Ce se întâmplă în corpul tău dacă mănânci 20 de migdale în fiecare zi

Toate nucile sunt în general surse excelente de proteine și îți asigură energie constantă, dar migdalele au beneficii suplimentare. Află ce avantaje crocante are consumul zilnic de migdale.
20 de migdale reprezintă porția zilnică recomandată de nutriționiști. Vei obține 163 de calorii, 5g de proteine, 12g de grăsimi nesaturate, 3g de fibre și 0,8g de zaharuri. Sunt o gustare consistentă, care poate înlocui cu succes alternativele hipercalorice care îți pun în pericol silueta și sănătatea. Grăsimile sănătoase conținute de migdale îți fortifică organismul din interior și reduc riscul de îmbolnăvire. Le poți adăuga la salate, garnituri, paste ori la porția de cereale integrale.

 
Iată ce avantaje vei avea dacă mănânci 20 de migdale în fiecare zi:

 
1. Reducerea problemelor digestive

Cele 20 de migdale vor avea un efect pozitiv asupra microbiomului de la nivelul tractului intestinal, creând o barieră împotriva bacteriilor și virușilor. În acest mod vei evita inflamațiile cronice, balonarea, sindromul de colon iritabil, constipația, crampele abdominale și toxiinfecțiile alimentare. Migdalele dau un impuls pozitiv și normalizează digestia fără să iei alte măsuri suplimentare.

 
2. Reducerea apetitului

Combinația de proteine, fibre și grăsimi oferită de migdale te va ajuta să ții sub control pofta de mâncare. În acest mod vei evita dulciurile sau chips-urile, iar la mesele principale nu vei consuma cantități excesive. În plus, nu vei mai fi tentat să guști ceva bun la ore târzii pentru că migdalele sunt consistente și îți va fi mai ușor să respecți un meniu sănătos, fără să depășești totalul de calorii.

 
3. Hidratarea pielii

O porție de migdale asigură 50% din necesarul zilnic de vitamina E, fiind gustarea ideală dacă ai probleme cu tenul deshidratat. Nu doar cremele pot face pielea catifelată, ci și alimentele bine alese. Pentru un efect intensificat este indicat să consumi migdalele dimineața, imediat ce te scoli. După câteva zile vei observa că pielea nu te „strânge” la fel ca înainte, iar liniile cauzate de deshidratare vor dispărea.

 
4. Stimularea metabolismului

Migdalele conțin tiamină, niacină, acid folic și vitamina B6.
În cadrul studiilor realizate s-a constatat că migdalele cresc ritmul de ardere a grăsimilor cu 15%, ceea ce înseamnă că ai putea avea o talie mai subțire și un corp tonifiat mai repede decât te aștepți. Integrează-le în meniul tău și nu va dura prea mult până când vei putea purta din nou hainele preferate.

 
5. Reducerea riscului de fracturi și menținerea densității osoase

Gustările cu migdale fortifică oasele și asigură 20% din necesarul zilnic de fosfor și magneziu. Acești doi nutrienți acționează sinergic pentru a menține densitatea osoasă, iar calciul pe care îl au migdalele reprezintă un alt motiv pentru care vei reduce riscul de fracturi cu această gustare delicioasă. În plus, studiile recente evaluează rolul vitaminei E pentru fortificarea oaselor, iar pe viitor este posibil ca migdalele să fie extrem de importante pentru combaterea osteoporozei.

 
6. Protecția inimii

Migdalele reduc colesterolul „rău” de tip LDL, care poate provoca depunerea grăsimilor pe pereții arterelor.
De asemenea, migdalele previn inflamațiile cronice care provoacă afecțiunile cardiovasculare și diminuează riscul de formare a cheagurilor de sânge. Grăsimile nesaturate, acizii grași de tip Omega-3, fibrele, sterolii, arginina și vitamina E din migdale reprezintă combinația ideală pentru a-ți proteja inima în timp ce mănânci ceva bun.

 
7. Menținerea energiei

Pentru că au cantități optime de proteine, grăsimi și carbohidrați migdalele îți vor oferi energie de-a lungul întregii zile. În plus, magneziul din componența lor ajută organismul să producă energie prin metabolizarea corectă a grăsimilor și a carbohidraților. Nu ezita să alegi migdalele în momentele în care te simți obosit sau copleșit de prea multe activități la serviciu. În acest fel vei evita alimentele foarte dulci sau sărate care vor accentua starea de epuizare și vei avea mereu rezultate foarte bune.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată