etapele desfăşurării programului şi multe informaţii utile despre îngrijirea animalelor. Proiectul se află la prima ediţie, anul viitor acesta urmând să se extindă la nivel naţional.

Cu o experienţă de 16 ani pe piaţa din România, Animax este un brand dedicat creşterii şi îngrijirii animalelor de companie care oferă servicii complete iubitorilor de animale, dar şi o experienţă plăcută la cumpărături în spaţii moderne şi prietenoase. Animax oferă cele mai diverse produse pentru creşterea şi îngrijirea diveselor specii de animale de companie, consultanţă de specialitate, servicii de cosmetică&spa pentru animale, dar și servicii medicale şi produse farmaceutice, astfel încât consumatorul să-şi rezolve toate problemele într-un singur loc.

Asociația CSR Nest este o organizaţie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de naţionalitate sau filosofice, supusă legislaţiei române în vigoare, înfiinţată în anul 2010.
Misiunea Asociaţiei este aceea de a oferi soluţii şi servicii atât sectorului neguvernamental cât şi celui corporatist prin promovarea responsabilităţii sociale în rândul societăţii civile şi al companiilor. De asemenea, asociaţia îşi mai propune să contribuie la progresul social şi cultural, educaţional şi turistic al României.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod