Cele mai frecvente greșeli pe care le faci la sală

Cele mai frecvente greșeli pe care le faci la sală

Știi deja că mișcarea este recomandată pentru un stil de viață sănătos. Poți alege să mergi la sală, unde faci lucrurile pe care ți le dorești, însă știi care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le faci la sală?
Este probabil să fi făcut și tu anumite greșeli, de aceea vrem să te ajutăm să le eviți. Iată care sunt cel mai des întâlnite greșeli pe care le faci la sală!

Ce greșeli poți face la sală?

1. Uiți să îți faci încălzirea


Atunci când timpul este limitat, este ușor să-ți începi antrenamentul imediat, însă este important să îți amintești că nu trebuie să petreci două ore la sală pentru a vedea rezultatele. Acestea fiind spuse, chiar dacă antrenamentul durează 10 minute, jumătate de oră sau o oră, nu trebuie să uiți să-ți faci încălzirea. În acest fel, îți pregătești organismul și mușchii pentru antrenament. Fără o încălzire corespunzătoare făcută în prealabil, te predispui la accidentări. Încălzirea nu trebuie să fie foarte lungă sau complicată, o rutină de 5-10 minute este perfectă.

2. Faci același lucru de fiecare dată


Dacă ai întreba o persoană care se duce la sală frecvent ce exerciții să faci, probabil că ți-ar spune să încerci toate tipurile de antrenament, pentru a-ți da seama ce îți place cel mai mult. În momentul în care începi un set de antrenament, ți se va părea greu. Însă pe măsură ce repeți acel antrenament, exercițiile vor deveni din ce în ce mai ușoare, deoarece corpul tău se obișnuiește.
Atunci când vei face aceleași exerciții, în același ritm, nu vei mai vedea rezultate la un moment dat. De aceea, este recomandat să-ți mai schimbi antrenamentele.

3. Faci exerciții prea grele din prima


Există un echilibru subtil între antrenamentele prea grele și antrenamentele care nu îți permit să vezi rezultatele. Antrenamentele prea grele reprezintă o greșeală frecvent întâlnită, ducând de multe ori la ceva ce se numește supraantrenare. Unele simptome ale supraantrenării includ schimbarea frecvenței cardiacei, probleme cu somnul, dureri articulare, oboseală cronică, cicluri menstruale neregulate și durere. Pentru a evita aceste probleme, este important să îi oferi corpului suficientă odihnă, inclusiv pauze în timpul antrenamentelor. Amintește-ți să te încălzești în mod corespunzător și fii conștientă de limitele corpului tău în cadrul fiecărui antrenament. O dietă adecvată îți poate fi, de asemenea, de folos.

4. Nu bei suficientă apă


Atunci când ești la sală, pierzi apă când faci exerciții. Dacă nu bei apă în timpul exercițiilor, te poți deshidrata cu ușurință. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;