Slăbeşte cu Jennifer Lopez


Deşi trecută de vârsta de 40 de ani, Jennifer Lopez continuă să ne uimească cu apariţiile ireproşabile şi face cu succes concurenţă starurilor de 20 de ani.
Deşi trecută de vârsta de 40 de ani, Jennifer Lopez continuă să ne uimească cu apariţiile ireproşabile şi face cu succes concurenţă starurilor de 20 de ani.

Mamă a doi copii, Jennifer demonstrează că prin puţin efort putem arăta extraordinar la orice vârstă. Alimentaţia şi exerciţiile fizice sunt principalii factori care ne ajută să arătăm aşa cum dorim.

Cum reuşeşte frumoasa actriţă să se menţină în formă? Cu ajutorul unei diete stricte şi al unui plan de exerciţii. Jennifer susţine că este adepta dietei Dukan. La fel ca Gisele Bundchen şi multe alte vedete, J. Lo a reuşit să scape de numeroasele kilograme acumulate în timpul sarcinii cu ajutorul acestui regim. Dieta a fost descoperită de nutriţionistul Pierre Dukan şi se bazează pe 4 etape.

În ce constă dieta?


În prima etapă, care ţine maxim zece zile, sunt permise doar proteine (carne, peşte, ouă sau produse lactate degresate). În aceste zile se estimează o scădere în greutate de până la 5 kilograme. Regimul hiperproteic te va ajuta să elimini apa din ţesuturi şi îţi va reduce apetitul. De asemenea, organismul trebuie să "muncească" mult mai mult pentru a digera proteinele şi astfel va arde mai multe calorii decât de obicei.

Etapa cu numărul doi permite combinarea proteinelor cu legume sărace în carbohidraţi. Nu ai voie să mănânci mazăre, porumb, orez, fasole boabe şi nici paste făinoase. În această etapă nu vei mai slăbi la fel de mult ca în prima, media fiind de aproximativ de 1 kilogram pe săptămână.
Această fază interzice carbohidraţii, fiind recomandate doar legumele proaspete. De asemenea, este interzis şi zahărul.

În faza cu numărul 3 sau faza de consolidare poţi consuma produsele care îţi erau interzise în primele etape (cartofi, orez, mazăre, paste, fasole boabe). Există însă câteva reguli. În această etapă poţi reintroduce în alimentaţia ta câte un produs interzis, dar în cantităţi mici, treptat.

În ultima fază sau faza de stabilitate care durează întreaga viaţă, poţi mânca orice doreşti, dar respectând o singură regulă a dietei Dukan: o zi pe săptămână mănâncă doar proteine. Potrivit nutriţionistului Dukan, dacă o dată pe săptămână mănânci numai proteine, poţi slăbi până la un kilogram şi în acest fel poţi corecta excesul de grăsime acumulat în timpul săptămânii.

Recomandări


Dacă te hotărăşti să urmezi această dietă, consultă un medic pentru a te asigura că starea ta de sănătate îţi permite. De asemenea, aceste sfaturi îţi vor fi utile. În prima fază este recomandat să creşti consumul de apă pentru a ajuta organismul în procesul de digestie. Este important ca în timpul acestei diete să consumi trei linguriţe de fulgi ovăz pe zi. Are un conţinut ridicat de fibre solubile şi creşte senzaţia de saţietate. În plus, ovăzul este foarte bun pentru sănătatea inimii şi te scapă de constipaţie (care apare la începutul dietei din cauza consumului mare de proteine).

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (2)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Madi pe 1 Feb 2011, 16:37
    Eficienta

    Este una dintre cele cele mai bune diete, as putea spune cea mai buna ( in cazul meu ). Chiar functioneaza si nu mi se pare greu de tinut. Succes cui vrea sa o incerce !!!

    0
    0

  • Cristiana pe 1 Feb 2011, 13:58
    Pare interesanta dieta!

    O sa incerc si eu dieta! Miscare fac pt ca ma duc la sala, inot deci merita :D

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;