Ești obosită când te trezești dimineața? Iată de ce

Ai reușit să dormi suficiente ore pe noapte în ultima perioadă, dar tot se simți obosită când te trezești dimineața?
Și nu ai niciun alt semnal care să te facă să crezi că ești bolnavă. Acest lucru ar putea fi provocat de o sănătate precară a sistemului digestiv. Stomacul uman este căptușit cu un sistem complex de neuroni, denumit și al doilea creier, care are mai multe atribuții decât digerarea mâncării. În cazul în care sistemul digestiv nu funcționează corect, corpul tău poate deveni un mediu toxic, ceea ce provoacă oboseala constantă.

Cum poți să previi oboseala de dimineață?


O digestie sănătoasă presupune angajament și schimbarea stilului de viață. Însă există și câteva remedii imediate, care te pot ajuta să nu mai fii obosită când te trezești dimineața. Sfaturile enumerate mai jos îți vin în ajutor. După ce vei avea mai multă energie dimineața, vei fi motivată să faci schimbări mai mari pentru sănătatea ta.

1. Renunță la gustările nesănătoase și înlocuiește-le cu un măr.


Merele au un conținut bogat de pectină, care are fibre solubile și insolubile. Cele solubile absorb apă, dându-ți un sentiment de sațietate. Fibrele insolubile stimulează mișcările sistemului digestiv, ajutând la prevenirea constipației. Pe măsură ce crești aportul de fibre, bea mai multă apă, pentru a preveni problemele digestive.

2. Bea mai multă cafea, ceai sau lapte.


Dacă îți place cafeaua, acesta este un truc simplu de aplicat în viața ta. Cofeina înlătură oboseala și stimulează mișcările mușchilor colonului, ceea ce duce la pornirea întregului sistem digetiv.
Acest lucru poate ajuta la evitarea constipației și la eliminarea toxinelor din organism. Cafeina din ceai are același efect. Consumul de lapte degresat ajută organismul să mărească producția a doi hormoni peptidici. Acești hormoni sunt benefici pentru stimularea tractului digestiv și eliminarea toxinelor din organism. Dacă ai intoleranță la lactoză, evită acest ultim sfat.

3. Evită băuturile reci.


Potrivit medicinei tradiționale chineze, tot ceea ce consumăm ar trebui să fie apropiat ca temperatură de temperatura corpului nostru. Acest lucru se datorează faptului că avem în stomac enzime care pot supravieți doar la temperatura corpului. Atunci când consumi o gustare foarte rece, temperatura internă scade, iar digestia este încetinită. Acest lucru înseamnă că toxinele nu pot fi eliminate și că acestea oferă mediul perfect pentru dezvoltarea bacteriilor. Bea apă la temperatura camerei sau caldă, în special dimineața, pe stomacul gol, pentru a elimina oboseala și constipația din viața ta.

4. Fă exerciții.


Atunci când faci exerciții de stretching sau yoga, poți evita riscul apariției constipației. Stretching-ul ajută la stimularea mișcărilor intestinale și la eliminarea toxinelor din sistemul digestiv.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată