Alimente pe care toate femeile ar trebui să le consume


Nu știi ce să mănânci ca să ai un ten strălucitor? Sau ce te ajută să-ți întărești sistemul nervos și să scapi de tulburările hormonale? Descoperă o listă cu alimentele pe care toate femeile ar trebui să le consume!
Datorită compușilor diverși care se regăsesc în conținutul lor, unele alimente au capacitatea de a lucra în interiorul corpului, favorizând repararea celulelor și având grijă de sănătatea organelor interne. Iată care sunt alimentele pe care toate femeile ar trebui să le consume:


Alimente pentru un ten strălucitor

Pătrunjelul verde, ardeiul roșu și ciocolata neagră se numără printre alimentele care sunt benefice pentru sănătatea pielii. Antioxidanții, vitaminele A, E și C și zincul sunt nutrienți importanți pentru o piele strălucitoare și sănătoasă.


Alimente pentru sănătatea sânilor

De-a lungul timpului s-au realizat foarte multe studii cu privire la alimentele care au în conținutul lor substanțe care împiedică dezvoltarea celulelor canceroase și multiplicarea acestora. Brocooli și ceaiul verde, alături de ciuperci se numără printre aceste alimente care au grijă de sănătatea sânilor și trebuie să fie consumate cât mai des cu putință.


Alimente pentru sănătatea oaselor și a dinților

Cele mai bune alimente care au grijă de oasele și dinții tăi sunt brânza, verdețurile și sucul de portocale, potrivit site-ului BrightSide. Lactatele, alături de verdețuri și sucul de portocale au un conținut ridicat de calciu care în prezența vitaminei D se absoarbe mult mai ușor. Consumă zilnic aceste alimente, în special mai multe verdețuri proaspete ca să îți protejezi dantura și sistemul osos.


Alimente pentru echilibrarea sistemului hormonal

Cele mai bune alimente care previn tulburările hormonale și trebuie consumate cu regularitate de toate femeile sunt acelea care au un conținut foarte mare de acizi grași omega-3, colină (vitamina B7), iod, vitaminele C și E.
Prin urmare, include în meniul tău somonul, macroul, avocado, sardinele, nucile crude, uleiurile presate la rece, fructe și legume proaspete.


Alimente care te ajută să ai grijă de siluetă 

Proteinele sunt esențiale pentru dezvoltarea armonioasă a corpului, precum și pentru efectul de stimulare pe care îl au asupra metabolismului. Potrivit specialiștilor, necesarul zilnic de proteine se calculează în funcție de greutate, astfel că o persoană de 50 de kilograme va avea nevoie de 5 de grame de proteine, în vreme ce alta de 80 de kilograme va trebui să consume 80 de grame de proteine pe zi.
Carnea de calitate consumată moderat, ouăle și leguminoasele se numără printre cele mai bune surse de proteine.


Alimente care au grijă de sistemul nervos

Acidul folic ajută corpul să producă celule noi, echilibrează nivelul hormonal și întărește sistemul imunitar. Avocado, morcovii și sfecla roșie se numără printre alimentele bogate în acid folic pe care toate femeile ar trebui să le consume zilnic.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;