Yoga: 5 poziţii pe care e posibil să le greşeşti. Corectează-le!

Facebook Twitter gplus Comenteaza

Chiar dacă ţi se par simple, unele posturi necesită atenţie sporită pentru a fi executate cum trebuie. Descoperă cum te poţi feri de accidentări nedorite!

Unele posturi yoga par a fi simple, însă este foarte uşor să le greşeşti. Executându-le greşit poţi să îţi afectezi coloana vertebrală şi să faci întinderi musculare. De aceea, oricât de simple ţi-ar părea unele exerciţii de yoga, trebuie să citeşti înainte despre cum se fac ele corect şi abia apoi să le execuţi.

Iată câteva dintre exerciţiile aparent simple, dar care sunt adesea efectuate incorect:

Credit foto: huffingtonpost.com

1 din 6

1. Downward-facing Dog (Adho Mukha Svanasana)

O greşeală frecventă este aceea de a insista să ţii picioarele perfect întinse şi călcâiele pe sol. Potrivit specialiştilor, este mai important să te asiguri că ţii spatele drept şi dacă eşti începătoare în yoga poţi să îndoi genunchii. Pe măsură ce măreşti flexibilitatea, vei reuşi să execuţi corect postura cu picioarele întinse şi călcâiele lipite de sol.

Apasă cu putere palmele de sol, ţine şoldul ridicat şi privirea îndreptată către picioare.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;