Cele mai bune 5 exerciții pe care trebuie să le faci zilnic

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Senzația pe care ți-o oferă un antrenament bun, efectuat cu regularitate, te motivează să continui. Oricine poate să aibă un corp puternic și tonifiat cu ajutorul acestor exerciții!
 
Dacă timpul nu-ți permite să faci antrenamente de lungă durată nu înseamnă că nu poți să lucrezi intens musculatura dacă faci zilnic câteva exerciții în limita timpului pe care îl ai la dispoziție. De exemplu, aceste exerciții pe care ți le recomandăm nu îți vor răpi mai mult de 10-15 minute din timpul tău prețios, însă dacă le faci cu regularitate vei constata singură beneficiile pe care le aduc asupra corpului tău.

Perseverența este cea cel mai bun prieten al tău, deoarece cu cât vei face mai des aceste exerciții și le vei include în stilul tău de viață, cu atât vei simți mai rapid cum corpul tău devine mai puternic și mușchii sunt mai fermi.
Odată cu aceste beneficii poți să adaugi și o accelerare a metabolismului, precum și satisfacția personală și starea de mulțumire că ai făcut ceva bun pentru sănătatea ta. 

Prin urmare nu trebuie decât să reții aceste 5 exerciții pe care le să incluzi în rutina ta zilnică.

Iată care sunt cele mai bune 5 exerciții pe care trebuie să le faci zilnic!

1 din 6

Exercițiul nr.1

Planșa și varianțiile din planșă te ajută să întărești foarte bine musculatura abdominală, însă fără să pui presiune deloc asupra coloanei vertebrale. Fie că faci planșa pe palme sau antebrațe este important să menții postura timp de 30 de secunde pentru început, apoi să mărești gradual timpul. 

În timpul exercițiului, coloana va fi perfect dreaptă, mușchii abdominali și fesierii perfect încordați. Ca să faci planșa laterală stai pe o parte cu sprijin pe antebraț, picioarele unul peste altul sau unul în fața celuilalt pentru mai multă stabilitate, și ridică posteriorul sus până când formezi o linie dreaptă cu tot corpul.

Menține celălalt braț pe șold pentru început, iar după ce ai o rezistență crescută încearcă să-l intinzi către tavan. Menține postura timp de 30 de secunde (începători) sau un minut (avansați). 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;