Alimente sănătoase, dar periculoase pentru corpul uman


Ai citit multe lucruri despre ce este și ce nu este sănătos. Ți s-a spus ce să mănânci și ce să eviți. Ai căutat pe internet informații despre ingredientele care îți fac rău, substanțele chimice ascunse și dietele pe care să le eviți sau să le încerci.
Iar acum știi ce alimente organice merită prețul lor integral. Cu toate acestea, trebuie să mănânci și să găsești opțiuni sănătoase care te fac să te simți bine. Dar cum ar fi dacă ai afla că există alimente sănătoase periculoase pentru corpul uman? Iată câteva dintre acestea!

Ce alimente sănătoase periculoase ar trebui să eviți?


1. Carne de curcan


Dacă nu cumperi carne de curcan organic și alegi doar ce găsești în magazine, s-ar putea să primești o doză de arsenic. Este greu de crezut că ceva letal ar putea fi pus în carnea de curcan, dar este destul de la îndemână pentru prevenirea infecțiilor parazitare. De exemplu, Federația Națională a Turciei se află sub orientări diferite și încă tratează curcanii cu vechiul regim de substanțe în primele câteva săptămâni de viață și în lunile de vară. În Uniunea Europeană este interzisă această practică, însă mai este prezentă și la carnea de curcan din Statele Unite. Arsenicul poate provoca apariția cancerului sau decesul atunci când expunerea la el este prea mare. Ingerarea prelungită poate afecta și mai multe părți ale corpului, inclusiv pielea, intestinele, vasele sanguine, sistemul imunitar, plămânii, inima, sistemul urinar, organele reproducătoare și sistemul nervos.

2.
Batoane de proteine


Multe batoane de proteine se proclamă ca fiind gustări sănătoase și modul perfect de recuperare după un antrenament intens. Problema este că un baton de proteine ar putea să desființeze cu ușurință toată sesiunea de mișcare fizică. Nu numai că acest aliment poate fi incredibil de bogat în calorii și zahăr, dar este și plin de aditivi. Batoanele proteice sunt tocmai substanțele chimice prelucrate. Dacă nu ești pregătit să renunți la această gustare ușoară, asigură-te că citești etichetele - ar trebui să poți pronunța și recunoaște fiecare ingredient.

3. Pâine cu multicereale


Unii specialiști în nutriție sunt de părere că pâinea cu multicereale nu se înscrie pe lista alimentelor sănătoase. La fel ca pâinea albă, acest aliment conține și boabe rafinate, din care au fost îndepărtate fibrele și substanțele nutritive. Din cauza faptului că boabele rafinate nu îți pot ține de foame, s-ar putea să vrei să mănânci din nou la scurt timp după ce iei masa. În loc de a te uita la numele pâinii, verifică faptele nutriționale și asigură-te că boabele integrale sunt primele pe lista ingredientelor.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;