Un corp perfect, fara vizite la sala


Harley Pasternak, antrenorul vedetelor, iti arata micile secrete care te fac sa arati extraordinar
Te uiti la vedetele tale preferate - Jennifer Hudson, Lady Gaga, Katy Perry, Halle Berry, Eva Mendez sau Jennifer Aniston - si iti doresti sa ai un corp de invidiat, exact ca al lor. Vrei sa arati foarte bine, dar parca nu prea ai merge la sala, nu-i asa?

Ei bine, Harley Pasternak, antrenorul vedetelor, iti vine in ajutor si iti ofera cateva exercitii pe care celebritatile le realizeaza pentru a arata incredibil de bine.

Care este secretul succesului de a pierde kilograme in mod sanatos? In niciun caz marirea numarului de ore pe care le petreci in sala de fitness, pentru ca, uneori, mai putin poate insemna mai mult, spune Pasternak.

"Rutina" antrenorului, insemnand simple miscari de intindere si exercitii aerobice (cardio) care implica sustinut o gama larga de muschi, in mod constant, te tonifica din cap pana in picioare in doar 25 de minute. Si pentru ca aceasta formula de exercitii este mai intensa decat un antrenament la sala de fitness, cu ajutorul lor vei topi multa grasime intr-un timp foarte scurt.

Realizeaza aceasta serie de exercitii de cinci ori pe saptamana si vei vedea ca rezultatele vor aparea in doar o luna, dupa cum spune Harley Pasternak, antrenorul vedetelor de la Hollywood.

Pasul 1: Exercitii cardio


Astfel de activitati pot fi realizate in aer liber sau chiar acasa.

Pret de 5 minute nu trebuie decat sa sari, sa urci scari, sa sari coarda, sa alergi pe loc sau sa dansezi pentru a-ti antrena inima.








Pasul 2: Fandari alternative


Dupa exercitiile cardio, efectueaza cate trei serii de astfel de fandari.

Stai cu picioarele departate, cu mainile pe solduri.

Realizeaza o fandare inainte cu piciorul stang, indoind ambii genunchi la 90 de grade.

Sari cat poti de sus pentru a putea schimba picioarele in aer, astfel incat sa aterizezi cu piciorul drept in fata.

Efectueaza 20 astfel de miscari, alternand picioarele.

Pasul 3: Miscari ale bratelor


Stai cu picioarele departate, avand greutati in ambele maini.

Pastreaza coatele indreptate in laterale, indoite la 90 de grade la nivelul umerilor, cu palmele orientate spre interior.

Realizeaza o usoara coborare a sezutului, tinand talpile lipide pe sol.

Ridica-te din pozitia usor ghemuita, realizand simultan o miscare de indreptare a mainilor catre exterior si ridicare a greutatilor asupra capului, ridicand in acelasi timp si calcaiele de pe sol.

Repeta exercitiul de 20 ori.

Pasul 4: Exercitii pentru abdomen


Stai intinsa pe spate, cu mainile in spatele urechilor, coate afara si aduci genunchii spre piept si apoi ii intinzi usor, astfel incat sa atinga solul.

 

Se incordeaza muschii abdominali, pe masura ce aduci genunchii la piept si capul ridicat.

Realizeaza pauze mici si repeta miscarea de 20 ori.


Pasul 5: Inclinari in lateral


Efectueaza 5 minute de exercitii cardio si apoi repeta aceasta serie de miscari de trei ori.

Stand in picioare, cu genunchii usor indoiti, cu o greutate in mana dreapta, te inclini usor spre dreapta.

Pune mana stanga pe crestetul capului si din aceasta pozitie te apleci spre dreapta cat de multi poti, fara a indoi genunchii mai mult, apoi revii la pozitia initiala.


Schimba mana si repeta acest exercitiu de 20 de ori.

Pasul 6: Aplecari in fata


Stai in picioare, cu o haltera in fiecarea mana si coatele indoite.

Te apleci usor in fata pana cand trunchiul tau este paralele cu solul.

Apoi, lasi bratele sa atarne dupa care le aduci la pozitia initiala, indoite pana la talie.

Repeta exercitiul de 20 ori.  



Pasul 7: Sari coarda


Inchei "rutina" lui Harley Pasternak cu o repriza de sarit coarda - 5 minute, nu mai mult.

Credit foto: lhj.com

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (5)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • danacapitana pe 18 Sep 2016, 11:51
    Multumesc

    multumesc pentru articol

    0
    0

  • nicole pe 15 Oct 2010, 01:26
    hm

    Si daca ai probleme cu piciorul cum poti sa te mentii in forma ?

    1
    3

  • anonim pe 21 Aug 2010, 01:06
    Adevarat

    exercitiile astea sunt chiar foarte bune slabesti foarte tare de la ele si te simti si foarte bine dupa :))

    3
    1

  • лера pe 7 Aug 2010, 18:07
    va multumesc

    chear is bune am incercat si ma durea apsolut toti muschii dar vreau sa slabesc si le voi face in fiecare zi va multumesc

    2
    1

  • qqaazz pe 19 Iul 2010, 10:49
    foarte bune...

    aceste exercitii sunt foarte bune....le-am incercat personal...la inceput ziceam ca sunt usoare iar dupa ce leam terminat se invartea casa cu mine ;))

    2
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;