De ce să consumi măsline în fiecare zi

iulia-mirica
Măslinele sunt o gustare minunată sau un ingredient perfect pentru nenumărate preparate. Însă știi de ce ar trebui să consumi măsline în fiecare zi? Te ajutăm noi și îți dezvăluim câteva motive mai jos. Iată care sunt acestea!

Motivele pentru care ar trebui să mănânci măsline în fiecare zi


1. Reprezintă un tratament antiinflamator


Orice poți face pentru a reduce inflamațiile din corp reprezintă un serviciu pe care i-l aduci corpului tău, iar măslinele te pot ajuta. Dacă le introduci în mod regulat în dieta ta, vei avea parte de mai mulți polifenoli, în special oleuropeina, un compus chimic cunoscut pentru proprietățile sale puternice antioxidante, anti-aterogenice, antiinflamatorii, antifungice și antimicrobiene. În plus, acești polifenoli ajută la reducerea stresului oxidativ în creier și la îmbunătățirea memoriei.

2. Susțin sănătatea cardiovasculară


În interiorul fiecărei măsline găsești grăsimi mononesaturate, care ajută la stimularea colesterolului bun și la reducerea riscului blocării arterelor. Grăsimile mononesaturate din măsline conțin, de asemenea, acid oleic, care este corelat cu scăderea tensiunii arteriale și cu o sănătate cardiovasculară mai bună.

3. Sunt bune pentru vedere și piele


Măslinele au o compoziție bogată de vitamina A, un antioxidant esențial pentru protejarea corneei și menținerea sănătății ochilor. Acesta poate ajuta la evitarea problemelor oculare legate de vârstă, cum ar fi degenerarea maculară, cataracta și glaucomul.
Iar când vine vorba de piele, ridurilor pot fi reduse.
Măslinele conțin, de asemenea, vitamina E, precum și compușii antioxidanți luteină și zeaxantină, toate acestea oferind sprijin sănătății ochilor și pielii.

4. Îți dau energie


Dacă mănânci măsline, vei crește nivelul glutationului din sânge, conform mai multor studii. Glutationul este esențial pentru producerea energiei, așa că o porție zilnică de măsline s-ar putea să reprezinte diferența dintre o viață activă și o viață sedentară.
În plus, măslinele, în special măslinele negre, oferă o cantitate considerabilă de fier, care este importantă pentru producerea de energie și pentru funcția sistemului imunitar.

5. Te ajută să-ți menții silueta


Încerci să obții o greutate sănătoasă? Măslinele te pot ajuta și în acest domeniu, datorită acelor grăsimi mononesaturate, care sunt corelate cu pierderea grăsimii de la burtă și cu o sensibilitate mai bună la insulină. Pentru a-ți reduce apetitul într-un mod sănătos, înainte de a mânca prânzul sau cina, încearcă să mănânci și o mică porție de măsline.
Acizii grași mononesaturați, alături de fibre, din măsline îți vor ajuta digestia și vor stimula hormonii de sațietate, astfel încât te vei sătura mai repede decât de obicei la masă.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată