mâncare

Modalități prin care te simți sătulă mai repede

iulia-mirica
Vrei să scapi de kilogramele în plus, dar îți este mereu foame? Există câteva modalități sănătoase prin care să te simți sătulă mai repede și, prin urmare, să mănânci mai puțin.
Ți-e foame mereu? Iată câteva trucuri care te ajută să te simți sătulă mai repede și pentru o perioadă mai lungă!

1. Alege alimente bogate în fibre


Fibrele din cereale integrale, leguminoase, fructe și legume oferă multe beneficii pentru corpul nostru, cum ar fi controlul colesterolului și zahărului din sânge, hrănirea bacteriilor bune și menținerea sănătății colonului. Din cauza faptului că fibrele sunt greu de digerat, acestea controlează și apetitul nostru.
Mănâncă merele cu coajă sau adaugă semințe de in în cereale sau smoothie-uri.

2. Adaugă proteine la fiecare masă și gustare


Proteinele tind să fie digerate încet, ceea ce ne ajută să ne simțim sătuli mai mult timp. De asemenea, ardem calorii suplimentare când le descompunem. Încearcă să incluzi nuci sau iaurt grecesc în dieta ta. Nu neglija micul dejun. Este foarte important să mănânci suficiente proteine la începutul zilei.

3. Mănâncă fără distracții


Nu mânca în timp ce ești distrasă, în fața televizorului sau ecranelor. Masa ar trebui să fie punctul de interes în momentul în care mănânci.
Mănâncă încet și savurează tot ceea ce deguști. Te vei simți sătulă mai repede și probabil că te vei bucura mai mult. În plus, observi aroma și textura mai bine decât atunci când te uiți la altceva și uiți că mănânci.

4. Folosește o farfurie mai mică


Porțiile de mâncare au crescut exponențial în ultimii 30 de ani, așa că nu mai știm cum ar trebui exact să arate o porție de mâncare. Folosește o farfurie mai mică la masă și vei simți în curând că te-ai săturat.
O farfurie mică îți dă impresia că ai mai multă mâncare.

5. Fă-ți un program de gustări


Încearcă să mănânci gustările și mesele principale ale zilei la ore exacte. Dacă renunți la gustări, îți va fi mult mai foame atunci când reușești să mănânci ceva. Iar impactul va consta în alegeri proaste, mâncat prea repede și prea mult.
Păstrează un program regulat de alimentație și te vei simți sătulă mai repede.

6. Mănâncă supă


Dacă mănânci o supă cu un conținut scăzut de calorii înaintea felului principal de mâncare, vei reuși să reduci cantitatea de alimente pe care o consumi. Un pahar cu apă sau lapte nu poate să aibă același efect.

Sursa: http://www.besthealthmag.ca/best-eats/diet/8-ways-to-feel-full-faster/

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată