10 alimente pe care să le mănânci când te simţi obosită


Nu lăsa stările de oboseală să-ţi controleze viaţa. Şi, mai ales, nu încerca să obţii mai multă energie consumând cafea şi bături energizante.
Singura modalitate de a te simţi plină de viaţă în fiecare zi este aceea de a alege alimente care îţi oferă toţi nutrienţii necesari organismului. Iată câteva dintre alimentele care te ajută zilnic să combaţi oboseala, potrivit prevention.com:

Ovăz

Bogat în fibre şi proteine, terciul din fulgi de ovăz este alimentul ideal pentru micul dejun. Stabilizează nivelul de zahăr pentru întreaga zi, ceea ce te ajută să te simţi plină de energie.

Somon

Proteinele sănătoase şi conţinutul ridicat de omega 3 al somonului îţi oferă energie pentru întreaga zi.

Migdale

Conţin magneziu, un mineral esenţial pentru organism. De asemenea, fibrele şi proteinele din migdale menţin un nivel constant de energie de-a lungul zilei.

Quinoa

Acest tip de cereală nu conţine gluten şi este bogată în aminoacizi, esenţiali pentru un nivel adecvat al energiei pe durata întregii zile.

Avocado

Acizii graşi din avocado reduc inflamaţiile din organism, cele care sunt responsabile pentru apariţia unor probleme de sănătate care se manifestă prin lipsa de energie.

Lintea

Bogată în fibre, lintea reglează nivelul zahărului din sânge, iar seleniul are proprietatea de a îmbunătăţi starea de spirit atunci când te simţi epuizată.

Afine

Fructele de pădure, în general, conţin antioxidanţi care combat radicalii liberi, substanţe ce afectează celulele, provocând printre altele şi oboseală.
De asemenea, conţin fructoză, o formă naturală de zahăr care îţi oferă energie.

Goji

Fructele goji conţin multă vitamina C, dar au şi proprietatea de a stimula circulaţia sanguină, ceea ce contribuie la atenuarea senzaţiei de oboseală.

Varza Kale

Varza kale, precum toate legumele de un verde intens, conţin numeroase substanţe antioxidante, dar şi proteine şi fibre, fiind ideale pentru a elimina stările de oboseală.

Carnea de curcan

Vitaminele din grupul B, care se găsesc din abundenţă în carnea de curcan, stimulează metabolismul, iar aminoacidul numit tirozină îţi oferă mai multă energie.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Alice pe 3 Feb 2017, 18:18
    in traducere libera, mic dejun sanatos

    Daca traduc bine, asta inseamna mic dejun sanatos cu cereale din ovaz si fructe, iar la pranz salate, somon si mancare pe baza de varza :)

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;