Ce se va întâmpla dacă mănânci struguri în fiecare zi timp de o lună?

amalia-skelton
Roșii, negri sau albi, strugurii aromați te pot face să uiți de opțiunile hipercalorice și conțin foarte multe vitamine și minerale. Află cum va reacționa organismul tău dacă alegi să mănânci struguri în fiecare zi, timp de cel puțin 30 de zile.
Un ciorchine de struguri ar putea deveni noua variantă de tentație dulce sănătoasă, mai ales în sezonul cald când nu vrei să adaugi centimetri în plus și nici să soliciți excesiv sistemul digestiv. Strugurii sunt o sursă utilă de carbohidrați, proteine, vitamina A, calciu, fier, vitamina C, vitamina B6 și magneziu, iar dacă îi consumi zilnic timp de o lună vei observa efecte pozitive care te-ar putea convinge să continui să-i savurezi indiferent de anotimp.

 
Iată ce avantaje îți aduce o porție zilnică de struguri:

 
1. O inimă mai sănătoasă

Strugurii îți furnizează o doză importantă de antioxidanți, care diminuează riscul de afecțiuni cardiovasculare. Polifenolii din componența boabelor aromate îți vor proteja inima și previn riscurile pe termen lung. În cadrul unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Boston s-a observat că polifenolii din struguri reduc nivelul colesterolului „rău” de tip LDL, scad tensiunea arterială și reduc inflamațiile din tot organismul.

 
2. O digestie optimă

Ai probleme adesea din cauza constipației sau nu poți purta hainele preferate pentru că ai abdomenul umflat ca urmare a acumulării gazelor? Nu te mai stresa cumpărând mărimi prea mari la haine sau pentru că ai mereu crampe sau dureri abdominale, ci începe să mănânci struguri chiar de azi. Conțin multe fibre și dau un impuls rapid digestiei.
Strugurii asigură mai ales fibre insolubile, care au un rol esențial în menținerea sănătății instestinelor și favorizează eliminarea toxinelor din organism. Nu ai nevoie decât de 200g de struguri pe zi pentru a uita complet de orice disconfort la nivel digestiv.

 
3. Un plus de energie

Carbohidrații din componența strugurilor, reprezentați în primul rând de celuloză, îți vor da mai multă energie și combat în mod eficient stările de oboseală, amețeală sau epuizare. Nici nu te gândi la chips-uri sau prăjituri când te simți obosit după-amiaza.
Alege 10 boabe de strugure și vei vedea că îți vei reveni mult mai repede. În plus, fibrele pe care le conțin strugurii încetinesc metabolizarea carbohidraților pentru ca tu să fii odihnit mai mult timp.

 
4. O protecție utilă pentru rinichi

Strugurii roșii și negri conțin antocianine și resveratrol, substanțe cu un rol major în neutralizarea efectelor nocive ale radicalilor liberi, care ar putea ajunge la nivelul rinichilor, provocând infecții sau leziuni. Acești antioxidanți acționează continuu pentru eliminarea acidului uric și a celorlalte toxine.
Fundația Națională pentru Sănătatea Rinichilor din SUA recomandă consumul zilnic a 15 boabe de strugure pentru menținerea funcționării optime a rinichilor.

 
5. Un risc redus de cancer

Resveratrolul și polifenolii regăsiți în struguri sunt extrem de eficienți împotriva celulelor maligne pentru că au un efect antiinflamator. În cadrul studiilor realizate s-a constatat că resveratrolul poate stopa proliferarea celulelor cancerigene și este util în lupta împotriva cancerului la sân.

 
6. O respirație mai ușoară

Potrivit specialiștilor, există o legătură directă între un consum redus de fructe și legume și manifestarea sau agravarea astmului. Astfel, fructele și legumele au un rol important în prevenirea și tratarea astmului, iar strugurii se evidențiază ca fructe foarte utile pentru ameliorarea respirației.
În cadrul unui studiu realizat în 2017 s-a observat că persoanele care aleg o dietă mediteraneană care include struguri și nuci au un risc mult mai redus de apariție a simptomelor specifice astmului. Acest efect pozitiv s-ar putea datora conținutului ridicat de apă și al hidratării interne pe care o asigură strugurii.

 
7. O rezistență crescută

Strugurii îți vor îmbunătăți și rezistența fizică. În urma unui studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea din Georgia s-a constatat că resveratrolul, quercetina și catehinele care se regăsesc în coaja strugurilor cresc rezistența fizică și te ajută să te miști mai repede, fără să-ți reduci performanțele.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată