Sănătate. Cum să alegi cel mai bun ulei din ficat de cod?


Este un superaliment cu beneficii nenumărate. Vezi cum să-l administrezi ca să beneficiezi la maximum de proprietățile lui

Acizii grași esențiali sunt de două tipuri: Omega-6 și Omega-3. Alimentația modernă conține o cantitate îndeajuns de mare sau uneori chiar prea mare de Omega-6, însă o cantitate mult prea mică de acizi grași esențiali de tip Omega-3, cu rol vital în buna funcționare a organismului, ceea ce poate conduce la dezechilibre grave în organism. În timp ce dieta strămoșilor noștri era bogată în Omega-3, datorită consumului de pește gras și legume verzi, dieta modernă conține o cantitate mult mai mică din acești nutrienți valoroși.

Deși în ultima vreme se discută tot mai mult despre importanța acizilor grași polinesaturați esențiali Omega-3 în prevenția și tratarea mai multor afecțiuni, foarte multe persoane scapă din vedere doza zilnică recomandată și nu mulți realizează că deși produsul respectiv (capsule sau varianta lichidă) are 1 gram sau mult de ulei de pește/acizi grași Omega-3, cantitatea de DHA și EPA- cei mai importanți acizi grași de tip Omega-3 -  este mult mai mică.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;