Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor
Chiar este necesar ca alimentatia femeilor sa difere de aceea a barbatilor? Raspunsul este afirmativ, pentru ca necesitatile organismului unei femei sunt si ele diferite. Doi medici americani explica: "Din punct de vedere al nutritiei, cerintele corpului femeiesc sunt unice. In special dupa ce implineste 30 de ani, orice femeie trebuie sa includa in meniu cateva alimente esentiale, care o vor ajuta sa-si mentina sanatatea si silueta". Despre ce alimente este vorba?

Proteinele din soia sunt foarte importante pentru functionarea optima a inimii si le poti gasi in produse precum tofu, unt de soia sau cereale. Sunt bogate in substante nutritive si scad nivelul de colesterol "rau" din sange (raspunzator de formarea placilor aterosclerotice care impiedica circulatia sangelui in vene si artere). Este recomandabil sa consumi zilnic aproximativ 25 de grame de proteine de acest tip.

Cerealele integrale sunt bogate in fibre, deci amelioreaza problemele digestive, atat de frecvente in cazul femeilor. Consuma cat mai des paine integrala, orez integral, porumb, germeni de grau si fulgi de tarate.

Alimentele cu un continut bogat de acid folic (asparagus, portocale, fasole) trebuie sa fie in mod obligatoriu incluse in dieta, mai ales daca esti insarcinata, dar nu numai.

Afine proaspete si suc de afine. Micutele fructe sunt bogate in antioxidanti, acid elagic (cu proprietati anticancerigene), fibre, precum si vitaminele B2, C si E. De asemenea, previn infectiile urinare si imbunatatesc activitatea cardiovasculara.

Apa! Nu este un aliment, dar isi merita cu prisosinta locul pe aceasta lista, intrucat este importanta pentru functionarea metabolismului.
De asemenea, faciliteaza procesul de digestie, eliminarea toxinelor si eliminarea kilogramelor in plus. Pentru rezultate vizibile, nutritionistii recomanda consumul a 8-10 pahare de apa zilnic.

Nucile sunt foarte bogate in grasimi mononesaturate, care echilibreaza colesterolul, precum si grasimi polinesaturate, care previn afectiunile aparatului circulator. De asemenea, reprezinta o excelenta sursa de proteine, calciu, fosfor, zinc, seleniu, acid folic, vitaminele C si A. Consuma-le insa cu moderatie - nu de alta, dar sunt bogate si in calorii...

Legume cu frunze verzi - oricare, incepand de la napi, pana la laptuci si patrunjel. Sunt bogate in substante nutritive si fibre, recomandu-se sa fie consumate de trei ori pe zi.

Fructe si legume bogate in vitamina C. In categoria aceasta se incadreaza: citrice, capsuni, ardei verzi si rosii, broccoli, spanac, tomate, cartofi, kiwi. Consumul lor previne maladiile coronariene, iar vitamina C este un antioxidant esential.

Alimente care contin fier - previn anemiile: tofu, carne slaba de vita, spanac, varza, peste, ficat, carne de pasare, oua, dovleac, fasolea uscata, cartofi dulci. Femeile au nevoie de 12-15 miligrame de fier zilnic, spre deosebire de barbati, carora le este suficient un aport de 10-12 miligrame in fiecare zi.

Alimente bogate in calciu. Mentin structura osoasa si previn aparitia osteoporozei. Produsele lactate, legumele cu frunze verzi si tofu trebuie incluse in alimentatia zilnica.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Eco pe 16 Sep 2011, 20:32
    Produse Montignac

    incercati si produsele bio Montignac cu indice glicemic scazut de pe www.econatura.ro

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

7 trucuri pentru o căsnicie fericită

Tortul perfect

7 metode pentru a evita răceala

Poveste adevărată: "Eram frumoasă, dar după naștere am devenit un monstru"

6 paşi de urmat pentru a-ţi feri inima de boli

Inspirație pentru zile bune și nopți liniștite petrecute acasă

Dr. Oz: Ghidul uleiurilor care te fac sănătoasă şi mai frumoasă

Trucuri pentru un fund perfect: Ce exerciții a făcut Jennifer Lopez ca să arate sexy în ultimul videoclip

Oana Roman a suferit mult din cauza greutății: "Am fost jignită, călcată în picioare, umilită"

Limfomul: De câte feluri este şi care sunt simptomele alarmante

Mituri false despre fermitatea sânilor

Poliartrita reumatoidă: Sfaturi esenţiale care te ajută să reduci durerea

Cum a reușit Minodora să slăbească 20 de kilograme: "Nu m-a interesat cum m-au privit ceilalţi, am făcut-o pentru mine!"

Teo, din nou pe masa de operaţie: "Îmi este frică de mor!"

Cei mai buni jucatori de squash au fost desemnati la Bucuresti

Lady Gaga: "Prefer să fiu grasă decât superficială"

FOTO: Andreea Esca, poză amuzantă la sală cu fiica ei

Prima injecţie contraceptivă pentru bărbaţi, gata peste trei ani

Pui cu legume şi citrice

Dr. Oz: 5 soluţii naturale care-ţi întăresc imunitatea. Chiar funcţionează!

10 reguli care o ajută pe Andreea Raicu să fie fericită

Cher e bolnavă: cântăreața şi-a amânat concertele

CROsinverS 2014: 600 de participanți și 6000 de euro donați

Cele mai importante competiții de squash din România, în septembrie, la București

Teo recunoaște că și-a făcut operații estetice: "După ce am dat peste 35 de kilograme jos, arătam rău"

5 plante antistres care-ţi apără corpul de inflamaţii şi boli

4 mituri false despre apă. Specialistul te învaţă să alegi corect

Horoscop. Cum stai cu sănătatea în săptămâna 8-14 septembrie în funcţie de zodia ta

Secretul din fructe şi legume: Cum te ajută în funcţie de culorile lor

Soluția verde pentru slăbit: Spanacul taie pofta de dulciuri şi mâncare nesănătoasă