Cum să ai un abdomen plat fără să ții dietă sau să faci sport


Chiar și atunci când nu te confrunți cu prea multe kilograme în plus, poți avea senzația că abdomenul tău este umflat și voluminos.
De vină sunt unele greșeli de alimentație, și nu numai, pe care le faci zilnic fără să realizezi. Iată câteva trucuri care te ajută să ai abdomenul plat fără să ții dietă sau să faci sport:

Culcă-te mai devreme

Dacă te culci mai devreme nu eviți doar să mănânci târziu sau să iei gustări nesănătoase. Orele pierdute de somn îți încetinesc metabolismul, astfel că dacă vrei să stimulezi arderea caloriilor, ai grijă să dormi cel puțin șapte ore în fiecare noapte.

Nu sări peste mese

Un alt truc pentru stimularea metabolismului: mănâncă o dată la trei, patru ore, iar asta înseamnă să-ți faci timp și pentru micul dejun. Cercetările au arătat că persoanele care sar peste masa de dimineață se confruntă pe parcursul zilei cu creșterea bruscă a hormonului care declanșează foamea. Gustările regulate, care ar trebui să includă alimente bogate în fibre, îți oferă o senzație de sațietate care durează mai mult și mențin arderea grăsimilor la un nivel constant de-a lungul zilei.

Adoptă o postură corectă

Dacă îndrepți spatele, silueta ta va arăta instant mai bine. Atunci când postura este corectă, mușchii abdomenului sunt încordați și devin mai tonifiați pe zi ce trece.

Bea mai multă apă

Deshidratarea cauzează retenția de apă, ceea ce creează efectul de abdomen voluminos. Bea cel puțin opt pahare de apă pe zi sau alte lichide sănătoase, așa cum sunt ceaiurile neîndulcite.

Consumă alimente cu un conținut ridicat de apă

Alimentele care conțin multă apă, așa cum sunt legumele și fructele, îți dau imediat senzația de sațietate. Începe-ți ziua cu supe, salate și continuă cu gustări bazate pe crudități, așa cum sunt legumele feliate servite cu hummus.

Mănâncă migdale

Cercetările au asociat consumul de nuci cu o circumferință mai mică a taliei. Nucile sunt bogate în grăsimi mononesaturate, fiind alegeri sănătoase în locul covrigeilor, chipsurilor sau altor gustări procesate. Alege nuci nesărate, pentru că sodiul reține apa și creeză efectul de abdomen mărit. Nu uita că o porție de nuci înseamnă un pumn mic.

Bea cafea

Cofeina este efect diuretic, ceea ce te va ajuta să elimini excesul de apă din organism.
De asemenea, stimulează mișcarea naturală intestinelor, ceea ce te va ajuta să ai scaun dimineața, iar astfel abdomenul tău să arate mai plat de-a lungul zilei. Alege ceafeaua simplă, cu foarte puțin zahăr.

Nu evita să mergi la toaletă

Ar trebui să ai o perioadă din zi în care să mergi cu regularitate la toaletă. Este important să ai scaun cam la aceeași oră în fiecare zi, pentru ca organismul să se obișnuiască astfel. Dacă amâni nevoia de a merge la toaletă, îți "antrenezi" creierul să ignore semnalele corpului, ceea ce poate provoca instalarea constipației și balonării.

Mănâncă mai încet

În loc să mănânci rapid, fără să te bucuri de masă, fă-ți un obiectiv din a mânca mai încet și de a te bucura de fiecare înghițitură. Mestecă mâncarea pentru mai mult timp, de cel puțin zece ori înainte de a înghiți. Dacă mănânci repede, te vei confrunta cu balonare și indigestie, iar abdomenul tău vă părea mereu umflat.

Include probiotice în dietă

Probioticele sunt bacterii "bune", care îți ajută sistemul digestiv să extragă nutrienții din alimente, prevenind astfel problemele gastrointestinale care te împiedică să ai un abdomen plat.
Mănâncă zilnic o porție de alimente bogate în probiotice, precum iaurt, kefir, varză murată sau murături fermentate.

Mergi pe jos 30 de minute în fiecare zi

Chiar dacă nu ai timp de sală, numai 30 de minute de mers pe jos în fiecare zi te ajută să ai un abdomen mai plat. Studiile au arătat că o astfel de schimbare minoră stimulează metabolismul și accelerează pierderea kilogramelor în plus. Mergi pe jos până la serviciu sau urcă scările în loc să iei liftul.

Renunță la guma de mestecat

Mestecând gumă, riști să înghiți aer, ceea ce accentuează senzația de abdoment balonat și voluminos. Pentru respirație prospătă, înlocuiește guma de mestecat cu dropsurile fără zahăr.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;