10 idei pentru un mic dejun de post

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Nu știi ce să mănânci în zilele în care ții post? Descoperă câteva idei pentru un mic dejun de post care să fie sățios și hrănitor! 

Printre cele mai versatile alimente care te ajută să ai o dietă echilibrată şi diversificată în zilele de post se numără: lintea, avocado, năutul, ciupercile, cerealele integrale, untul de arahide, tofu, fasolea boabe, mazărea, quinoa, orezul, legumele şi verdeţurile.
 
Aceste alimente sunt sănătoase, unele au un conţinut ridicat de proteine care sunt esenţiale pentru organism şi furnizează fibre plus o mulţime de nutrienţi de care are nevoie corpul. 
 
Încearcă să eviți un consum exagerat de pâine și cartofi prăjiți când ții post, acestea fiind printre cele mai frecvente greșeli.
 

Descoperă 10 idei pentru un mic dejun de post:

1 din 11

1. Burrito de post

Este un mic dejun potrivit pentru persoanele care obișnuiesc să mănânce mult la masa de dimineață. Se prepară foarte rapid, înlocuind ouăle jumări cu tofu sfărâmat călit cu puțină ceapă, chimen și curry/turmeric. Se pune acest amestec în lipie împreună cu felii de avocado, salsa de roșii și boabe de fasole roșie pentru a obține un burrito delicios de post. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;