5 exerciții care-ți demonstrează că nu ai grijă de corpul tău

Mobilitatea articulațiilor și flexibilitatea se dobândesc dacă faci cu regularitate mișcare. Dacă nu poți să faci aceste exerciții, înseamnă că trebuie să ai mai multă grijă de corpul tău!
Te-ai săturat deja de aceeași placă pe care o auzi mereu: ”trebuie să faci mișcare” sau ”mișcarea este sănătate curată”. Nici nu îți dai seama cât de adevărate sunt aceste lucruri până când nu începi să-ți simți corpul tot mai rigid, ai constant dureri în zona lombară și începi să gâfâi după câteva scări urcate. Ar trebui să fie suficient ca să conștientizăm că aceste sunt semnalele de alarmă pe care ți le transmite corpul tău. Nu uiți să-l hrănești (ar fi de preferat cu alimente sănătoase), dar uiți să-l miști și să-i lucrezi fiecare mușchi.
De ce? Poate din comoditate sau poate din lipsă de timp. 

Fiecare persoană are o flexibilitate din naștere, de aceea copiii fac cu atâta ușurință sfoara sau îți duc picioarele după cap. Însă, pe măsură ce înaintăm în vârstă, flexibilitatea și mobilitatea articulațiilor încep să se piardă. Și lucrurile degenerează și mai mult în cazul în care ai un job la care petreci mult timp pe scaun. 

Poți să contracarezi acest lucru dacă faci mișcare cu regularitate, îmbinând exercițiile cardio, cu cele cu greutăți și cu yoga.
Ca să-ți dai seama de cât de bună este starea corpului tău BrightSide a publicat câteva mișcări elementare. Dacă nu poți să le faci, înseamnă că trebuie să incluzi sportul pe lista cu priorități, deoarece îți îmbunătățește considerabil calitatea vieții.


5 exerciții care-ți demonstrează că nu ai grijă de corpul tău

1.Verifică flexibilitatea umerilor! - foto sus

Dacă poți să faci cu ușurință postura completă, înseamnă că ai un corp bine lucrat și ești în formă.
Dacă nu reușești în totalitate să apropii palmele, înseamnă că ai grijă de corpul tău, dar mai trebuie să te antrenezi. 
Dacă această postură este prea grea pentru tine acum, poți să duci mâinile la spate, să prinzi coatele și să menții câteva minute. Acest exercițiu făcut cu regularitate te va ajuta să elimini rigiditatea umerilor. 


2. Verifică flexibilitatea coloanei vertebrale!

Apleacă trunchiul înainte ținând picioarele încordate și rotula ridicată. 
Dacă poți să pui toată palma pe sol, înseamnă că ești în formă și ai un corp flexibil.
Dacă atingi solul cu degetele de la mâini tot este bine, însă mai lucrează ca să fii mai flexibilă.
Dacă nu reușești să atingi deloc solul cu mâinile, înseamnă că trebuie să ai mai multă grijă de corpul tău. Execută aceeași mișcare, însă sprijină mâinile pe picioare, acolo unde îți permite să ții coloana dreaptă.
Inspiră și expiră adânc de mai multe ori, în timp ce menții postura. 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată