Top 6 cele mai bune exerciţii pentru abdomen

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Muşchii abdominali trebuie lucraţi intens şi cu regularitate ca să obţii rezultatele dorite. Execută cât mai des aceste exerciţii pentru abdomen ca să scapi de grăsimea din această zonă!


Abdomenul perfect nu este uşor de obţinut şi necesită multă muncă, atât prin efectuarea unor exerciţii care vizează această zonă, cât şi prin grija pentru alimentele pe care le consumi zilnic.

Chiar dacă sunt dificile şi la început le faci foarte greu, abdomenele rămân printre cele mai eficiente exerciţii pentru a întări musculatura abdominală. Însă, nu trebuie să omiţi din planul tău de antrenament nici exerciţiile care pornesc din planşă, deoarece sunt la fel de bune ca să scapi de burtă şi să ai un abdomen plat.
1 din 7

Exercițiul nr. 1

1. Din culcat pe spate se ridică picioarele şi se ţin îndoite, formând un unghi de 90 de grade.
2. Expiră, încordează abdomenul şi ridică umerii de pe sol, ţinând braţele pe lângă corp, puţin ridicate de la sol.
3. Întinde picioarele şi menţine-le la 45 de grade, având grijă ca zona lombară să nu se curbeze şi să se ridice de pe sol.
4. Efectuează pulsaţii cu mâinile, scurte şi intense, menţinând picioarele întinse şi abdomenul bine încordat.
5. Poţi să efectuezi 5 pulsaţii pe inspir, urmare de 5 pulsaţii pe expir, acesta fiind un exerciţiu complet. Repetă-l de încă 9 ori.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;