Diana Oprea te ajuta sa ai silueta ideala!

Diana Oprea a lansat programul FitCamp - training complet de fitness de 12 saptamani - in care ofera toate exercitiile si resursele astfel incat cei care il practica sa ajunga la silueta ideala.
Campioana Mondiala la Fitness, Diana Oprea, a lansat programul FitCamp -  training complet de fitness de 12 saptamani - in care ofera toate exercitiile si resursele astfel incat cei care il practica sa ajunga la silueta ideala.

Trainingul este disponibil online pe site-ul www.fit-camp.ro/eva si poate fi accesat oricand si de oriunde. Pana pe 11 decembrie 2009 FitCamp are o oferta unica realizata in parteneriat cu portalul Eva.ro. Toti cei care se inscriu pana la aceasta data beneficiaza de intreg programul cu 45% discount si primesc 5 bonusuri incluse in program. Click aici pentru detalii.

Diana iti impartaseste cateva dintre secretele sale, care te pot ajuta sa ai silueta ideala, la care ai visat.
 
1. Cat timp trebuie sa dedicam saptamanal exercitiilor fizice pentru ca rezultatele sa fie vizibile cat mai rapid?


Pentru a obtine rezultate avem nevoie de un minim necesar de trei antrenamente saptamanale. Timpul obtinerii unor rezultate remarcabile depinde de organismul fiecarei persoane in parte si de programul de antrenament efectuat. Pe langa antrenamente, un rol extrem de important il joaca dieta alimentara. Trebuie avut in vedere faptul ca antrenamentele si dieta actioneaza foarte bine impreuna si nu trebuie omisa niciuna ditre cele doua. Un alt factor important este odihna, organismul nu da rezultate pe fond de oboseala, deci trebuie acordata o mare atentie odihnei.

2. Care sunt exercitiile fitness ce ne permit sa scapam de celulita si de "aripioarele” din zona coapselor?

Zona “aripioarelor” si a coapselor poate fi lucrata extrem de eficient atat in sala de fitness, pe aparate, cat si in programul de aerobic prin exercitii cu greutati mici sau cu greutatea propriului corp.
Un element important in atingerea obiectivului propus este antrenamentul cardio, care pe langa faptul ca angreneaza in efort musculatura picioarelor, acesta are ca scop si arderea tesutului adipos. In ceea ce priveste celulita, este bine ca pe langa antrenamentele propriu-zise, sa efectuam sedinte de masaj anticelulitic care ajuta la diminuarea aspectului neplacut de coaja de portocala. Pe langa antrenamente si masaj este foarte important sa avem si un regim alimentar sanatos.
 
3. Ce tipuri de exercitii sunt recomandate pentru a slabi dupa nastere?

Pentru a scapa de kilogramele acumulate in timpul sarcinii, dar si pentru a creste ritmul cardiac, exercitiile recomandate dupa nastere sunt cele aerobice. Acestea pot fi plimbari alerte, inot, mers pe banda, pedalare pe bicicleta. Important de retinut este faptul ca trebuie sa asteptam cel putin sase saptamanai inainte de inceperea exercitiilor fizice dupa nastere sau sa avem acordul medicului specialist in acest sens.

4. Care sunt cele mai eficiente exercitii pentru reducerea "colaceilor" abdominali?

Pentru a scapa de “colaceii” abdominali trebuie tinut cont de trei lucruri: 1. Antrenamentul cardio -  este extrem de eficient si ajuta la arderea tesutului adipos. 2. Exercitiile pentru abdomen - sunt benefice pentru “construirea” peretelui abdominal.
3. Dieta - abdomenul se “lucreaza” atat la sala cat si in bucatarie. Trebuie sa fim foarte atenti la ceea ce mancam. Si asta nu doar pentru a avea abdomenul mult visat ci si pentru a fi sanatosi. Dieta este un factor deosebit de important in viata fiecaruia dintre noi.
 
5. Este important momentul zilei in care efectuam exercitiile?


Este foarte important. Personal cosider ca cel mai bun moment pentru efectuarea exercitiilor fizice este dimineata. Am observat ca antrenamentul efectuat in aceasta parte a zilei te monteaza intr-un mod pozitiv pentru tot ceea ce urmeaza in ziua respectiva.  Te simti tonic, esti vioi si abordezi probleme zilnice cu mai mult optimism.  Acest lucru nu este general  valabil deoarece exista organisme ce reactioneaza mult mai bine la antrenamentele din timpul zilei sau seara.

6. Desi numeroase femei vor sa slabeasca, unele au nevoie sa se ingrase. Ce tipuri de activitati fizice sau exercitii sunt recomandate in aceste cazuri?


Pentru persoanele care au nevoie de crestere in greutate recomand cresterea masei musculare si nu acumularea de grasime. Grasimea este nociva sanatatii si afecteaza aspectul corporal in timp ce o musculatura bine dezvoltata imbunatateste aspectul fizic si ne face sa ne simtim mai puternici si mai sanatosi.  Din punct de vedere alimentar este bine a se consuma atat proteine cat si carbohidrati in diferite combinatii, totul depinde de modul in care reactioneaza organismul la aceste combinatii.
Oricine doreste sa creasca in greutate trebuie sa acorde o mai mare atentie alimentatiei decat in mod normal dar si suplimentelor nutritive.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată