Alimente pe care toate femeile ar trebui să le consume

Nu știi ce să mănânci ca să ai un ten strălucitor? Sau ce te ajută să-ți întărești sistemul nervos și să scapi de tulburările hormonale? Descoperă o listă cu alimentele pe care toate femeile ar trebui să le consume!
Datorită compușilor diverși care se regăsesc în conținutul lor, unele alimente au capacitatea de a lucra în interiorul corpului, favorizând repararea celulelor și având grijă de sănătatea organelor interne. Iată care sunt alimentele pe care toate femeile ar trebui să le consume:


Alimente pentru un ten strălucitor

Pătrunjelul verde, ardeiul roșu și ciocolata neagră se numără printre alimentele care sunt benefice pentru sănătatea pielii. Antioxidanții, vitaminele A, E și C și zincul sunt nutrienți importanți pentru o piele strălucitoare și sănătoasă.


Alimente pentru sănătatea sânilor

De-a lungul timpului s-au realizat foarte multe studii cu privire la alimentele care au în conținutul lor substanțe care împiedică dezvoltarea celulelor canceroase și multiplicarea acestora. Brocooli și ceaiul verde, alături de ciuperci se numără printre aceste alimente care au grijă de sănătatea sânilor și trebuie să fie consumate cât mai des cu putință.


Alimente pentru sănătatea oaselor și a dinților

Cele mai bune alimente care au grijă de oasele și dinții tăi sunt brânza, verdețurile și sucul de portocale, potrivit site-ului BrightSide. Lactatele, alături de verdețuri și sucul de portocale au un conținut ridicat de calciu care în prezența vitaminei D se absoarbe mult mai ușor. Consumă zilnic aceste alimente, în special mai multe verdețuri proaspete ca să îți protejezi dantura și sistemul osos.


Alimente pentru echilibrarea sistemului hormonal

Cele mai bune alimente care previn tulburările hormonale și trebuie consumate cu regularitate de toate femeile sunt acelea care au un conținut foarte mare de acizi grași omega-3, colină (vitamina B7), iod, vitaminele C și E.
Prin urmare, include în meniul tău somonul, macroul, avocado, sardinele, nucile crude, uleiurile presate la rece, fructe și legume proaspete.


Alimente care te ajută să ai grijă de siluetă 

Proteinele sunt esențiale pentru dezvoltarea armonioasă a corpului, precum și pentru efectul de stimulare pe care îl au asupra metabolismului. Potrivit specialiștilor, necesarul zilnic de proteine se calculează în funcție de greutate, astfel că o persoană de 50 de kilograme va avea nevoie de 5 de grame de proteine, în vreme ce alta de 80 de kilograme va trebui să consume 80 de grame de proteine pe zi. Carnea de calitate consumată moderat, ouăle și leguminoasele se numără printre cele mai bune surse de proteine.


Alimente care au grijă de sistemul nervos

Acidul folic ajută corpul să producă celule noi, echilibrează nivelul hormonal și întărește sistemul imunitar. Avocado, morcovii și sfecla roșie se numără printre alimentele bogate în acid folic pe care toate femeile ar trebui să le consume zilnic.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată