De ce arată atât de bine mâncarea din reclame? Trucuri geniale folosite în publicitate

de Ioana Maroşan, 14 Februarie
Clatite cu ulei de motor

Te-ai întrebat vreodată de ce arată atât de bine mâncarea din reclame? Iată ce trucuri se folosesc pentru ca totul să iasă ca la carte!
Stilizarea mâncării este o parte importantă a publicităţii, iar un stilist alimentar face ca mâncarea din farfurie să arate atât de bine încât îţi vine să lingi televizorul, calculatorul sau revista. Dar cum reuşesc să facă acest lucru? Bright Side prezintă câteva dintre trucurile geniale pe care le folosesc pentru ca mâncarea să arate bine în poze:


Ulei de motor în locul siropului de arţar

Deoarece clătitele absorb siropul de arţar mult prea repede, adesea se foloseşte uleiul de motor în locul siropului de arţar. Un alt truc este de a pulveriza clătitele cu un spray anti-umezeală înainte de a turna siropul de arţar.


Deodorant pentru fructe lucioase şi perfecte

Poate ai remarcat că fructele mereu strălucesc în reclame. Ei bine, un truc incredibil pe care îl folosesc stiliştii alimentari constă în pulverizarea lor cu un deodorant.


Burger crud care arată perfect

Pentru ca un burger să arate perfect într-o reclamă necesită o adevărată muncă. Un stilist alimentar explică în filmuleţul de mai jos ce presupune aceasta muncă de stilizare a burgerului. De la chiftelele făcute pe jumătate, lipirea seminţelor de susan în locul potrivit, folosirea colorantului alimentar pentru carne şi aranjarea ingredientelor într-un anume fel, toate aceste reguli conduc la un burger perfect în reclamă.

Glicerină pentru ca fructele de mare să fie mereu proaspete

Pentru ca fructele de mare să arate mereu perfect se foloseşte glicerina.

Sirop de glucoză pentru tăiţeii chinezeşti

Pentru că se usucă foarte rapid şi nu mai arată apetisanţi, publicitarii folosesc siropul de glucoză cu care învelesc bolul şi care ajută ca tăiţeii să arate bine mai mult timp.

Carton între blaturile unui tort

Pentru ca blatul să nu se umezească de la cremă şi felia de tort să îşi păstreze forma, se foloseşte carton între blaturi care se lipeşte cu pastă de dinţi.

Abia apoi se trece la aplicarea unei linii delicate de cremă care ascunde trucul folosit.

Săpun lichid pentru reclamele la bere, lapte şi cafea

Pentru ca spuma trebuie să arate impecabil, se foloseşte adesea săpunul lichid pentru o reclamă la bere, lapte sau cafea.

Piure de cartofi în locul îngheţatei

Îngheţata este greu de filmat şi pozat, deoarece se topeşte foarte repede. Publicitarii folosesc piure de cartofi sau un amestec de sirop de porumb, unt, amidon şi zahăr pudră. Aceste amestecuri le permit să filmeze sau să pozeze produsul fără grabă.

Lipici pentru reclamele la cereale cu lapte

Pentru că cerealele absorb laptele, publicitarii folosesc lipici în locul laptelui. De aceea vezi mereu cerealele perfect la suprafaţă şi care nu îşi schimbă forma.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod