10 idei de sandvişuri sănătoase pentru micul dejun

de Ioana Maroşan, 25 Ianuarie 2018

Aceste sandvişuri sănătoase se fac foarte repede şi sunt perfecte pentru micul dejun. Dacă vrei să mănânci ceva gustos şi hrănitor dimineaţa trebuie să încerci aceste combinaţii!
Micul dejun este considerat cea mai importantă masă a zilei, iar alegerile pe care le faci îţi pot transforma total ziua. Atunci când optezi pentru alimente procesate şi dulci la micul dejun, acestea nu vor face decât să genereze o creştere bruscă a glicemiei. Cele mai bune opţiuni sunt combinaţiile dintre ingrediente simple, sănătoase care furnizează carbohidraţi complecşi, grăsimi bune şi proteine.

Pâinea/lipiile din făină integrală, ouăle, brânzeturile, avocado, rucola, somonul afumat şi untul de arahide sunt printre alimentele care merg de minune pentru un mic dejun echilibrat, sănătos şi săţios.

Fie că optezi pentru un sandviş cu unt de arahide şi banane dacă preferi ceva dulce la micul dejun sau faci combinaţii inedite cu ouă şi avocado, toate aceste alegeri sunt mult mai sănătoase decât variantele din supermarketuri sau cafenele.


Iată câteva idei de sandvişuri sănătoase pe care trebuie să le încerci la micul dejun!


Foto: pinterest.com

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;