Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Cele mai bune zece alimente recomandate femeilor
Chiar este necesar ca alimentatia femeilor sa difere de aceea a barbatilor? Raspunsul este afirmativ, pentru ca necesitatile organismului unei femei sunt si ele diferite. Doi medici americani explica: "Din punct de vedere al nutritiei, cerintele corpului femeiesc sunt unice. In special dupa ce implineste 30 de ani, orice femeie trebuie sa includa in meniu cateva alimente esentiale, care o vor ajuta sa-si mentina sanatatea si silueta". Despre ce alimente este vorba?

Proteinele din soia sunt foarte importante pentru functionarea optima a inimii si le poti gasi in produse precum tofu, unt de soia sau cereale. Sunt bogate in substante nutritive si scad nivelul de colesterol "rau" din sange (raspunzator de formarea placilor aterosclerotice care impiedica circulatia sangelui in vene si artere). Este recomandabil sa consumi zilnic aproximativ 25 de grame de proteine de acest tip.

Cerealele integrale sunt bogate in fibre, deci amelioreaza problemele digestive, atat de frecvente in cazul femeilor. Consuma cat mai des paine integrala, orez integral, porumb, germeni de grau si fulgi de tarate.

Alimentele cu un continut bogat de acid folic (asparagus, portocale, fasole) trebuie sa fie in mod obligatoriu incluse in dieta, mai ales daca esti insarcinata, dar nu numai.

Afine proaspete si suc de afine. Micutele fructe sunt bogate in antioxidanti, acid elagic (cu proprietati anticancerigene), fibre, precum si vitaminele B2, C si E. De asemenea, previn infectiile urinare si imbunatatesc activitatea cardiovasculara.

Apa! Nu este un aliment, dar isi merita cu prisosinta locul pe aceasta lista, intrucat este importanta pentru functionarea metabolismului.
De asemenea, faciliteaza procesul de digestie, eliminarea toxinelor si eliminarea kilogramelor in plus. Pentru rezultate vizibile, nutritionistii recomanda consumul a 8-10 pahare de apa zilnic.

Nucile sunt foarte bogate in grasimi mononesaturate, care echilibreaza colesterolul, precum si grasimi polinesaturate, care previn afectiunile aparatului circulator. De asemenea, reprezinta o excelenta sursa de proteine, calciu, fosfor, zinc, seleniu, acid folic, vitaminele C si A. Consuma-le insa cu moderatie - nu de alta, dar sunt bogate si in calorii...

Legume cu frunze verzi - oricare, incepand de la napi, pana la laptuci si patrunjel. Sunt bogate in substante nutritive si fibre, recomandu-se sa fie consumate de trei ori pe zi.

Fructe si legume bogate in vitamina C. In categoria aceasta se incadreaza: citrice, capsuni, ardei verzi si rosii, broccoli, spanac, tomate, cartofi, kiwi. Consumul lor previne maladiile coronariene, iar vitamina C este un antioxidant esential.

Alimente care contin fier - previn anemiile: tofu, carne slaba de vita, spanac, varza, peste, ficat, carne de pasare, oua, dovleac, fasolea uscata, cartofi dulci. Femeile au nevoie de 12-15 miligrame de fier zilnic, spre deosebire de barbati, carora le este suficient un aport de 10-12 miligrame in fiecare zi.

Alimente bogate in calciu. Mentin structura osoasa si previn aparitia osteoporozei. Produsele lactate, legumele cu frunze verzi si tofu trebuie incluse in alimentatia zilnica.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Eco pe 16 Sep 2011, 20:32
    Produse Montignac

    incercati si produsele bio Montignac cu indice glicemic scazut de pe www.econatura.ro

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

Arnold Schwarzenegger, antrenat de Nadia Comăneci

Declaraţia Asociaţiei Naţionale pentru Băuturi Răcoritoare ca urmare a articolului "Băuturile carbogazoase afectează şi persoanele slabe"

Sănătate. Cât de des trebuie să mergi la stomatolog în timpul sarcinii

Tărâțele de ovăz. Află beneficiile şi proprietățile lor, dar și câteva reţete utile

Sănătate. Tuberculoza, două simptome de început de boală. Nu le ignora!

Sănătate. Hipertensiunea arterială, vara! La ce trebuie să fii atentă?

Modă. Ce rochii să porţi la petrecerile în aer liber? 20 de imagini

Frumuseţe. Cum să alegi forma implantului mamar? Sfatul expertului

Anca Badiu e din nou în depresie

Sănătate. Efectele abuzului de expunere la soare. Sfaturi utile

Top sandale de vara pe care trebuie sa le ai

Cod portocaliu de caniculă pentru şase judeţe

Interviu. Florentina Opriş te învaţă cum să ai un corp perfect tonifiat!

Adelina Pestriţu urmează o dietă drastică pentru slăbit. Fanii sunt îngrijoraţi

Sănătate. 8 efecte ale violului asupra psihicului femeilor

Rochii colorate pentru zile insorite

Transpiraţia excesivă: De ce apare şi cum să o controlezi?

Sănătate. Ce este endometrioza şi cum se depistează?

SEDIVITAX - Somnul Odihnitor

Concediu. Ce să faci și de ce să te fereşti când călătorești în Asia

Sănătate. Cald sau rece pentru calmarea durerilor? Alege varianta eficientă!

Când se scot măselele de minte? Recomandările specialistului!

Frumuseţe. Ten tânăr şi luminos cu ajutorul strugurilor. Recomandări!

Sănătate. Aluniţele, ce sunt și cum se tratează? Află detalii!

Studiu: 9 din 10 români nu au fost la un control dermatologic în ultimul an

Antonia a ajuns de urgență la spital: Artista şi-a pus piciorul în ghips - FOTO

Weekend arzător: Avertizare de caniculă în Bucureşti şi mai multe judeţe

Frumusețe. 5 sfaturi care te ajută să-ți păstrezi cât mai mult bronzul

România, sub arşiţă: Avertizare de caniculă în Capitală şi mai multe judeţe

Cătălin Măruță este din nou tătic: Andra a născut o fetiță de nota 10