Video: 5 trucuri ca să te ţii de yoga. Exerciţii care-ţi modelează corpul

Elasticitate, tonifiere perfectă, relaxare şi lipsa oricărei dureri de spate sunt câteva dintre beneficiile pe care le aduce acest tip de mişcare fizică.

Yoga este tot mai în vogă, atât printre vedetele de la Hollywood care arată impecabil, cât şi printre oamenii obişnuiţi care au descoperit multiple beneficii practicând-o. Este recomandat să începi cu posturile pentru începători şi să fii perseverentă pentru a ajunge la rezultate. Iată câteva dintre sfaturile care te pot ajuta să te apuci de yoga, dar şi să te ţii de acest antrenament:

 

1. Nu-ţi pune singură piedici! Nu ai nevoie de echipament scump!


Un prim lucru pe care trebuie să-l ai în vedere este acela că nu ai nevoie de haine scumpe pentru a putea face yoga. Încălţămintea nici măcar nu este necesară. Ai nevoie de o saltea obişnuită sau poţi să începi exerciţiile pe covor până când ajungi la cumpărături. Nu-ţi pune piedici singură de genul: nu am echipamentul necesar, nu am salteaua potrivită... Doar pune un video de pe youtube cu yoga pentru începători şi apucă-te de treabă!


2. Gândeşte-te că "sacrifici" 15 minute din timpul tău pentru sănătatea ta!


Dacă nu te poţi mobiliza să te apuci de exerciţii şi să te ţii de ele, trebuie să-ţi setezi în minte faptul că tocmai aceste 15 minute de yoga te vor ajuta în timp să fii mai elastică şi să nu te mai confrunţi cu dureri de spate.
Prin urmare, cele 15 minute în care să exersezi diverse posturi de yoga dimineaţa sau seara trebuie să-ţi facă loc în viaţa ta agitată. Începutul este greu, deoarece după ce constaţi primele rezultate pe pielea ta nu te vei mai opri niciodată.


3. Descarcă aplicaţii cu posturi de yoga pe telefon


Există aplicaţii gratuite pe care le poţi descărca pe telefonul tău şi să le ai mereu la îndemână. Nu aştepţi să se încarce filmuleţul sau să-l cauţi pe site-uri şi te apuci direct de treabă. Hot5, Yoga Free Video Classes sau Simply Yoga sunt câteva aplicaţiile care conţin posturi de yoga, dar şi alte exerciţii pentru abdomen, picioare sau posterior.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată