Top 5 sfaturi de slăbit care funcționează pentru toată lumea

3. Dieta vegană: consumă multe cereale integrale, fructe proaspete și legume

Veganii care știu cum să-și construiască un meniu sănătos (nu cartofi prăjiți și paste) comsumă mult mai multe fibre decât vegetarienii sau omnivorii. Practic ei asociază cerealele integrale (orz, ovăz, quinoa, mei, spelta, hrișcă) cu fructe proaspete sau legume, leguminoase (mazăre, năut, fasole, linte), nuci și semințe. Această combinație furnizează carbohidrați complecși, proteine, fibre și grăsimi sănătoase, adică toți nutrienții esențiali pentru corp. De asemenea, conferă sațietate și te ajută să consumi mai puține alimente procesate din comerț care conțin adesea aditivi nocivi pentru sănătate. 

Prin urmare, dacă iei acest sfat urmat de vegani, dar îl adaptezi în funcție de nevoile tale nu ai absolut nimic de pierdut!


4. Dieta ketogenică: nu exclude grăsimile din alimentația ta

Dieta ketogenică presupune un consum ridicat de grăsimi, proteine în cantități moderate și foarte puțini carbohidrați. Chiar dacă pare greu de crezut, există numeroase studii care atestă faptul că acest regim aduce o mulțime de beneficii pentru unele persoane. Specialiștii au demonstrat că dieta ketogenică ajută cu adevărat la slăbit și scade nivelul zahărului din sânge prevenind fluctuațiile glicemiei, lucru foarte util pentru diabetici.
De asemenea, s-a constatat că tot această dietă protejează creierului de boli. 
 
Prin urmare, excluderea tuturor surselor de grăsimi din dieta ta nu este cea mai bună soluție. Grăsimile animale consumate cu moderație și în combinație cu legumele, precum și grăsimile bune omega-3 din surse vegetale (nuci, semințe, avocado, măsline, ulei de măsline) trebuie să se regăsească în meniul tău pentru că te ajută la slăbit, dar aduc beneficii și pentru sănătatea pielii, a inimii și a creierului. 


5. Dieta raw vegană: consumă multe legume și verdețuri în stare crudă

Această dietă presupune consumul alimentelor integrale în stare crudă, de aceea nu este tocmai un plan alimentar ușor de urmat pentru oricine și în unele cazuri poate să nu fie nici cea mai bună soluție.
Însă, cel mai mare beneficiu adus de această dietă este tocmai faptul că îți va fi imposibil să nu consumi cantități mari de legume și fructe proaspete care furnizează antioxidanți, fibre și o mulțime de vitamine/minerale. Asta pentru că știm că unele legume își pierd din nutrienți prin prepararea lor termică. 

Prin urmare, sfatul de a consuma zilnic fructe și legume crude, adaptându-l apoi în funcție de necesitățile tale, nu este unul tocmai rău de urmat. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;