5 exerciţii simple care te slăbesc până la Paşte

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Mai sunt două săptămâni până la Paşte şi odată cu înnoirea garderobei, avem nevoie şi de mici retuşuri la siluetă. Fie că zona problemă este abdomenul sau posteriorul, trebuie să trecem la treabă pentru a arăta senzaţional. Iată 5 exerciţii care, efectuate cu regularitate şi alături de o dietă echilibrată, pot face minuni.
1 din 6

Exerciţiul 1


Acest exerciţiu îţi va lucra întreg corpul. Aşază-te în poziţia pentru flotări, cu coatele pe podea. Ridică picioarele şi trunchiul, astfel încât să atingi podeaua doar cu degetele picioarelor şi antebraţele. Rămâi în această poziţie timp de 20-60 de secunde. Este recomandat de 3-4 ori pe săptămână, 3-5 seturi.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Popa Liviu Dorel pe 13 Apr 2011, 08:12
    5 exercitii care te slabesc rapid

    Crunch-urile sunt extraordinare ! Alternativ un set(minim 20 repetari) directe) si 1 set inversate(picioarele peste cap) De 4 ori astea 2 seturi asociate cu grapefruit-uri ! OBLIGATORIU INSA INAINTE DE MESELE PRINCIPALE CATE UN GRAPEFRUIT ! Greutatea insa este mentinerea rezultatelor ! Fara paine si fara carne(decat peste sau pui) !

    1
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;