Sportul alungă stresul, tulburările de somn și depresia

Mișcarea de dimineață ne înviorează, alungă gândurile negative și ne face plinul cu energie pentru întreaga zi. Ce tip de activitate fizică să faci câne e rece afară?
Câți dintre noi nu se plâng acum din cauza zilelor mohorâte și visează deja la vacanța de vară? Sportul este un remediu eficient contra depresiei de sezon și un bun relaxant, datorită eliberării de endorfine – faimoșii hormoni care aduc starea de bine. Cu ajutorul sportului putem scăpa de tulburări ale somnului. Din simplul motiv că suntem motivați să ne trezim de dimineață pentru a avea timp de antrenament înainte de serviciu sau alte ocupații, ceea ce implică o oră rezonabilă de culcare.

Pe lângă faptul că ne ajută să scăpăm de caloriile suplimentare, inevitabile în sezonul rece, sportul este un antidot pentru majoritatea suferințelor omului modern: migrene, dureri de spate sau cervicale, tulburări digestive.


Ce tip de mișcare poţi face când e răcoare afară?


Încearcă mersul pe jos. Chiar și o simplă plimbare de o jumătate de oră pe zi este benefică. Știm, pare banal, dar cu toate acestea prea puțini fac asta în zilele friguroase. Ieși din casă, chiar dacă e răcoare, mergi 15 minute pe jos și vei vedea că te vei simți mai bine. Revigorarea este garantată.

Încă mai poţi să mergi la patinoar sau la schi. De acord, nu toată lumea se pricepe, dar poţi încerca măcar de câteva ori pe sezon.

Cât despre activitățile de la sală, opțiunile sunt numeroase: de la cele individuale – fitness, cardio, mers pe bandă, pe bicicletă, gimnastică medicală, pilates, yoga, până la sporturile de echipă – fotbal, tenis.
Cei care au nevoie de mai multă motivație pot alege activități plăcute precum dansul, înotul. Iar dacă sunteți foarte disciplinați, puteți face 30 de minute de mișcare acasă, desigur, după ce ați învățat programul de la un specialist.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • paulaion pe 9 Apr 2015, 10:36
    Sportul ajuta

    Sportul poate sa ajute enorm la mentinerea sanatatii. NU intamplator specialistii recomanda cate 30 de minute de miscare in fiecare zi. Din pacate multa lume nu respecta si din cauza aceasta a crescut foarte mult si rata obezitatii.

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată