40.000 de copii devin super eroi ai dinţilor sănătoşi cu Colgate România: Împreună, pentru zâmbete sănătoase!

Ca parte a campaniei tradiționale Luna Sănătății Orale, Colgate România a transformat 40.000 de elevi din clasele I-IV în super eroi ai dinţilor sănătoşi, echipându-i cu accesorii speciale pentru a lupta împotriva cariilor şi a avea un zâmbet frumos. Sub sloganul „Împreună, pentru zâmbete sănătoase!”, Colgate România şi-a propus să fie alături de copiii din clasele primare, donând 1% din vânzările realizate pe parcursul campaniei Luna Sănătății Orale sub formă de produse de îngrijire orală copiilor din şcolile înscrise în program.

Astfel, 40.000 de seturi de produse special concepute pentru copii au fost donate elevilor din peste 200 de şcoli participante în program la nivel național, promovând totodată importanţa unei sănătăţi orale corecte şi principalele reguli pentru un zâmbet de nota 10. Fiecare copil a primit un kit special de super erou al dinţilor sănătoşi, ce constă în: o mini-pastă de dinţi Colgate, o periuţă de dinţi Colgate, un joc şi un pliant informativ despre îngrijirea orală, adresat părinţilor, pentru ca obiceiurile sănătoase să fie adoptate de întreaga familie.

„Ne bucură implicarea unui număr atât de mare de şcoli şi faptul că, împreună cu partenerii noştri - consumatorii, suntem mai aproape de obiectivul de a educa românii, de la cei mai mici până la cei mai în vârstă, despre importanţa igienei orale în fiecare zi.

Aproape 40.000 de elevi au devenit de acum ambasadori ai zâmbetului sănătos şi frumos pentru generaţia din care fac parte, punând în practică recomandările noastre şi ducând mai departe mesajul Colgate”, au declarat reprezentanții Colgate-Palmolive România.

Lecții speciale pentru super eroii zâmbetelor!

În cadrul acţiunilor de donaţie, Colgate România organizează, în şcoli selectate din ţară, ore de educaţie privind sănătatea orală. În cadrul lecţiilor interactive, specialiştii Colgate le vor dezvălui copiilor cum pot deveni eroii zâmbetelor lor, învăţându-i regulile fundamentale ale unei igiene orale corecte. La finalul acestora, cei mici se vor alătura grupului Colgate de super eroi ai dinţilor sănătoşi, având toate informaţiile şi accesoriile pentru „a lupta” zi de zi împotriva cariilor.



Această iniţiativă se alătură numeroaselor acţiuni educaţionale şi de responsabilitate socială pe care compania le-a demarat în România. De 22 de ani, Colgate România desfăşoară programul internaţional „Bright Smiles, Bright Futures”, ce îşi propune să îi înveţe pe cei mici cele mai importante reguli şi sfaturi despre igiena orală. Peste cinci milioane de copii români au beneficiat până în prezent de acest program. Probleme stomatologice frecvente, cum sunt cariile, pot fi prevenite prin respectarea unor reguli simple de igienă orală: periajul dinţilor de cel puţin două ori pe zi timp de trei minute, schimbarea periuţei de dinţi la fiecare trei luni de zile, vizite frecvente la medicul dentist şi adoptarea unei diete echilibrate.



În plus, în cei peste 200 de ani de existenţă, Colgate a dezvoltat game de produse de îngrijire orală pentru nevoile specifice atât ale adulţilor, cât şi ale copiilor. Gama Colgate Smiles se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 şi +6 ani, fiind segmentată în trei categorii de vârstă ce coincid cu nivelul de evoluţie al dentiţiei.

Mai multe informaţii despre Luna Sănătăţii Orale şi produsele Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro şi pe pagina oficială de Facebook Colgate România.




Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală. Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D’Amaris.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod