Ce să mănânci când ești la detox? 6 idei de mese rapide și consistente

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Ai mâncat prea mult în weekend și simți nevoia să faci o detoxifiere câteva zile? Nu trebuie să te înfometezi, ci să alegi combinațiile sănătoase. Iată ce să mănânci când ești la detox!

Este de preferat să eviți lactatele, carnea, sucurile carbogazoase, alcoolul și dulciurile în aceste zile în care ți-ai propus să îi dai o pauză sistemului digestiv. Alimentele pe care trebuie să te concentrezi sunt verdețurile, quinoa, legumele, fructele, leguminoasele, grăsimile sănătoase și cerealele integrale.  

O detoxifiere cu alimente sănătoase, preparate simplu sau în stare crudă este binevenită de câte ori te simți lipsită de energie, balonată și când nu reușești deloc să te concentrezi la muncă.
Smoothie-urile hrănitoare, salatele simple, supele-cremă și mâncărurile de legume, preparate foarte simplu te pot ajuta în timpul curei de detoxifiere. Nu trebuie să te înfometezi atunci când ești la detox, ci să mănânci mai puțin, să eviți anumite alimente, să bei mai multă apă și să alegi combinații sănătoase. 

Ca să nu stai pe gânduri în zilele de detoxifiere și să nu ți se pară ceva complicat, iată câteva idei de mese rapide și consistente pe care te poți baza oricând: 
1 din 7

Pachețele de primăvară cu legume

Folosește foile de orez pe care le poți umple cu o mulțime de legume, verdețuri, humus și avocado. Alături de un sos făcut din unt de arahide natural cu puțină apă caldă, fulgi de ardei iute și sos de soia, aceste pachețele de primăvara sunt foarte sățioase. 
MAI MULT DESPRE: nutritie, detox, retete detox, idei detox
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;