Postul Paştelui. 5 alimente care te pot îngrăşa dacă le consumi în exces

Cartofii prăjiţi şi pâinea albă se numără printre favoritele persoanelor care nu vor să mănânce de dulce, însă acestea au foarte multe calorii.

Postul Paştelui sau Postul Mare este cel mai lung post din calendarul creștin-ortodox și durează șapte săptămâni, până pe data de 30 aprilie. Dacă ţi-ai propus să ţii acest post este important să-ţi contruieşti un meniu alimentar sănătos, încercând să variezi alimentele, astfel încât să nu te îngraşi.

Unele alimente pe care suntem tentaţi să le consumăm în zilele de post au un aport caloric foarte ridicat, în special atunci când le consumăm în cantităţi mult prea mari şi zilnic. Iată câteva alimente de post pe care ar fi indicat să nu le consumi în cantităţi mari atunci când nu mănânci de dulce, deoarece îţi vor pune silueta în pericol:


1. Pâinea albă

Când nu consumi lactate, ouă şi carne, următorul aliment care este extrem de săţios şi pe care ai voie să-l consumi în zilele de post este pâinea.

Riscul de a consuma cu aproape orice este unul foarte mare, în special dacă te numeri printre persoanele care iubesc pâinea. Dacă vei avea o alimentaţie echilibrată şi diversificată nu vei avea tendinţa de a consuma o cantitate exagerată de pâine pentru a-ţi potoli foamea! Limitează-te la 2-3 felii de pâine pe zi, de preferat făcută din făină integrală!


2. Cartofi prăjiţi

Un alt alimente preferat de românii care ţin post sunt cartofii, în special atunci când aceştia sunt prăjiţi.
Ei sunt de post dacă îi prăjeşti în ulei simplu şi sunt săţioşi, însă nu este recomandat să-i consumi zilnic, deoarece au un aport caloric foarte ridicat. În schimb, poţi să-i prepari şi la cuptor pentru a evita prăjelile sau să-i consumi natur, în cantităţi mici, cu multe verdeţuri şi salate de crudităţi.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată