5 greșeli pe care le faci dimineața și care te împiedică să slăbești

de Georgiana Dorobanţu, 9 Ianuarie

Modul în care îți începi ziua poate avea un efect dramatic asupra siluetei tale, fără să realizezi. Descoperă ce greșeli să eviți la prima oră, ca să scapi de kilogramele în plus

Te pregătești pe întuneric

Dacă păstrezi draperiile sau jaluzelele trase după ce te-ai trezit, poți pierde un element important care te-ar putea ajuta să slăbești, potrivit unui studiu citat de womenshealthmag.com. Este vorba despre lumina soarelui, care are un rol important în menținerea unui indice normal al greutății. Iar explicația este simplă: lumina soarelui are capacitatea de a regla ceasul intern al organismului, cel care coordonează și ritmul metabolismului. Dacă stai pe întuneric, corpul tău va arde mai puține calorii pentru că rata metabolismului va fi mult mai scăzută.

Nu bei apă

Pentru a-ți stimula sistemul digestiv, a elimina toxinele acumulate în organism și a-ți hidrata corpul este absolut obligatoriu să-ți începi dimineața cu un pahar cu apă. Fie că alegi apa simplă, fie că adaugi un strop de lămâie, acest obicei te va ajuta să faci un pas important în lupta împotriva kilogramelor în plus. 

Nu îți faci patul

Deși poate părea că nu are nicio legătură cu slăbitul, oamenii de știință au descoperit că persoanele care își fac regulat patul după ce se trezesc încep ziua într-un mod organizat, care le permite să respecte planurile pe care și le-au stabilit și să adopte obiceiuri mai sănătoase. Iar dacă planul tău este să mănânci sănătos și să eviți alimentele care te îngrașă, atunci poate că ar trebui să pornești cu dreptul dis de dimineață.

Nu te cântărești

Deși este foarte răspândit mitul că nu ar trebui să te cântărești prea des atunci când încerci să slăbești, oamenii de știință susțin contrariul.
Este o idee foarte bună să te cântărești în fiecare dimineață, la aproximativ zece minute după ce te-ai trezit și înainte de bea sau a mânca ceva. În acest fel greutatea arătată de cântar va fi cât mai exactă. Iar cel mai mare beneficiu este cel asupra psihicului. Dacă rezultatul obținut pe cântar te mulțumește, ai un motiv în plus să te simți excelent pentru tot restul zilei. În cazul în care cifra indicată de cântar nu este cea pe care ți-o dorești, atunci vei fi mult mai atent la ceea ce mănânci pe parcursul zilei pentru că ești conștient de greutatea ta.

Nu iei micul dejun sau ai unul sărac în calorii

Cercetătorii de la Universitatea din Tel Aviv au descoperit că persoanele care țin dietă și au un mic dejun consistent, de aproximativ 600 de calorii, resimt mai puțin foamea pe parcursul zilei și sunt mai puțin predispuse să poftească alimente nesănătoase, comparativ cu cei care au un mic dejun sărac în calorii, de aproximativ 300 de calorii. Prin urmare, un mic dejun consistent te poate ajuta să ai o alimentație echilibrată pe parcursul zilei, astfel încât să urmezi dieta pe care ți-ai stabilit-o.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;