ALWAYS #LIKEAGIRL – MAI PUTERNICE ÎMPREUNĂ

Ești genială de una singură, dar împreună suntem invincibile!
Always, liderul global în îngrijire feminină, crede că ÎMPREUNĂ putem transforma sensul expresiei ‘ca o fată’ în ceva extraordinar și le putem ajuta pe adolescente să își păstreze încrederea în sine, atât în timpul pubertății, cât și mai târziu!

Primul videoclip Always #LikeAGirl

Video-experimentul social #LikeAGirl a fost lansat în iunie 2014 și, în doar 9 luni, a:

·         Ajuns în 150 de țări

·         Fost vizualizat de peste 85 de milioane de ori

·         Fost distribuit de peste 1,5 milioane de ori


Inspirăm o mișcare

După ce au văzut videoclipul #LikeAGirl, 76% dintre femeile cu vârste cuprinse între 16 și 24 ani și 59% dintre bărbați au spus că și-au schimbat părerea despre sensul expresiei ‘ca o fată’.

Cum începe schimbarea?

8 din 10 femei spun ca videoclipul poate schimba modul de gândire al oamenilor și poate dărâma stereotipurile legate de abilitățile fizice ale femeilor.

Înainte de campania Always, doar 19% dintre acestea considerau că expresia ‘ca o fată’ are sens pozitiv.
După vizionarea clipului, 76% dintre femeile cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani spun că nu vor mai privi expresia respectivă ca pe o insultă.

Cum continuă să crească?

După ce au văzut videoclipul, 2 din 3 bărbați spun că n-ar mai folosi expresia ‘ca o fată’ sau s-ar gândi de două ori înainte să o folosească drept insultă.

61% dintre femeile care au aflat despre videoclipul #LikeAGirl cred că, dacă toata lumea ar folosi expresia cu sens pozitiv, adolescentele ar avea mai multă încredere în ele.

Puterea cuvintelor

71% dintre femei cred ca simplele tachinări pot afecta încrederea în sine a tinerelor fete în timpul pubertății.

Ia atitudine!

Haide să dăm în continuare sensuri extraordinare expresiei #LikeAGirl.
Se poate!

Always le invită pe fetele și femeile de pretutindeni să continue această mișcare împărtășind lucrurile pe care sunt mândre că le fac ‘ca o fată’. Fotografiază-te, filmează-te sau trimite un mesaj folosind hastagul #LikeAGirl și ia atitudine pentru a arăta fetelor din toată lumea că suntem ‘Mai puternice împreună’ și că putem da expresiei ‘ca o fată’ sensuri extraordinare!

Rescrie regulile!

Metodologia studiului

Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind Panelul Research Now,  în perioada 5-12 decembrie 2014. La studiu au participat  în total 1,800 de cetățeni americani (1,300 de femei cu vârste cuprinse între 16 și 49 de ani și 500 de bărbați de 16 – 49 ani).
Studiul s-a desfășurat pe un eșantion de 1000 de femei și 500 de bărbați, reprezentativ la nivel național, cât și pe un eșantion adițional de 150 de femei afro-americane și 150 hispanice.

Studiul Always Confidence & Puberty Wave I a fost derulat folosind Panelul Research Now, în perioada 22-28 mai 2014. La studiu au participat 1,300 de femei americane cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, dintre care un grup reprezentativ la nivel national, de 1,000 de femei precum și un grup de 150 de femei afro-americane și 150 de femei hispanice.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod