Cum îți influențează ananasul nivelul de zahăr din sânge

Oamenii care suferă de diabet știu cât de important este să fie atenți la toate alimentele pe care le consumă când vine vorba de reglarea nivelului de zahăr din sânge. Aceștia ar trebui să ia în calcul și cantitatea de carbohidrați, deoarece și aceștia pot afecta nivelul de zahăr din sânge.
Există fructe care sunt bogate în substanțe nutritive și carbohidrați, însă acestea ar trebui consumate cu moderație. Iată cum îți afectează ananasul nivelul de zahăr din sânge!

Cum influențează consumul de ananas nivelul de zahăr din sânge?


Ar trebui să pregătești un plan alimentar sănătos, care să includă alimente cu un conținut bogat de substanțe nutritive, minerale și vitamine, dar cu un conținut scăzut de carbohidrați și grăsimi. De asemenea, este recomandat să eviți alimentele procesate pe cât de mult poți. Începe să calculezi câți carbohidrați mănânci în fiecare zi, deoarece aceștia pot avea un impact major asupra nivelului de zahăr din sânge. 

Cantitatea de carbohidrați pe care ar trebui să o incluzi în fiecare zi în dieta ta depinde de diferiți factori, precum greutatea corporală, nivelul de activitate fizică, medicamentele folosite, obiectivele pentru echilibrarea nivelului de glucoză din sânge. Cantitatea recomandată de carbohidrați este de 15-20 de grame per gustare și 45-60 de grame per masă. 

În plus, ar trebui să iei în considerare și indicele glicemic al alimentelor, deoarece acesta măsoară carbohidrații și estimează dacă pot crește nivelul de zahăr din sânge. Alimentele cu un indice glicemic ridicat cresc rapid nivelul zahărului. Factorii care contribuie la indicele glicemic din alimente includ: fibrele, grăsimile, varietatea, procesarea, metoda de gătire, cât de coapte sunt legumele sau fructele.

Ananasul și influența sa asupra nivelului de zahăr din sânge


Ananasul are și avantaje și dezavantaje pentru diabetici.
Are un conținut bogat de vitamina C, dar are o cantitate mică de sare și un indice glicemic mediu. Ananasul ar trebui consumat în moderație și întotdeauna în porții mici. Dacă vrei să îl incluzi în dieta ta, ar trebui să îl combini întotdeauna cu alimente care au un indice glicemic mic sau mediu, pentru a evita creșterea nivelului de zahăr.

Printre alimentele care pot fi consumate cu ananas se numără și: legumele, bulgurul, pastele, orzul, pâinea integrală de grâu, fulgii de ovăz, orezul convertit.

Există și alimente care au un indice glicemic ridicat, așa că nu ar trebui consumate împreună cu ananasul. Pe această listă se află pâinea albă, fulgii de ovăz instant, covrigeii, biscuiții sărați, cartofii roșii. 

Ananasul proaspăt sau congelat are cea mai mică cantitate de carbohidrați. Cu toate acestea, sucul de ananas și ananasul uscat conțin siropuri cu zahăr, așa că ar trebui folosită moderația când vine vorba de consumul acestora. 

În concluzie, chiar dacă ești diabetic, poți mânca ananas, dar cu moderație. Cu toate acestea, dacă mănânci un ananas pentru prima dată de când ai fost diagnosticat cu diabet, este recomandat să fii atent, deoarece acest fruct duce la schimbări ale nivelului de zahăr din sânge.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată