Top 15 alimente cu efect antiinflamator pe care trebuie să le mănânci


7. Ananasul

Este un fruct foarte bogat în vitaminele C și B1 și are un conținut ridicat de potasiu și mangan, pe lângă alți nutrienți care împiedică apariția infecțiilor în organism.

8. Somonul

Carnea somonului este foarte bogată în acizi grași Omega 3 care joacă un rol foarte important în apariția și dezvoltarea bolilor cardiovasculare, artritrei sau cancerului.

9. Supa de măduvă de oase

Este foarte bogată în nutrienți pe care organismul îi poate înmagazina ușor: calciu, magneziu, fosfor, siliciu. Datorită unor compuși cum este glucozamina poate contribui la reducerea inflamațiilor din corp și a durerilor articulare.

10. Nucile

Sunt foarte bogate în substanțe minerale cu rol în protejarea împotriva afecțiunilor cardiovasculare și a diabetului de tip 2. De asemenea are un conținut ridicat de acizi grași Omega 3.

11. Uleiul de cocos presat la rece

Datorită conținutul foarte mare compuși antiinflamatori, uleiul de cocos este folosit cu succes în tratarea afecțiunilor inflamatorii și a artritei.

12.
Semințele de chia

Foarte bogate în acizi grași Omega 3 și Omega 6, semințele de chia sunt recunoscute pentru abilitatea rol de a calma afecțiunile inflamatorii, de a regla nivelul colesterolului și de a asigura o bună funcționare a inimii.

13. Semințele de in

Sunt o sursă foarte de bună de acizi grași Omega 3 și conțin foarte mulți antioxidanți, fiind foarte utile în combaterea îmbătrânirii celulare și în menținerea echilibrului hormonal.

14. Turmeric

Curcuma, unul dintre compușii principali prezenți în turmeric, este un excelent agent antiinflamator.
Un studiu independent a scos în evidență faptul că turmericul are un efect antiinflamator mult mai puternic decât cel al aspirinei și a ibuprofenului.

15. Ghimbirul

Indiferent dacă este folosit proaspăt sau uscat, sub formă de pudră, ghimbirul este un excelent sprijin pentru sistemul imunitar și este folosit în medicina ayurvedică pentru îndepărtarea toxinelor din corp.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată

;