Exercitii pentru eliminarea stresului

Exercitiile nu se adreseaza numai corpului, ci si mintii. Stresul poate fi eliberat cu ajutorul oricarui tip de activitate fizica intensa, prin stimularea generala a organismului, dar anumite tipuri de exercitii au capacitatea de a te relaxa mai bine decat altele.
Exercitiile nu se adreseaza numai corpului, ci si mintii. Stresul poate fi eliberat cu ajutorul oricarui tip de activitate fizica intensa, prin stimularea generala a organismului, dar anumite tipuri de exercitii au capacitatea de a te relaxa mai bine decat altele.

Mai jos iti prezentam cateva astfel de exercitii:

Exercitiul 1


Stai cu picioarele departate, varfurile degetelor indreptate spre exterior, genunchii usor indoiti, iar bratele intinse in fata pieptului, ca si cum ai tine o minge.
Coboara trunchiul flexand genunchii, pastrand talpile in aceeasi pozitie.
Apleaca-te intr-o parte, pe genunchiul stang, ca si cum ai vrea sa faci "roata".
Ridica celalalt picior in aer, pana ce este perfect drept.
Lasa-ti gatul si umerii sa se relaxeze.
Ramai in aceasta pozitie pana inspiri si expiri de trei ori, apoi repeta miscarea.



Exercitiul 2


Stai cu talpile si palmele pe podea, cu posteriorul ridicat, astfel incat corpul tau sa formeze un V intors.
Distribuie-ti greutatea in mod egal pe maini si picioare.
Intinde piciorul drept in spatele tau, astfel incat sa se formeze o linie diagonala dreapta de la varfurile degetelor si pana la palme.
Ramai in aceasta pozitie timp de cateva secunde, cat sa inspiri si sa expiri de cinci ori.
Indoaie apoi piciorul drept, ducand genunchiul pana aproape de nas.
Intoarce-te la pozitia de start si repeta miscarea de 10 ori pentru fiecare picior.



Exercitiul 3


Stai in pozitia pentru flotari, cu palmele pe podea, pozitionate la o distanta egala cu cea dintre umeri.
Sprijina-ti greutatea pe un singur brat si roteste-ti corpul spre satnga, astfel incat picioarele sa fie unul deasupra celuilalt. Intinde mana dreapta in sus.
Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, cat sa inspiri si sa expiri de cinci ori.
Indoaie incet genunchiul stang, aducand talpa piciorului aproape de abdomen, astfel incat sa iti poti prinde degetele de la picioare cu mana.
Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi repeta miscarea si pentru partea cealalta a corpului.



Exercitiul 4


Stai cu picioarele departate si intinde bratele in lateral, astfel incat corpul tau sa formeze un T.
Pastreaza spatele drept si indoaie genunchii, aplecandu-te inainte si intinzand mana dreapta spre degetele piciorului drept. Pastreaza privirea asupra mainii.
Tine picioarele in aceeasi pozitie si roteste-ti bratele in sensul acelor de ceasornic, in timp ce iti intorci trunchiul spre dreapta. Atinge usor cu mana stanga degetele piciorului drept, mana dreapta fiind in spate.
Termina cercul pe care il faci cu mainile, apoi repeta miscarea si in sensul invers acelor de ceasornic.

 

Comentarii (4)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • stiucalaplic pe 30 Iul 2010, 22:48
    NICI EU NU POT :))

    DESI SUNT FOARTE SLABA NU AS PUTEA SA FAC ASA EXERCITII PT CA IN LOC SA SCAP DE STRES M-AS ENERVA LA CULME :))

    0
    0

  • crisass pe 15 Apr 2010, 21:08
    corect

    nu numai obezii nu pot face asa ceva si oamenii normali sau mai plinuti fara antrenament. asteptam si ceva pentru "normali"

    0
    0

  • meryblabla pe 4 Feb 2010, 17:13
    interesant.....dar....

    PERSOANELE CARE SUNT OBEZE NU AU CUM SA FACA EXERCITIILE ACESTEA ,TOTUSI NU SUNT MODELE

    1
    0

  • Brenda pe 27 Ian 2010, 19:33
    stresul

    Mda....foarte interesant

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată