Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor
Chiar este necesar ca alimentatia femeilor sa difere de aceea a barbatilor? Raspunsul este afirmativ, pentru ca necesitatile organismului unei femei sunt si ele diferite. Doi medici americani explica: "Din punct de vedere al nutritiei, cerintele corpului femeiesc sunt unice. In special dupa ce implineste 30 de ani, orice femeie trebuie sa includa in meniu cateva alimente esentiale, care o vor ajuta sa-si mentina sanatatea si silueta". Despre ce alimente este vorba?

Proteinele din soia sunt foarte importante pentru functionarea optima a inimii si le poti gasi in produse precum tofu, unt de soia sau cereale. Sunt bogate in substante nutritive si scad nivelul de colesterol "rau" din sange (raspunzator de formarea placilor aterosclerotice care impiedica circulatia sangelui in vene si artere). Este recomandabil sa consumi zilnic aproximativ 25 de grame de proteine de acest tip.

Cerealele integrale sunt bogate in fibre, deci amelioreaza problemele digestive, atat de frecvente in cazul femeilor. Consuma cat mai des paine integrala, orez integral, porumb, germeni de grau si fulgi de tarate.

Alimentele cu un continut bogat de acid folic (asparagus, portocale, fasole) trebuie sa fie in mod obligatoriu incluse in dieta, mai ales daca esti insarcinata, dar nu numai.

Afine proaspete si suc de afine. Micutele fructe sunt bogate in antioxidanti, acid elagic (cu proprietati anticancerigene), fibre, precum si vitaminele B2, C si E. De asemenea, previn infectiile urinare si imbunatatesc activitatea cardiovasculara.

Apa! Nu este un aliment, dar isi merita cu prisosinta locul pe aceasta lista, intrucat este importanta pentru functionarea metabolismului.
De asemenea, faciliteaza procesul de digestie, eliminarea toxinelor si eliminarea kilogramelor in plus. Pentru rezultate vizibile, nutritionistii recomanda consumul a 8-10 pahare de apa zilnic.

Nucile sunt foarte bogate in grasimi mononesaturate, care echilibreaza colesterolul, precum si grasimi polinesaturate, care previn afectiunile aparatului circulator. De asemenea, reprezinta o excelenta sursa de proteine, calciu, fosfor, zinc, seleniu, acid folic, vitaminele C si A. Consuma-le insa cu moderatie - nu de alta, dar sunt bogate si in calorii...

Legume cu frunze verzi - oricare, incepand de la napi, pana la laptuci si patrunjel. Sunt bogate in substante nutritive si fibre, recomandu-se sa fie consumate de trei ori pe zi.

Fructe si legume bogate in vitamina C. In categoria aceasta se incadreaza: citrice, capsuni, ardei verzi si rosii, broccoli, spanac, tomate, cartofi, kiwi. Consumul lor previne maladiile coronariene, iar vitamina C este un antioxidant esential.

Alimente care contin fier - previn anemiile: tofu, carne slaba de vita, spanac, varza, peste, ficat, carne de pasare, oua, dovleac, fasolea uscata, cartofi dulci. Femeile au nevoie de 12-15 miligrame de fier zilnic, spre deosebire de barbati, carora le este suficient un aport de 10-12 miligrame in fiecare zi.

Alimente bogate in calciu. Mentin structura osoasa si previn aparitia osteoporozei. Produsele lactate, legumele cu frunze verzi si tofu trebuie incluse in alimentatia zilnica.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Eco pe 16 Sep 2011, 20:32
    Produse Montignac

    incercati si produsele bio Montignac cu indice glicemic scazut de pe www.econatura.ro

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

Gastroenterita: Primele simptome şi cum te tratezi

Studiu: Efectele trecerii la ora oficială de iarnă

Un cuplu secret: Selena Gomez și Orlando Bloom, prinși împreună de paparazzi

Semne care-ţi arată că organismul tău este deshidratat

Monica Anghel: "Chestia asta cu trebuie să fii slab, gras... e nazistă!"

STUDIU: Alcoolul şi carnea stimulează fertilitatea masculină. Cafeaua o inhibă

Robin Thicke a făcut petrecere de divorţ

Ştefan Bănică Jr, despre iubirile sale: "Au fost nişte lecţii de viaţă"

Scăderea rapidă în greutate, la fel de eficientă ca şi slăbitul lent

FOTO: Cum arată Mihaela Rădulescu după trei zile fără somn

VIDEO: Michelle Obama dansează cu un nap, promovând alimentaţia sănătoasă

Delia a primit un "compliment" neașteptat: Cineva a crezut că e gravidă

Frumuseţe. 6 ingrediente bizare din produsele cosmetice

Andreea Raicu, depedentă de aplicațiile de pe mobil

Cum să te refaci rapid după o despărțire? 7 sfaturi de la expert

FOTO: Rita Mureşan, mai slabă ca în tinereţe!

Diana Dumitrescu si Ioana Ginghina vor participa la tabara de slabit a Dianei Stirbu

Danone Mic Dejun Delicios, pentru dimineți jucăușe

4 vedete care au slăbit spectaculos. Cum au reuşit şi cum se menţin?

Cum combatem astenia de toamnă: cele mai bune remedii naturale

Poveste adevărată. "L-am surprins pe soțul prietenei mele cu alta. Îi spun sau nu ei?"

Top 6 alimente care te întăresc. Evită bolile în sezonul rece!

VIDEO: Cum să mănânci un burger fără să te murdăreşti

Mituri despre pâine, desfiinţate: De ce nu este recomandat s-o eviți

3 meniuri de 1200 de calorii cu 3 mese pe zi. Slăbeşte mâncând!

Obiceiurile alimentare sunt formate în copilărie

7 trucuri pentru o căsnicie fericită

Dr. Oz: 5 trucuri ca să slăbeşti chiar dacă ai probleme hormonale

Gwyneth Paltrow a petrecut cu Chris Martin

Jamie Oliver: Regulile lui ca să mănânci sănătos şi echilibrat