Sănătatea ta: Ce să mănânci dimineaţa când eşti pe fugă? 7 soluţii rapide

Nu reuşeşti să te organizezi dimineaţa, sari adesea peste micul dejun şi sfârşeşti prin a face alegeri total nesănătoase din oraş pentru cea mai importantă masă a zilei? Vezi câteva idei pentru un mic dejun rapid şi sănătos!

Nu reuşeşti să te organizezi dimineaţa, sari adesea peste micul dejun şi sfârşeşti prin a face alegeri total nesănătoase din oraş pentru cea mai importantă masă a zilei? Vezi câteva idei pentru un mic dejun rapid şi sănătos!

 

Micul dejun este esenţial pentru sănătatea ta, însă trebuie să te asiguri că ai făcut alegeri nutritive pentru organism. Nu orice aliment pe care l-ai alege la micul dejun îţi poate furniza energie pentru toată ziua respectivă. Prin urmare, chiar şi atunci când eşti pe fugă şi nu ai timp să-ţi prepari un mic dejun elaborat poţi să încropeşti ceva super-rapid şi să mănânci în drum spre serviciu.

Iată care sunt cele mai rapide, sănătoase şi hrănitoare opţiuni pentru un mic dejun pe fugă:

1. Un smoothie delicios şi energizant

Nu durează mai mult de 3 minute ca să prepari rapid un smoothie pe care să-l torni într-o sticluţă pe care să o iei cu tine. Trebuie să recunoşti că este una dintre cele mai rapide soluţii pentru a consuma ceva hrănitor la micul dejun. Dacă tot nu reuşeşti să te trezeşti la timp şi să prepari un smoothie, nu renunţa la el şi fă-l de seara pentru a-l avea la îndemână. Cât te machiezi şi te plimbi prin casă sau în timp ce cobori scările poţi să bei un smoothie care îţi va da energia de a începe o nouă zi.

Ai nevoie de: 1 cană cu lapte vegetal (soia, orez, cocos, migdale, ovăz), 1 banană, 2 linguri cu seminţe de floarea-soarelui, puţină miere (dacă vrei să fie mai dulce) şi eventual un pumn de fructe de pădure congelate.


2. Un sandviş cu unt de arahide şi rondele de banane

Durează doar 3-4 minute să întinzi puţin unt de arahide pe două felii de pâine integrală şi să tai câteva rondele de banane şi puţină scorţişoară între ele.

Iei cu tine sanvişul şi îl poţi savura pe drum spre serviciu.


3. Ţine în poşetă o pungă cu un mix de nuci şi seminţe crude

Nuci, caju, arahide, alune de pădure sau migdale combinate într-o pungă împreună cu un pumn de stafide pot să fie potrivite pentru micul dejun. Fie că mănânci câteva pe drum sau le combini la serviciu cu puţin iaurt, ele te vor ajuta să-ţi începi ziua în forţă.


4. Fă-ţi de seara 1-2 sandvişuri pe care să le ai la îndemână în frigider

Fie că apelezi la un hummus (pastă de năut) cu chiftele de năut şi salată verde sau pentru un sandviş clasic cu ingrediente care-ţi plac este bine să le faci de seara pentru a le avea la îndemână dimineaţa. De asemenea, poţi să foloseşti lipiile pe care să le umpli de seara cu ingredientele preferate şi să le ai la îndemână dimineaţa.



5. Fierbe un ou de seara şi pune-l în frigider

Dimineaţă poţi să-l savurezi rapid împreună cu o felie de pâine integrală prăjită cu brânză şi ardei roşu.


6. Pune de seara fulgi de ovăz în lapte şi lasă bolul la frigider

Ai două opţiuni: fie fierbi ovăzul în lapte 2-3 minute, fie îl laşi peste noapte în lapte pentru a absoarbe lichidul. Îl poţi amesteca cu banane, puţină miere, nucşoară şi nuci mărunţite.


7. Fă-ţi rapid o tartină cu somon afumat

Fie că pui puţin unt sau un avocado pisat, o tartină cu somon afumat este foarte hrănitoare şi gustoasă. 

 

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • nicolae pe 15 Ian 2013, 09:35
    micul dejun

    micul dejun este principala masa din zi, este combustibilul necesar pentru a incepe ziua cu energie si tonus, iar cel mai rapid mic dejun dar in acelasi timp si nutritiv este ub shake facut cu lapte (de vaca 1,5 % grasime, soia), iaurt, sucuri naturale sau chiar apa la care adaugati 2 linguri de Shake HBL ,ce aroma doriti (vanilie, ciocolata, capucino, fursecuri cu frisca, capsuni, fructe tropicale) 1/2 banana, 1/2 mar, sau orice altceva doriti, se da la blender 2 minute dupa care se bea sau daca nu ai timp il iei cu tine si-l consumi foarte simplu. Este super delicios, dar cel mai important este faptul ca iti asiguri nutrientii necesari pentru organism pana la masa de pranz, care trebuie sa fie o masa sanatoasa. Pofta buna!

    2
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată