Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor
Chiar este necesar ca alimentatia femeilor sa difere de aceea a barbatilor? Raspunsul este afirmativ, pentru ca necesitatile organismului unei femei sunt si ele diferite. Doi medici americani explica: "Din punct de vedere al nutritiei, cerintele corpului femeiesc sunt unice. In special dupa ce implineste 30 de ani, orice femeie trebuie sa includa in meniu cateva alimente esentiale, care o vor ajuta sa-si mentina sanatatea si silueta". Despre ce alimente este vorba?

Proteinele din soia sunt foarte importante pentru functionarea optima a inimii si le poti gasi in produse precum tofu, unt de soia sau cereale. Sunt bogate in substante nutritive si scad nivelul de colesterol "rau" din sange (raspunzator de formarea placilor aterosclerotice care impiedica circulatia sangelui in vene si artere). Este recomandabil sa consumi zilnic aproximativ 25 de grame de proteine de acest tip.

Cerealele integrale sunt bogate in fibre, deci amelioreaza problemele digestive, atat de frecvente in cazul femeilor. Consuma cat mai des paine integrala, orez integral, porumb, germeni de grau si fulgi de tarate.

Alimentele cu un continut bogat de acid folic (asparagus, portocale, fasole) trebuie sa fie in mod obligatoriu incluse in dieta, mai ales daca esti insarcinata, dar nu numai.

Afine proaspete si suc de afine. Micutele fructe sunt bogate in antioxidanti, acid elagic (cu proprietati anticancerigene), fibre, precum si vitaminele B2, C si E. De asemenea, previn infectiile urinare si imbunatatesc activitatea cardiovasculara.

Apa! Nu este un aliment, dar isi merita cu prisosinta locul pe aceasta lista, intrucat este importanta pentru functionarea metabolismului.
De asemenea, faciliteaza procesul de digestie, eliminarea toxinelor si eliminarea kilogramelor in plus. Pentru rezultate vizibile, nutritionistii recomanda consumul a 8-10 pahare de apa zilnic.

Nucile sunt foarte bogate in grasimi mononesaturate, care echilibreaza colesterolul, precum si grasimi polinesaturate, care previn afectiunile aparatului circulator. De asemenea, reprezinta o excelenta sursa de proteine, calciu, fosfor, zinc, seleniu, acid folic, vitaminele C si A. Consuma-le insa cu moderatie - nu de alta, dar sunt bogate si in calorii...

Legume cu frunze verzi - oricare, incepand de la napi, pana la laptuci si patrunjel. Sunt bogate in substante nutritive si fibre, recomandu-se sa fie consumate de trei ori pe zi.

Fructe si legume bogate in vitamina C. In categoria aceasta se incadreaza: citrice, capsuni, ardei verzi si rosii, broccoli, spanac, tomate, cartofi, kiwi. Consumul lor previne maladiile coronariene, iar vitamina C este un antioxidant esential.

Alimente care contin fier - previn anemiile: tofu, carne slaba de vita, spanac, varza, peste, ficat, carne de pasare, oua, dovleac, fasolea uscata, cartofi dulci. Femeile au nevoie de 12-15 miligrame de fier zilnic, spre deosebire de barbati, carora le este suficient un aport de 10-12 miligrame in fiecare zi.

Alimente bogate in calciu. Mentin structura osoasa si previn aparitia osteoporozei. Produsele lactate, legumele cu frunze verzi si tofu trebuie incluse in alimentatia zilnica.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Eco pe 16 Sep 2011, 20:32
    Produse Montignac

    incercati si produsele bio Montignac cu indice glicemic scazut de pe www.econatura.ro

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

Ultimele ore din viaţa unui colos: Robin Williams, rătăcit în labirintul paranoiei

Helene Darroze, cea mai bună femeie chef din lume

Sănătate: Ce se întâmplă în corpul tău dacă nu bei destulă apă?

Suplimentele alimentare cu multivitamine cresc riscul de cancer

QUIXX® Extra – Respiră cu tot nasul

Ceaiul de muşeţel, asociat cu un risc mai mic de cancer tiroidian

VIDEO: Cum arată bucătăria viitorului în viziunea IKEA

Dependent de tutun: Brad Pitt fumează, iar Angelina Jolie luptă cu ameninţarea cancerului

Poveste adevărată: "La o săptămână de la diagnostic am început chimioterapia"

Pippa Middleton, criticată după ce a mâncat carne de balenă

Bobbi Kristina a ieșit din comă

Amalia Năstase este însărcinată

Dosar Eva. Povestea modelului care a învins cancerul cu un aliat neaşteptat

Incontinența urinară: Scapă de operație prin recuperare medicală

Mărioara Zăvoranu a intrat în comă

Studiu: Părinţii nu duc copiii la medic la debutul bolii şi aplică "leacuri băbeşti"

Mărioara Zăvoranu a murit

Ce spune sportul pe care îl practici despre personalitatea ta

Noi efecte ale paracetamolului: Medicamentul atenuează şi reacţiile emoţionale

Tratează retragerea gingiilor cu o tehnică unică în România

Ibuprofenul administrat în doze mari creşte riscul cardiovascular

Pink le răspunde celor care o critică pentru greutatea sa: "Mă simt frumoasă"

România mondenă. Ce au făcut vedetele de Paşte?

Cum să-ți recapeți cheful de muncă după vacanța de Paște

Dietă: 5 soluţii ca să te pui pe picioare după ce ai mâncat mult

Instagram. Cele mai sexy fotografii de Paşte ale vedetelor

Diferenţe culinare. După ce se omoară bulgarii şi ungurii, dar de care nu se ating românii

Studiu. De Paşte, românii consumă de cinci ori mai multe produse tradiţionale decât de obicei

Dietă: Cum să mănânci de Paşte ca să nu ai probleme digestive

Dietă: 5 trucuri care te ajută să nu te îngraşi de Paşte