5 exerciții de bază dacă vrei să ai un corp tonifiat

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Începutul este mai greu, însă odată ce vei include cu regularitate aceste exerciții de bază vei constata efectele asupra musculaturii și îți vei dori să continui antrenamentul.

Chiar dacă suntem mereu pe fugă sau încercăm să ne găsim scuze ca să nu facem puțină mișcare în fiecare zi, aceste exerciții de bază le poți include oricând în programul tău pentru că nu îți ocupă mult timp. În plus, sunt eficiente pentru toată musculatura corpului și vei constata rapid efectele benefice.

Iată care sunt cele 5 exerciții de bază pe care trebuie să le faci cât mai des ca să ai un corp tonifiat:
1 din 6

Exercițiul nr. 1

Abdomenele cu picioarele ridicate se numără printre exerciţiile cele mai eficiente pentru musculatura abdominală şi te vor ajuta să arzi grăsimile în această zonă. Ele trebuie efectuate cu regularitate timp de 2-3 săptămâni, iar apoi vei simţi singură efectul şi cu siguranţă vei fi motivată să continui.

Pentru a efectua corect abdomenele cu picioarele ridicate trebuie să te asiguri mereu că zona lombară este lipită de saltea şi nu se curbează. Pentru asta trebuie să ţii abdomenul bine încordat şi picioarele îndoite la 90 de grade Celsius sau întinse, dacă simţi că poţi mai mult.

Din poziţia întins pe spate, coloana lipită de saltea, mâinile încrucişate la ceafă se aduce trunchiul către picioarele care sunt ridicate de la sol. Mişcarea o faci inspirând şi expirând, fără să grăbeşti exerciţiul. Este mult mai important să-l execuţi corect decât să te grăbeşti. Execută 3 seturi de câte 15 repetări, mărind apoi numărul pe măsură ce simţi că îţi permit muşchii abdominali.
MAI MULT DESPRE: sport, exercitii, corp tonifiat
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;